بازاریابی دیجیتالمقالات وب

چگونه از توییتر برای افزایش رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده کنیم؟

بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی، ساخت و انتشار محتوای عالی، تنها روش های موجود برای ی سایتتان نیست. شما می توانید از قدرت اکانت توییتری خود نیز برای افزایش سایت استفاده کنید. اگر بدانید گوگل و توییتر همکاری بسیار قدرتمندی با هم دارند حتما شگفت زده خواهید شد. همین همکاری به گوگل اجازه می دهد به استریم های توییتر دسترسی داشته باشد و توییت ها را در نتایج جستجوی خود ایندکس کند. همین امر باعث می شود توییتر یک نقش کلیدی در بهینه سازی داشته باشد. خوب حالا سوال اینجاست که چگونه می توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید. در این مقاله همراه وب ایده باشید تا ۳ روش تایید شده برای اینکار را با هم مرور کنیم.

 توییتر چگونه می تواند سئوی سایت را بهبود ببخشد؟

اگر می خواهید تاثیر سایت توییتر و دیده شدن برند بر روی گوگل را مشاهده کنید، کافیست نام برند یا سایتی را در گوگل جستجو کنید. در این شرایط معمولا فهرستی از توییت ها را خواهید دید که برندهای معتبر بر روی صفحه توییتر خود قرار داده اند. همچنین می توانید از هشتگ نیز در جستجوی گوگلی خود استفاده کنید. بیشتر افراد برای کشف محتوای مورد نیاز خود در رسانه های اجتماعی از هشتگ استفاده می کنند. زمانی که هشتگ را در موتور جستجویی همچون گوگل سرچ می کنید بیشترین جستجوها مربوط به توییتر و البته اینستاگرام خواهد بود. ارتباط و همکاری گوگل و توییتر باعث شده است نتایج جستجو نیز تغییر پیدا کند.  به همین خاطر اگر شما نیز به دنبال روش های جدید برای بهبود سئوی سایت خود هستید از توییتر برای این منظور استفاده کنید.

 اهمیت سیگنال های اجتماعی:

حتی اگر اکانت توییتری شما توسط گوگل ایندکس نشده باشد باز هم استفاده از رسانه های اجتماعی برای سئوی سایت مزایای زیادی در پی خواهد داشت. یکی از این مزایا ایجاد سیگنال های اجتماعی برای سایت و های وبلاگی است. برخلاف تصور افراد، بیشتر متخصصان سئو بر این باورند که تعداد اشتراک های شبکه اجتماعی ارزش لینک را بیشتر می کند و باعث افزایش رتبه آن در موتورهای جستجو می شود. هر چقدر اشتراک در توییتر و فیس بوک بیشتر باشد، احتمال دیده شدن سایت در موتورهای جستجو نیز افزایش پیدا می کند. علاوه بر این، شما می توانید از توییتر به عنوان ابزاری برای افزایش قدرت سئوی سایت خود استفاده کنید.

 به طور خودکار پست های وبلاگی خود را در توییتر منتشر کنید:

توییتر در حال حاضر بیش از ۳۳۰ میلیون ماهانه دارد. شما می توانید از طریق اکانت کسب وکار خود در توییتر به چنین کاربرانی دست پیدا کنید. اینکار نه تنها باعث می شود گوگل بداند که شما سایت و وبلاگ فعالی دارید بلکه باعث بهبود سیگنال های اجتماعی می شود. البته زمانی که  سایت و وبلاگ خود را مدیریت می کنید، باید بهترین زمان توییت کردن در طول روز را هم پیدا کنید. خوشبختانه  ابزارهای زیادی برای خودکارسازی انتشار مطالب در رسانه های اجتماعی وجود دارد.  شما می توانید وبلاگ خود را به کمک ی ی و ابزارهای موجود به اکانت توییتر متصل کنید و به طور خودکار پست های منتشر شده را در این سایت به اشتراک بگذارید.

محتوای همیشه سبز خود را دوباره به اشتراک بگذارید:

توییت کردن  لینک یک پست برای یکبار کافی نخواهد بود و نمی تواند سیگنال اجتماعی کافی برای سایت ایجاد کند. به همین خاطر باید پست ها و صفحات همیشه سبز خود را به طور مداوم با سایر افراد به اشتراک بگذارید. برای انجام اینکار توییت هایی که در هر روز منتشر می شود را زمانبندی کنید و در طول ماه پست های مهم را دوباره توییت نمایید. به کمک ابزارهایی همچون بافر می توانید پست های وبلاگی خود را زمانبندی کنید و آن را به اکانت توییتر خود متصل نمایید. بهترین زمان را برای اشتراک گذاری محتوای همیشه سبز بیابید. فقط به خاطر داشته باشید که برای فالورهای خود نقش اسپم را بازی نکنید.

 از پروفایل و بیوگرافی خود در توییتر استفاده کنید:

بخش bio در پرفایل به شما اجازه می دهد اطلاعات خود را در این سایت قرار دهید. اینکار نقش مهمی در سئوی سایت خواهد داشت. افرادی که به دنبال کردن یک برند یا محصول در رسانه های اجتماعی علاقه مند هستند اغلب اکانت توییتری آن ها را در گوگل جستجو می کنند.  گوگل از نام برند به عنوان برای جستجوی توییتر استفاده می کند تا  اکانت های مشابهی که وجود دارد را بیابد. مطمئن شوید که نام کاربری خود را طبق نام برند تعریف می کنید.  بهینه سازی درست bio در پروفایل باعث افزایش رتبه در موتورهای جستجو می شود. قرار دادن خلاصه ای از فعالیت های برند یا کسب وکار به کمک هشتگ های مناسب نیز بسیار مهم است.

ثابت قدم باشید و به طور مداوم محتوای خود را ترویج کنید:

هر بازاریابی نیازمند سرمایه گذاری است. پس تا جایی که می توانید روی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید. اشتراک بیشتر به معنای افزایش آگاهی از برند و سئوی بهتر سایت خواهد بود. محتوای سایت خود را به طور مداوم در توییتر به اشتراک بگذارید تا به نتایج بهتری برسید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن