بازاریابی دیجیتالمقالات وب

۶ روش جذاب برای استفاده از نظرسنجی در استوری های اینستاگرام

انسان ها عاشق برقراری ارتباط هستند. این موضوع را می توان از روی دیوار نوشته ها و نقاشی هایی که از دوران قدیم بر روی غارها نقش بسته متوجه شد. زمانی که علم هنوز اینقدر پیشرفت نکرده بود افراد از روش های مختلفی مثل استفاده از حیوانات، استفاده از آتش و استفاده از نامه برای برقراری ارتباط با هم استفاده می کردند. اما این روزها همه چیز تغییر کرده و ظهور تاثیر بسیار مهمی بر روی روابط انسان ها ایجاد کرده است.

این روزها هر کسی را در کوچه و خیابان ببینید مشغول کار با گوشی همراه خود است. کمتر کسی را در اطراف خود خواهید دید که به نحوی از این گوشی ها استفاده نکرده باشد. ایجاد شبکه های اجتماعی توانست این ارتباط را برای افراد ساده تر سازد. یکی از این شبکه های اجتماعی محبوب، اینستاگرام است.

اگر بخواهید با ان خود تعامل داشته باشید و توجه آن ها را به خود جلب کنید می توانید از در اینستاگرام تان استفاده نمایید. نظرسنجی استوری های اینستاگرام نه تنها نظر مخاطب را به سمت شما معطوف می کند بلکه می تواند فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم با فالورها و مشتریان باشد. در این مطلب سعی می کنیم نحوه استفاده از این قابلیت در استوری های اینستاگرام را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

 از نظرسنجی های برای جمع سپاری ایده ها و جمع آوری بازخورد افراد استفاده کنید:

 

استوری های اینستاگرام

چه روشی بهتر از نظرسنجی مستقیم از افراد در مورد محصولات و خدمات تان خواهد بود؟ این نظرسنجی ها در استوری اینستاگرام به شما کمک می کنند ایده های افراد را به دست آورید، بازخورد آن ها در مورد محصولات و خدمات تان را جمع آوری نمایید یا اینکه بفهمید مخاطبان دوست دارند چه نوع محتوایی را بر روی اینستاگرام تان ببینند.

استفاده از فالورهای اینستاگرام برای ایجاد محصولات و خدمات جدید می تواند یک روش عالی برای ایجاد تعامل باشد. سوالاتی را در نظرسنجی های خود بپرسید و بازخورد مستقیم آن ها را به دست آورید.

بعد از اینکه نظرسنجی شما در استوری اینستاگرام به پایان رسید حتما نتایج به دست آمده را با آن ها به بگذارید.

به کمک نظرسنجی های استوری اینستاگرام، ترافیکی به سمت سایت جذب کنید:

سال ۲۰۱۷ بود که اینستاگرام امکان اضافه کردن لینک به این پلتف را در اختیار کاربران خود قرار داد. همین امر باعث شد برندها راحت تر از قبل بتوانند ترافیکی به سمت سایت خود جذب کنند. از آن زمان به بعد به دنبال روش جدید و خلاقانه برای بهبود استوری های خود هستند.

برای بهبود چنین شرایطی می توان از قابلیت نظرسنجی در استوری های اینستاگرام استفاده کرد و ترافیکی به سمت سایت جذب نمود. مثلا می توانید در نظرسنجی های خود سوالاتی را از کاربران بپرسید و آن ها را تشویق کنید به سایت تان بروند و پاسخ را بیابند. بعد از اینکه پاسخ سوال شما را پیدا کردند می توانند به اینستاگرام برگردند و در نظرسنجی تان شرکت کنند.

