بازاریابی دیجیتالمقالات وب

در چه مکان هایی از بازاریابی می توان از داستان سرایی برای افزایش فروش استفاده کرد؟

بیشتر افراد از متنفر هستند و برای این موضوع دلایل خوبی دارند.  کلی فروش می تواند برخی از افراد را ازار دهد.  تلاش برای صحبت کردن با فردی که در ابتدا تمایلی به یادگیری در مورد برند و محصولات آن ندارد، بیشتر افراد را دچار ناراحتی می کند. با این وجود، فروش برای هر کسب وکاری ضروری است و کسب وکارها باید بتوانند درآمدزایی منطقی داشته باشند. خوب حالا سوال اینجاست که چگونه می توان بدون اذیت کردن دیگران، محصول یا خدماتی را به فروش رساند؟ واقعیت این است که شرکت های زیادی وجود دارند که از تاکتیک های فروش سست استفاده نمی کنند. در عوض چنین شرکت هایی تلاش می کنند از مزایای داستان سرایی برای این فرآیند بهره مند شوند. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس همراه وب ایده باشید.

داستان سرایی به کسب وکارها اجازه میدهد اعتماد و وفاداری را در میان مشتریان خود ایجاد کنند و در عین حال محصولات یا خدماتی را به آن ها بفروشند. اینکار دنیای جدیدی به روی شما باز می کند و خط ارتباطی بین شما و مشتریان احتمالی تان است. مهم تر از همه این است که داستان سرایی نیاز اجرای تاکتیک های بازاریابی اسپم  و تخفیف های سنگین را برطرف می کند.  خوب حالا که با مزیت داستان سرایی اشنا شده اید و می خواهید از این روش برای افزایش پایه مشتریان و ایجاد وفاداری و اعتماد استفاده کنید،۵ مکانی که می توانید از آن استفاده نمایید را در ادامه با هم مرور می کنیم.

 

در :

لازم نیست داستان سرایی را بنویسید یا در ابتدا ضبط نمایید.  در عوض می توانید داستان مداومی از افراد و سبک زندگی شان بیان کنید که شرکت شما از آن ها پشتیبانی و حمایت کرده است. به عنوان مثال می توانید از اینستاگرام برای ارسال تصویر افراد واقعی و سبک زندگی آن ها که از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند بهره ببرید.هدف از انجام این کار، الزاما فروش محصولات یا خدمات نیست بلکه هدف کمک به اشنایی افراد با سبک زندگی است که شرکت شما ترویج می کند. چه بخواهید قبول کنید چه قبول نکنید، مشتریان شما سبک زندگی خاصی دارند و از عقاید خاصی پیروی می کنند. به همین خاطر ارسال تصاویر و ویدئوهایی که از این عقاید پشتیبانی و حمایت می کند می تواند مسیر ایجاد وفاداری را هموارتر سازد.  پس می توانید از دستان سرایی در رسانه های اجتماعی به شکل تصویر، داستان و ویدئویی استفاده کنید.

بر روی سایت:

گاهی از اوقات داستان سرایی تنها به معنای بیان یک داستان است. اینکار می تواند بیان داستان یک مشتری شاد یا داستان شروع کسب وکار شما باشد. همچنین می توانید از دستان ها برای جذاب تر کردن های وبلاگی استفاده کنید. برخی از معلمان از داستان برای توضیح یک موضوع یا بیان درس استفاده می کنند. شما نیز می توانید همین مفهوم را بر روی پست های وبلاگی خود اعمال کنید و آن ها را خواندنی تر و جذاب تر سازید. نمونه خوبی از داستان سرایی در پست های وبلاگی را می توان در پست های سایت کپی بلاگر یافت.

بر روی صفحه درباره مای سایت:

برخی از صفحات درباره ما در کسب وکارها باعث خسته کردن کاربران می شوند. شما به خوبی می دانید من در مورد چه صفحاتی صحبت می کنم. صفحاتی که در مورد کارهای شرکت صحبت می کند، تاریخ تاسیس آن را بیان می کند و خود را از برتر می داند.اگر واقعا می خواهید افراد را به تعامل و مشارکت وا دار کنید و تاثیر پایداری بر روی آن ها داشته باشید، می توانید از بخش درباه ما برای بیان داستان استفاده کنید. داستان شما چیزی است که باعث متمایز کردتان از بقیه می شود.

در بازاریابی ایمیلی:

درک هالپرن یکی از نمونه های خوب در این موضوع است. زمانی که او محصولات خود را آغاز کرد، در مورد مزایا و قابلیت های آن چیزی نگفت بلکه تنها داستانی را برای افراد ایمیل کرد. به عنوان مثال زمانی که ن افزار آنلاین خود را ایجاد نمود، یک سری داستان ایمیلی در مورد نحوه استفاده سایر افراد از دوره های ی برای ساخت کسب وکارشان ارسال کرد. در این داستان ها در مورد این موضوع صحبت کرد که افراد چگونه برای تغییر زندگی خود بر موانع و مشکلات غلبه کردند.

در نتیجه فردی که این داستان ها را می خواند می توانست ارزش خرید این محصول را به خوبی درک کند.

در تبلیغات:

تبلیغات می تواند بسته به مکانی که مورد استفاده قرار می گیرد گران قیمت باشد. به خاطر داشته باشید که به هنگام قرار دادن داستان در تبلیغات، این حوزه می تواند به ابزار بسیار قدرتمندی تبدیل شود. به عنوان مثال شرکتی به نام Treehouse را در نظر بگیرید. آن ها به خوبی از این گزینه استفاده کرده اند. این افراد بخشی را برای داستان های موفقیت آمیز در سایت خود دارند و از این داستان ها در و سایر مکان های آنلاین استفاده می کنند.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن