گوگل آنالیتیکس
-
سئو
4 اصل تجزیه و تحلیل تجربه کاربری برای سئو
اگر نگاهی به گوگل ترندز بیندازید متوجه می شوید که واژه تجربه کاربری یا همان UX یکی از ترندهای محبوب…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
چگونه کلیک بر روی call to action و لینک های موجود در پست های وبلاگی را بسنجیم؟
هر فردی به دنبال ایجاد یک call to action( فراخوان اقدام به عمل) با نرخ تبدیل بالا برای سایت خود…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
چگونه از گوگل آنالیتیکس برای درک بهتر ترافیک سایت استفاده کنیم؟
حتما شما نیز بارها و بارها نام گوگل آنالیتیکس را شنیده اید. این گزینه یکی از ابزارهای تجزیه و تحلیل…
بیشتر بخوانید » -
سئو
چگونه صفحه 404 عالی بسازیم؟
بهینه سازی صفحه 404 یکی از موارد مهمی است که بیشتر سایت ها آن را نادیده می گیرند. اگر سایت…
بیشتر بخوانید » -
سئو
10 موردی که هنگام ثبت دامنه های از قبل خریداری شده باید مدنظر داشته باشید
با وجود بیش از 1 میلیارد سایتی که این روزها در دنیای وب فعالیت می کنند جای تعجب نیست که…
بیشتر بخوانید » -
سئو
5 دلیل برای افت رتبه بندی سایت های تجارت الکترونیک
جستجوی طبیعی یکی از مهم ترین کانال های به دست آوردن مشتری است. در این میان، سئو می تواند 10…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
4 استراتژی بازاریابی که قبل از استخدام شرکت بازاریابی می توانید مورد استفاده قرار دهید
بیشتر شرکت ها به احتمال زیاد می دانند که بازاریابی دیجیتال می تواند یک ابزار قدرتمند برای کسب سرنخ باشد…
بیشتر بخوانید »