 از نظرسنجی استوری اینستاگرام برای درک بهتر مخاطبان استفاده کنید:

 

یکی از ساده ترین روش هایی که به شما کمک می کند فالورهایتان را بشناسید، سوال کردن از آن هاست. استوری های اینستاگرام بهترین روش برای درک علاقه مندی ها و مواردی است که افراد به دنبالش هستند. به نظرتان آن ها دوست دارند محتوای شما را در فیدشان ببینند یا در استوری ها؟ دوست دارند اطلاعاتی در مورد پشت صحنه شرکت به دست آورند؟ دوست دارند هایتان طولانی باشد یا کوتاه؟ شما هرگز پاسخ این سوال ها را نخواهید دانست مگر اینکه از فالورهایتان سوال کنید.

 از نظرسنجی ها برای مخاطبان تان استفاده نمایید:

استفاده از نطرسنجی استوری های اینستاگرام بهترین روش برای کمک به فالورها برای درک هر چه بهتر برندتان است. چه مجموعه جدیدی از محصولات یا خدمات را آغاز کرده باشید یا اینکه بخواهید اطلاعاتی در مورد برندتان به اشتراک بگذارید به کمک نظرسنجی می توانید توجه افراد را به خود جلب کنید.

 به کمک نظرسنجی های اینستاگرامی فالورهای خود را سرگرم کنید:

استفاده از استیکرها در نظرسنجی های اینستاگرامی بهترین ابزار بری جلب نظر مخاطبین و تعامل با برندتان است.

به کمک این روش می توانید به فالورهای خود نشان دهید قابل دسترسی هستید و پشت اکانت تان یک شخصیت واقعی قرار دارد. مثلا می توانید در نظرسنجی های خود از نوستالژی های افراد سوال کنید و از آن ها بخواهید نظرشان را در این مورد بیان کنند.

برای ایجاد انتخاب های بیشتر از اسلایدر استفاده کنید:

می خواهید فالورهایتان بیش از یک انتخاب برای هر سوال داشته باشند؟ پس از اسلایدر استفاده کنید.بیشتر کسب وکارها برای اینکار از اسلایدرهای ایموجی استفاده می کنند تا به فالورهای خود حق انتخاب بیشتری بدهند. با اضافه کردن متن به اسلایدر خود می توانید گزینه های پاسخ دهی بیشتری برای کاربران ایجاد کنید.

 چگونه نظرسنجی های استوری اینستاگرام را به پست های خود اضافه کنیم؟

اضافه کردن نظرسنجی به استوری های اینستاگرام کار بسیار اسانی است. بر روی استیکر نظرسنجی بعد از آپلود تصویر یا ویدئو کلیک کنید. شما می توانید نظرسنجی دو گزینه ای  یا اسلایدر ایموجی را انتخاب کنید.

ابتدا نوع نظرسنجی را انتخاب کنید و سپس سوال مدنظرتان را بنویسید.  اگر از نظرسنجی کلاسیک دو گزینه ای استفاده می کنید می توانید پاسخ ها و سوال تان را ویرایش کنید.  اگر از اسلایدر ایموجی استفاده می کنید گزینه ای برای ویرایش متن سوال و ایموجی هایی که بعد از تصمیم گیری فالورها نمایش داده می شود خواهید داشت.

بعد از اینکه سوال خودتان را تایپ کردید، آن را هر جایی از تصویر یا ویدئوی خود که دوست داشتید قرار دهید و  استوری را با فالورهایتان به اشتراک بگذارید.

همانطور که مشاهده کردید استفاده از این قابلیت یک روش عالی برای شخصی سازی استوری های اینستاگرام است و می تواند فالورهای وفاداری برایتان ایجاد کند.امیدواریم این آموزش به شما کمک کند از نظرسنجی های اینستاگرام برای بیان داستان خودتان استفاده کنید. همین امروز دست به کار شوید و مخاطبان را در اکانت خود به تعامل وا دارید. استفاده از نظرسنجی های استوری اینستاگرام بهترین روش برای انجام اینکار است.

2/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. سلام، این نوشته فوق العاده ایی بود!
    ما در اینستاگرام استفاده کردیو و توانستیم نتیجه جالبی رو بدست بیاوریم!
    ممنون از شما استاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن