مدیریت سرورمقالات وب

هاست بهتر باعث افزایش ترافیک می شود

همه افراد به دنبال افزایش خود هستند. ترافیک وب به این معناست که شما در میان گزینه های دیگر محبوبیت بیشتری دارید و می توانید از این فرصت برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. البته زمانی که صحبت از ترافیک سایت به میان می آید فاکتورهای دیگری نیز دخیل خواهد بود.  اما اگر کارها به درستی انجام نشود افزایش ترافیک می تواند خطرناک باشد.  در این مقاله قصد داریم مواردی که می توان به کمک آن، ترافیک سایت را به صورت امن افزایش داد و عملکرد آن را بهبود بخشید معرفی کنیم.

انتخاب مناسب:

اینکه بدانید چه پلنی از هاست برای سایت و نیازهای آن مناسب است یک موضوع ضروری است. اگر به دنبال تولید درآمد از سایت خود هستید، باید از سرورهای اختصاصی استفاده کنید زیرا این سرورها به بازدیدکنندگان کمک می کنند تجربه بهتری از سایت داشته باشند.  اگر در حال اداره سایت شخصی هستید، می توانید از هاست اشتراکی نیز بهره مند شوید. پلن هاستی که انتخاب می کنید یک فاکتور تعیین کننده برای سرعت سایت خواهد بود.  به عنوان مثال سایت های بزرگی که حجم وسیعی از محتوا، تصاویر و سایر موارد را میزبانی می کنند به سیستم عامل امن تری نیاز دارند تا مطمئن شوند همه چیز به درستی بارگذاری می شود. بنابراین به خاطر داشته باشید که چه چیزهایی نیاز دارید و بر اساس آن نوع هاست خود را انتخاب کنید.

همه به دنبال افزایش سرعت هستند:

سایت برای به دست آوردن ترافیک ضروری است.  زمانی که صحبت از سایت و تجربه کاربری به میان می آید، هیچ چیزی به اندازه سرعت  ضروری و حیاتی نیست. این روزها دیگر هیچ کس صبر یا زمان کافی  برای منتظر ماندن ندارد.  تنها بازدید کنندگان به دنبال سرعت نیستند. نیز به دنبال زمان بارگذاری سریع تر می گردند و از آن برای رتبه بندی سایت استفاده می کنند. هرچه زمان بارگذاری سایت بیشتر باشد ، امکان حذف شدن از نتایج موتورهای جستجو بیشتر می شود. برای اینکه جلوی چنین اتفاقاتی را بگیرید، نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

  • مطمئن شوید که رایانه شما ویروس یا بدافزاری ندارد. ماهانه آن را اسکن کنید.
  • فضای موجود را ازاد کنید
  • تنها زمانی از فایل های چند رسانه ای و گرافیکی استفاده کنید که به آن نیاز دارید
  • زمانی که فایلی را ارسال می کنید آن را د.
  • تب هایی که به آن نیاز ندارید را در  مرورگر خود ببندید.

فایل های گرافیکی خود را د:

همانطور که می دانید تصاویر اجزای کلیدی هر سایتی هستند اما این موارد می توانند فضای بیشتری به خود اختصاص دهند که این موضوع به معنای زمان بارگذاری بیشتر است.بهترین روش برای ، تغییر  اندازه آن ها در فتوشاپ است. زمانی که اینکار را انجام می دهید مطمئن شوید که تنظیمات تصویر را تغییر نمی دهید. اگر سایت شما از سیستم مدیریت محتوای استفاده می کند می توانید بدون اضافی تصاویر را بهینه سازی کنید. برای میزبانی تصاویر خود بسته مناسبی را انتخاب کنید. دنبال کردن این پیشنهادها به شما کمک می کند سرعت سایت را افزایش دهید و ترافیک سایت را بیشتر نمایید. به خاطر داشته باشید که انتخاب پلن  مناسب هاست می تواند تاثیر خوبی بر روی سایت داشته باشد. طراحی سایت نیز بر روی زمان بارگذاری  و تجربه بازدید کنندگان اثر دارد. امروزه بیشتر سایت ها از رویکرد مینیمالیستی استفاده می کنند. اگر بتوانید سرعت سایت را بیشتر کنید، آن را تمیز و ساده طراحی نمایید قادر خواهید بود ترافیک بیشتری به سمت سایت خود جذب کنید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن