مقالات وبوردپرس

تولکیت وردپرس در پلسک: مدیریت قالب ها

در این سری از مقالات تلاش می کنیم بخش های مختلف کار با در را با هم کنیم. در این آموش، نحوه مدیریت قالب ها در پلسک را با هم بررسی خواهیم کرد. پس همراه وب باشید.

و حذف قالب ها:

برای نصب قالب بر روی یک یا چند مورد از نصبیات وردپرس کافیست سری به بخش WordPress > Themes tab > Installبزنید. نام قالبی که می خواهید نصب کنید را تایپ کنید و سپس بر روی ایکون ذره بین کلیک کنید تا کار آغاز شود. بعد از اینکه جستجو تکمیل شد، قالب مد خود را از فهرست بیابید و چک باکس مربوطه را انتخاب نمایید. حالا می توانید قالب را بر روی همه نصبیات وردپرس بر روی سرور نصب کنید یا بر روی  آیکون موجود کلیک کنید و Select instances را انتخاب نمایید و  یکی از گزینه های موجود را برای نصب وردپرس برگزینید.

نکته: اگر برای یک قالب جستجویی انجام دادید، چک باکس را انتخاب کردید و سپس بدون نصب قالب اول یک جستجوی جدید انجام دادید، نتیجه جستجوی اول را از دست خواهید کرد. به همین خاطر توصیه می کنیم قالب را همان زمانی که پیدا می کنید نصب نمایید.

برای اینکه بتوانید قالب را از روی یک یا چند گزینه از نصبیات وردپرس پاک کنید به بخش WordPress بروید. چک باکس کنار نام نصبیات وردپرس که می خواهید قالب را از روی آن حذف کنید انتخاب نمایید و بر روی Themes کلیک کنید. بر روی آیکون کنار قالب کلیک کنید تا بتوانید آن را حذف نمایید.

شما همچنین می توانید یک یا چند مورد از قالب ها را از روی تمامی نصبیات وردپرس پاک کنید. برای انجام اینکار کافیست سری به بخش WordPress > Themes بزنید، چک باکس کنار نام قالبی که می خواهید پاک کنید را انتخاب نمایید و بر روی uninstall کلیک کنید.  توجه داشته باشید که قالب فعال بر روی وردپرس را نمی توان از آن حذف کرد. برای حذف این گزینه ها در ابتدا باید قالب دیگری را فعال کنید.

 فعال سازی و غیر فعالسازی قالب ها:

برای اینکه بتوانید یک یا چند قالب را بر روی وردپرس فعال سازید سری به بخش وردپرس پلسک خود بزنید. چک باکس کنار  نام وردپرس که می خواهید قالب بر روی آن فعال شود را انتخاب کنید و بر روی theme کلیک کنید. حالا فهرستی از قالب های نصب شده بر روی  وردپرس را خواهید دید. وضعیت فعال بودن یا نبودن آن ها هم مشخص می شود. می توانید یک قالب را بر اساس خود انتخاب کنید و فعال نمایید.

همچنین می توانید قالبی را بر روی همه نصبیات وردپرسی خود فعال یا غیر فعال سازید.

برای انجام اینکار سری به بخش WordPress > Themes بزنید و بر روی Activate کنار قالب مدنظر خود کلیک نمایید.

قالب ها:

برای به روزرسانی یک یا چند مورد از قالب ها، به بخش WordPress > Themes  بروید. چک باکس کنار قالبی که می خواهید به روزرسانی کنید را انتخاب نمایید و سپس بر روی update کلیک کنید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن