سئومقالات وب

بهترین تاکتیک ها برای به دست آوردن نتایج طولانی مدت در سئو

زمانی که صحبت از استراتژی های بلند مدت سئو به میان می اید، های متعددی وجود خواهد داشت که باید مدنظر قرار گیرد. همانطور که می دانید ده ها استراتژی بازاریابی قدرتمند وجود دارد که هر کدام سرمایه گذاری ها، خطرات و پاداش های خاص خود را دارند. با وجود این گزینه های متعدد، بیشتر برندها و بازاریابان به یک سوال مشترک می رسند وآن هم این است که بهترین تاکتیک برای سئو چیست؟  چه استراتژی هایی می تواند نتایج طولانی مدت برایمان ایجاد کند. در این مقاله قصد داریم چند مورد از تاکتیک های مهم را برای سئو مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

پست نویسی مهمان:

از آنجایی که تعداد لینک های اشاره کننده به سایت بر روی رتبه بندی سئو تاثیر دارد، لینک بیلدینگ یکی از بهترین تاکتیک های سئو محسوب می شود. استراتژی موثر لینک بیلدینگ در برگیرنده پست محتوای مهمان و اینفوگرافیک در سایر سایت هاست. سعی کنید در وبلاگ نویسی سایر سایت ها مشارکت داشته باشید و محتوای تامین کنید که بتواند برای دیگران ارزشمند باشد.  برای یافتن سایت هایی که مخاطب مشابه با سایت شما دارند می توانید از هایی همچون Audience Overlap الکسا استفاده کنید.

انتشار محتوای با کیفیت:

ایجاد محتوا می تواند یکی از استراتژی های طولانی مدت برای بهبود فرایند سئو باشد. باید اولویت خود را روی انتشار محتوا بر روی سایت خود قرار دهید. موتورهای جستجو به سایت هایی که محتوای غنی، با کیفیت و ارزشمند دارند رتبه بهتری می دهد.به همین خاطر یکی از بهترین تاکتیک های بازاریابی طولانی مدت، انتشار منظم محتوای با کیفیت بر روی سایت است. تقویم تحریریه را برای سایت خود توسعه دهید و برنامه منظمی برای تولید محتوای همیشه سبز داشته باشید.

انجام تحقیق بر روی کلمات کلیدی:

برای رسیدن به نتایج طولانی مدت سئو، باید بنیان  قدرتمندی بر روی کلیدواژه های هدف خود داشته باشید. اگر  برای کلمات  مناسب رتبه بندی نداشته باشید مخاطبان قادر نخواهند بود شما را پیدا کنند. پس یکی از تاکتیک های مهم سئو، پژوهش بر روی کلمات کلیدی سایت است. باید بر روی عبارات و واژه هایی تحقیق کنید که از آن استفاده می کند. یافتن بهترین کلیدواژه ها به شما ک خواهد کرد به مخاطبان هدف خود متصل شوید.

بهینه سازی برای کلمات کلیدی( و کلمات کلیدی LSI):

تحقیق به تنهایی نمی تواند کافی باشد. باید از کلمات کلیدی برای توسعه سئوی خود استفاده کنید. بهترین تاکتیک  اختصاص یک کلمه کلیدی به هر صفحه از سایت و بهینه سازی آن به کمک سئوی داخلی است.برای اینکه بتوانید این استراتژی را موثرتر از قبل سازید می توانید کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و دو الی سه کلمه کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی LSI را به هر پست اضافه نمایید. اینکار می تواند رتبه بندی شما در موتورهای جستجو را بیشتر کند.

 ایجاد لینک های داخلی:

با اینکه لینک های خارجی اشاره کننده به سایت می توانند ارزش زیادی برای فرایند سئوی شما داشته باشند اما لینک دهی داخلی نیز بسیار اهمیت دارد.  زمانی که لینک های داخلی را در سایت خود مورد استفاده قرار می دهید به موتورهای جستجو سیگنالی را ارسال می کنید که می گوید چگونه باید سایت شما را درک کند و رتبه بندی نماید.زمانی که محتوایی برای سایت خود ایجاد می کنید به سایر محتواهای موجود لینک بدهید. از ی استفاده کنید که از کلمه کلیدی صفحه هدف استفاده می کند.

تنظیم سئوی محلی و پروفایل ها:

یکی دیگر از تاکتیک های مهم سئو، استفاده از سئوی محلی است. تمرینات سئوی محلی و ایجاد پروفایل بر روی دایرکتوری ها می تواند برند را بیشتر کند و ردپای سایت شما را در دنیای دیجیتال بزرگتر نماید. بر روی سایت ها و دایرکتوریهای بزرگی همچون Google My Business پروفایل خود را ایجاد کنید.

 بهینه سازی :

این بخش چندین ایتم فعال دارد. بر خلاف سایر ایتم های موجود در این فهرست، چنین استراتژی لازم نیست مداوم و همیشگی باشد.  شما می توانید این ایتم ها را یکبار تنظیم کنید و سپس آن ها را مدیریت نمایید:

  • اکانت خود را در کنسول جستجوی گوگل ایجاد کنید.
  • سایت را بهینه سازی کنید تا با سرعت بیشتری بارگذاری شود.
  • هر صفحه از سایت را طراحی کنید.
  • از معماری طبیعی و سازمان یافته برای سایت استفاده کنید.
  • گواهینامه SSL را به سایت اضافه کنید.
  • لینک های داخلی را بررسی کنید تا مطمئن شوید لینک شکسته وجود ندارد.

با دنبال کردن تمرینات مرتبط با سئوی فنی، قادر خواهید بود بنیان مستحکمی برای سایت خود ایجاد کنید و از ارزش طولانی مدت آن بهره مند شوید. استفاده از سایر تاکتیک های بازاریابی به همراه این تاکتیک، شما را مطمئن می سازد که سایت رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو خواهد داشت.

ایجاد نتایج طولانی مدت در سئو:

با اینکه برای رسیدن به اهداف سئوی طولانی مدت ده ها استراتژی مختلف وجود دارد اما تاکتیک هایی که در این مقاله بیان کردیم می تواند نتایج خوبی برایتان ایجاد نماید. با اینکه نمی توانید تنها بر روی این استراتژی ها تمرکز کنید اما استفاده از چنین روش هایی  می تواند بسیار مفید باشد.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن