فناوری

غیر فعال کردن تصاویر در کروم، فایر فاکس و اینترنت اکسپلورر به هنگام مرور وب

آیا تا به حال در مورد پهنای باند اینترنت خود فکر کرده اید؟ ممکن است در طول روز با صفحات زیادی سرو کار داشته باشید اما در مروگرها بیشتر از هر چیز دیگری باعث مصرف پهنای باند اینترنت شما می شود. تصاویر بیشتر از کلمات مفاهیم را انتقال می دهند اما استفاده از آنها می تواند سرعت گشت و گذار شما در دنیای را کاهش دهد. نسخه هایی که تنها مبتنی بر متن هستند( تنها متن صفحات نمایش داده می شود) سریع تر بارگذاری می شود درحالیکه تصاویر به زمان و پهنای باند بیشتری دارند. خوشبختانه شما می توانید در مصرف پهنای باند خود صرفه جویی کنید و سرعت اینترنت ر ا با مسدود کردن تصاویر افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم نحوه مسدود کردن تصاویر در گرهای مختلف را با هم مرور کنیم.

غیر فعال کردن تصاویر در مرورگر کروم:

disable-images-in-chrome

برای اینکه بتوانید تصاویر را در مرورگر کروم غیر فعال کنید، باید به تنظیمات پیشرفته(Advanced ) مرورگر بروید. مرورگر کروم را باز کنید و بر روی سه خطی که در بالای صفحه مشاهده می کنید کلیک نمایید. از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب نمایید. به سمت پایین صفحه بیایید و بر روی گزینه Advanced Settings کلیک کنید. به قسمت Privacy–> Content Settings بروید و تیک گزینه Do not show any images را بزنید. روی گزینه Done کلیک کنید. بعد از این، به هنگام گشت و گذار در اینترنت تصاویر را مشاهده نخواهید کرد.

غیر فعال کردن تصاویر در :

disable-images-in-firefox

اگر از مرورگر فایرفاکس به مرورگر پیش فرض خود استفاده می کنید، باید تنظیمات را از طریق about:config انجام دهید. مرورگر فایرفاکس خود را باز کنید و در نوار بالا، عبارت about:config را تایپ کنید . به دنبال عبارت permissions.default. بگردید و مقدار آن را تنظیم کنید.

عدد صحیح ۱ : به تصاویر اجازه بارگذاری را می دهد.

عدد صحیح ۲ : تمامی تصاویر را مسدود می کند.

عدد صحیح ۳: از بارگذاری تصاویر ثالث جلوگیری می کند.

غیر فعال کردن تصاویر در مرورگر اینترنت اکسپلورر:

block-images-while-browsing-on-internet-explorer

برای انجام اینکار باید Internet Options را باز کنید و به تب پیشرفته(Advanced ) بروید. به سمت پایین صفحه بیایید و بخش Multimedia را پیدا کنید. در این بخش تیک گزینه Show Pictures را بردارید و اوکی را بزنید.

منبع

5/5 - (2 امتیاز)
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن