پلسککنترل پنل

تولکیت وردپرس در پلسک: مدیریت افزونه ها

تولکیت یک رابط مدیریتی واحد است که شما را قادر می سازد به راحتی وردپرس را نصب کنید، نمایید و آن را مدیریت کنید. برای کار کردن با این تولکیت باید WordPress Toolkit را در وردپرس نصب کنید.  این تولکیت نیازمند نسخه ۵٫۳ یا بالاتر از آن است. اگر نسخه PHP در سرور شما پایین تر از ۵٫۳ است می توانید PHP handler سفارشی از نسخه ۵٫۳ یا بالاتر از آن را اضافه کنید و  مسیر باینری های PHP را مشخص نمایید.  شما می توانید کاملا با ویرایش پیکربندی ، تولکیت وردپرس را غیر فعال نمایید.  همه نصبیات وردپرس که به ک Application Catalog نصب شده اند به طور خودکار در تولکیت وردپرس ثبت خواهند شد. این یکپارچگی زمان مورد نیاز برای را افزایش می دهد. اگر نمی خواهید با چنین مواردی ررو شوید می توانید یکپارچه سازی خودکار نصبیات جدید وردپرس را غیر فعال نمایید. در این مقاله همراه وب ایده باشید تا مدیریت افزونه ها در تولکیت وردپرس را با هم مرور کنیم.

برای مشاهده و مدیریت همه نصبیات وردپرس مرتبط با مشترکین خود  باید به بخش WordPress  بروید.  شما می توانید نصبیات وردپرس را از طریق این صفحه یا بررسی Websites & Domains > WordPress مدیریت نمایید.

مدیریت افزونه ها:

نصب و حذف افزونه ها:

برای نصب افزونه بر روی یک یا چند وردپرس به بخش WordPress > Plugins tab > Install بروید. نام افزونه ای که می خواهید نصب کنید را تایپ نمایید. بعد از اینکه جستجوی افزونه کامل شد، افزونه مدنظر را از فهرست موجود پیدا کنید و چک باکس مربوطه را انتخاب نمایید. حالا می توانید افزونه را بر روی همه نصبیات وردپرس بر روی سرور نصب کنید یا اینکه مواردی که می خواهید افزونه بر روی آن ها نصب شود را انتخاب نمایید. به طور پیش فرض افزونه تازه نصب شده بلافاصله فعال خواهد شد. شما می توانید با پاک کردن چک باکس Activate after installation  از بروز اینکار پیشگیری کنید.

نکته: اگر افزونه ای را جستجو  کردید، چک باکس آن را انتخاب نمودید و جستجوی جدیدی را بدون نصب افزونه اول اغاز نمودید، نتیجه جستجوی اول را از دست خواهید داد. به همین خاطر توصیه می کنیم افزونه را همان موقع نصب نمایید.

برای حذف افزونه از یک یا چند سیستم وردپرسی به بخش WordPress  بروید. چک باکسی که کنار نام نصبیات وردپرس وجود دارد را انتخاب کنید  و بر روی Plugin کلیک نمایید. بر روی آیکون کنار افزونه کلیک کنید تا آن را حذف نماید.

 

شما می توانید یک یا چند افزونه را از همه نصبیات وردپرس موجود بر روی سرور خود پاک کنید. برای انجام اینکار، Server Management WordPress > Plugins   بروید ، چک باکس کنار افزونه ای که می خواهید حذف کنید را انتخاب نمایید و بر روی Uninstall کلیک کنید.

فعال سازی و غیر فعال سازی افزونه ها:

برای فعال سازی یا غیر فعالسازی یک یا چند افزونه می توانید به بخش Server Management > WordPress بروید و چک باکس کنار نامی که می خواهید افزونه های آن را فعال یا غیر فعال کنید را انتخاب نمایید و بر روی Plugins کلیک کنید. در این شرایط فهرستی از تمامی افزونه های نصب شده بر روی سیستم وردپرسی مذکور به نمایش گذاشته می شود و وضعیت فعال یا غیر فعال بودنش مشخص می گردد. برای هر افزونه ای می توانید بر اساس نیاز خود وضعیت فعالسازی را تغییر دهید. شما می توانید یک یا چند افزونه را بر روی همه نصبیات وردپرسی خود فعال یا غیر فعال نمایید. برای اینکار به Server Management > WordPress > Plugins بروید و چک باکس مدنظر را انتخاب کنید و بر روی Activate یا Deactivate کلیک نمایید.

  افزونه ها:

برای به روزرسانی یک یا چند افزونه کافیست سری به بخش Server Management > WordPress > Plugins بزنید.  حال چک باکس کنار افزونه را انتخاب نمایید و بر روی Update کلیک کنید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن