سئومقالات وب

محتوای فعلی خود را دوست داشته باشید

بیشتر افراد به هنگام ایجاد محتوا به دنبال محتوای جدید و تازه هستند. اما امروز قصد داریم در این مقاله، پا را فراتر بگذاریم و بر روی محتوای موجود تمرکز کنیم. ما به طور مکرر افرادی را می بینیم که دارای انواع محتوا هستند. بهتر است تا حد امکان از محتوای موجود استفاده کنید . برای انجام اینکار باید دو نوع محتوا را تشخیص دهیم. به همین منظور باید دو نوع دارایی را بررسی کنیم: دارایی دوست نداشتنی و دارایی نادیده شده

  • محتوای دوست نداشتنی: این نوع محتوا وجود دارد اما هیچ کس حتی توجهی به آن نمی کند. در این محتوا لینک های بسیار اندک، اشتراک گذاری های اجتماعی کم و ترافیک بسیار کمی وجود دارد.
  • محتوای نادیده شده: محتوایی است که وجود دارد، کار خود را آغاز کرده است ، به مرحله ای از موفقیت دست یافته ولی هرگز به توانایی و پتانسیل کاملش نرسیده است.

توجه به این نکته ضروری است که در بیشتر موارد ما در مورد محتوای دوست نداشتنی هوشیار هستیم زیرا نامرئی است اما بسیار با ارزش است.

تشخیص صفحات با پتانسیل بالا:

اغلب پیدا کردن محتوای نادیده شده راحت تر از یافتن محتوای دوست نداشتنی است. پیشنهاد ما این است که وارد سایت Ahrefs.com شوید و سپس به دنبال تب Top Pages باشید و سپس با URL هایی که پیدا می کنید کار کنید.

573b989c846684.40290369

همچنین شما می توانید از قابلیت Best By Shares این سایت نیز استفاده کنید که تمامی صفحات را بر اساس تعداد اشتراک های اجتماعی مرتب می کند. سایر منابع شامل موارد زیر است:

  • مشتری شما را در مورد محتوای نامرئی آگاه می سازد.
  • شما می توانید از آنالیتیکس برای تشخیص صفحاتی که ترافیکی دریافت کرده اند اما هیچ لینک یا اشتراک اجتماعی نداشته اند استفاده کنید.
  • استفاده از نقشه سایت یا خزنده ها ، گزینه دیگری است.

حالا شما باید فایلی از تمام محتواهای موجود خود داشته باشید. بعد از انجام اینکار باید بتوانید محتوای موجود را با فرصت های محتوایی خود در بازار که قبلا شناسایی کرده بودید منطبق کنید. همچنین بعد از ارزیابی محتوا ، می توانید فرصت های موجود را شناسایی کرده و بیابید. این فرصت ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • : شما می توانید کلمات کلیدی خاصی را در مورد یک موضوع پیدا کنید.
  • لینک های شکسته: شاید لینک های شکسته موجود در محتوای خود را پیدا کنید و آن را هدف قرار دهید.
  • فرصت های ایجاد لینک: شاید بتوانید لینک هایی ایجاد کنید که برای کاربر شما جذاب باشد.

حالا قادر هستید متناسب بودن محتوای خود با فرصت های موجود را ارزیابی کنید. ممکن است این دو مورد به طور کامل با هم سازگار نباشند. اگر محتوای جدید نیاز باشد، این فرصت را به نفع سایر موارد فعلا کنار بگذارید . به یاد داشته باشید که فعلا باید بر روی محتوای موجود و بهبود آن تمرکز کنید.

بهبود محتوای موجود:

همانطور که قبلا نیز گفتم در این مقاله قصد نداریم در مورد ایجاد محتوای جدید صحبت کنیم اما باید کارهایی را برای بهبود مقاله های خود انجام دهید. اگر خوش شانس باشید محتوای فعلی شما ممکن است به تغییر نیاز نداشته باشد اما شرایط همیشه هم به نفع شما پیش نمی رود. برخی از اوقات مجبور هستید تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید.

اصلاح و تغییر :

اینکار ممکن است نیازمند ایجاد تکه ای از محتواهای جدید باشد . اما در این بخش، شما باید دارایی های محتوایی خود را در نظر بگیرید و از طریق این دارایی ها مواردی را ایجاد کنید که با فرصت های موجود سازگار باشد. در اصل باید بتوانید ایده ای را از دارایی های محتوایی خود استخراج کنید که بتواند چیز با ارزشی برای ارتقا ایجاد کند. نمونه بسیار خ در این مورد به دست آوردن ایده های کلیدی از ها و تبدیل آن به برگه تقلب (cheatsheet) است. این برگه را می توان به یک منبع، راحت تر از یک وبینار کامل ارتقا داد.

تحکیم:

این یک سناریوی شایع و رایج است. در بیشتر موارد ، شرکت های ارائه دهنده سئو به مشتریان می گویند که انتشار ۴ پست در ماه می تواند کسب وکار آنها را تغییر دهد. بسیاری از این پست ها ارزش ارتقا دادن را ندارند. زمانی که اینگونه پست ها را تثبیت می کنیم، با ارزش تر خواهند بود.

بهبود بخشیدن:

اینکار در برگیرنده بهبود بخشی از محتوا است که هم اکنون وجود دارد اما ممکن است بخشی از آن به تغییر یا به روزرسانی نیاز داشته باشد.

بهینه سازی:

اینکار را می توان با بهبود فرمت یک بخش از محتوا انجام داد تا بیشتر قابل درک باشد. به عنوان مثال شما می توانید صفحات خود را با یک کلمه کلیدی خاص تطبیق دهید.

ترویج محتواهای موجود:

  1. دست یافتن به افرادی که محتوای مشابه دارند:

بهترین مکان به هنگام ترویج و ارتقای محتوای موجود یک توسعه فعال است. چه مکانی می تواند بهتر از این باشد که افراد به محتوای مشابه و مرتبط لینک اند؟ اینکار می تواند یک فرآیند کاربردی باشد. ابتدا باید کلمات کلیدی مختلف و مرتبط با محتوا را پیدا کنید، سایت هایی را شناسایی کنید که محتوای مرتبط دارند و سپس هر ام از URL ها را در سایت Ahrefs بررسی نمایید تا بتوانید لینک های موجود را پیدا کنید.شما می توانید افرادی را پیدا کنید که به محتوای مشابه لینک داده اند یا دارای کلمات کلیدی مناسب هستند. همچنین می توانید افرادی را پیدا کنید که به محتوای مرتبط لینک داده اند. هر دو گروه ممکن است بخواهند به سایت شما لینک بدهند. به عنوان مثال، تصور کنید که شما در سایت خود محتوایی در مورد کودکان و امنیت گوشی های هوشمند دارید. شما ممکن است بخواهید افرادی که با عناوینی همچون” امنیت اینترنت” رنک و رتبه بالایی دارند را پیدا کنید. اینگونه افراد به احتمال زیاد دوست دارند به سایت شما لینک بدهند تا خلاء موجود در سایت خود را پر کنند.

  1. استفاده از فرصت لینک های شکسته:

در ابتدای مقاله در مورد لینک های شکسته صحبت کردیم اما با استفاده از سایت Linkrot.com شما می توانید به طور خودکار فرآیند یافتن لینک های شکسته را انجام دهید. تشخیص و تصحیح لینک های شکسته بسیار قدرتمند است اما هنوز مورد توجه بیشتر افراد قرار نمی گیرد. بهتر است به دنبال محتواهایی باشید که وجود دارند اما هنوز دارای لینک های شکسته هستند.نگاهی به نمودار زیر بیندازید:

573b989d76d1b7.03410703

همانطور که می بینید، نرخ انتشار بسیار بالاتر از سایر دلایل است.یکی از سریع ترین روشها برای دست یافتن به لینک های شکسته، جستجو به دنبال صفحات مرجع و منبع در حوزه کاری خاص و اسکن کردن این صفحات برای لینک های شکسته است.

  1. به کار بردن یک زاویه جدید:

این کار به طور خاص بر روی دارایی های محتوایی نادیده گرفته شده اعمال می شود. انطباق دادن محتوای موجود با حوزه کاری می تواند تاثیر بسیار مهمی در نرخ انتشار داشته باشد. اینکار ممکن است چیزی فراتر از تطبیق قالب های ایمیل یا تلاش های موجود باشد. برای انجام اینکار باید محتوای موجود را به گونه ای تغییر دهید که با برنامه ها و اهدافتان سازگار باشد. یک مثال ساده این است که شما کشورهای مختلف را هدف قرار دهید. به عنوان مثال ممکن است در کشورهای اروپایی بهتر بتوانید محتوای خود را توسعه دهید. با انجام تغییرات و تنظیمات در بخشی از محتوا می توانید آن را برای اشتراک گذاری با ارزش تر کنید.

  1. ارتقا و ترویج پولی را در نظر بگیرید:

اگر قبلا در این مورد از من سوال می شد پلتفرم هایی همچون Outbrain و Taboola را پیشنهاد می کردم ولی این پلتفرم ها در حال حاضر کارایی خوبی ندارند و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. شما می توانید ازStumbleUpon Paid Discovery استفاده کنید. این سایت برای تقویت محتوا به همراه توسعه فعال بسیار مفید و کاربردی است. همچنین شما می توانید از سیستم تبلیغات در فیس بوک نیز استفاده کنید. این نوع تبلیغات یک روش خاص برای دستیابی به مخاطبان خاص است. با اینحال باید به خاطر داشته باشید که معمولا از این رسانه های پولی زمانی استفاده می شود که هدف کمپین ما چیزی فراتر از لینک بیلدینگ باشد زیرا تشخیص های مصرف شده برای تبلیغ در فیس بوک و موارد ارجاعی از آن کمی دشوار است.

 

573b989e640289.26053580

  1. محتوای خود را به یک داستان گسترده تر متصل کنید:

بیشتر افراد فکر می کنند که اعلامیه های ی از مد افتاده است. بله به عنوان یک فرم لینک بیلدینگ یا روش تنها برای تولید مطبوعات این طرز فکر ممکن است صحیح باشد اما برای اعلام محتوا و نمایش آن، این روش به نظر هنوز هم مفید می رسد. اگر بتوانید یک داستان جذاب از حوزه کاری خود تولید کنید و آن را در اختیار مطبوعات قرار دهید ، می توانید از مزایای بعدی نیز بهره مند شوید. ممکن است فکر کنید که اینکار همانند ایجاد محتوای جدید است اما اینگونه نیست. یک اعلامیه مطبوعاتی که به خوبی نوشته شده باشد می تواند شرایط را به طور کلی تغییر دهد. شما نیز می توانید از این رویکرد به نفع خود استفاده کنید. یک نقل قول خوب از مدیر، های رسمی جذاب و یک عنوان جالب می تواند به شما کمک کند یک پوشش اولیه ایجاد کنید.سپس می توانید از این پوشش اولیه استفاده کنید و به عنوان یک مدرک اجتماعی در توسعه فعال از آن بهره مند شوید.

منبع

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن