سرور مجازیمدیریت سرورمقالات وب

مزایای سرور مجازی ویندوز چیست؟

استفاده از سرور مجازی ویندوز مزایای زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم برخی از این مزایا را با هم مرور کنیم. پس همراه ایده باشید.

زمانی که قصد راه اندازی خود را دارید می توانید از گزینه های مختلف هاستینگ همچون ، هاست لینوکس، سرور مجازی و سرور استفاده کنید. استفاده از سرور مجازی ویندوز برای میزبانی سایت، مزایای زیادی برای شما در پی خواهد داشت. شما می توانید از این گزینه برای میزبانی سایت، میزبانی ایمیل ها، تجارت فارکس و موارد دیگر استفاده کنید. بیشتر افراد زمانی که تصمیم به راه اندازی سایت خود می گیرند، از هاست ویندوز یا هاست لینوکس استفاده می کنند. زمانی که ترافیک سایت این افراد افزایش پیدا می کند و نیازهای کسب وکارشان بیشتر می شود به سمت سرور مجازی روی می آورند. در این شرایط افراد قادر خواهند بود سایت و ایمیل خود را میزبانی کنند و به کمک سرور مجازی ویندوز بیشتر اپلیکیشن هایی که به صورت روزمره از آن ها استفاده می کنند را در دسترس داشته باشند. بیشتر سایت های هاستینگ، گزینه ها و نسخه های مختلفی از سیستم عامل را در اختیار شما قرار می دهند. سرورهای ویندوزی نسخه های متعددی دارند که ممکن است به برخی از قابلیت های آن نیازی نداشته باشید. سیستم عامل پیش فرض و اصلی که معمولا نصب می شود ویندوز سرور ۲۰۰۸ است.  یکی از مزایای اصلی که سرور مجازی ویندوز در بر هاست معمولی دارد این است که شما کنترل بیشتری بر روی تنظیمات ویندوز  خواهید داشت.  بیشتر شرکت ها کنترل کاملی به سرور در اختیار شما قرار می دهند و همین امر باعث می شود بتوانید تنظیمات دقیقی را مشخص کنید و اطمینان حاصل نمایید که اپلیکیشن هایتان با خوبی بر روی سرور مجازی ویندوز اجرا می شود. این موضوع به شما اجازه می دهد و کنترل بیشتری  داشته باشید. سیستم عاملی که بر روی این نوع سرور مجازی اجرا می شود ، رابطی است که شما با آن اشنایی کامل دارید. سیستم عامل ویندوز جزو سیستم عامل هایی است که بیشتر افراد بر روی رایانه های دسکتاپی خود دارند.  هر وقت که خواستید می توانید به روز رسانی های مورد نیاز را در ویندوز انجام دهید و مجبور نیستید منتظر شرکت بمانید. با داشتن سرور مجازی ویندوز،  می توانید در ابتدا به روزرسانی ها را تست کنید و اگر مشکلی نداشتید آن را بر روی سرور اجرا نمایید.

سرور مجازی ویندوز

یکی دیگر از  کاربردهای محبوب سرور مجازی ویندوز به عنوان سرور مجازی فارکس است.  برخی از شرکت ها به شما اجازه می دهند از این گزینه نیز بدون مشکل استفاده کنید.  در بیشتر موارد باید به سرور داشته باشید. شما می توانید اپلیکیشن هایی که برای تجارت در فارکس دارید را نصب کنید. با وجود خدمات بسیاری که به سمت  سرویس های ابری حرکت می کنند، می توان از این گزینه در سرورهای مجازی نیز بهره برد. یکی دیگر از کاربردهای محبوب سرور مجازی ویندوز برای شرکت شما  میزبانی آن در ابر است. این موضوع بدین معنی است که می توانید به اطلاعات خود از هر جایی که نیاز داشتید دسترسی پیدا کنید. به این فکر کنید که می توانید  تمامی فایل های موجود در دسکتاپ را از طریق آیپد یا تبلت خود ببینید و به آن ها دسترسی داشته باشید. تمامی مواردی که بیان کردیم تنها چند مورد از کاربردهای متعدد این سرورهای مجازی است.  هر روز تعداد اپلیکیشن هایی که بر روی سرور مجازی ویندوز نصب می شود بیشتر خواهد شد. افراد می توانند از انعطاف پذیری و کنترل خوبی که در VPS ویندوز وجود دارد نهایت بهره را ببرند. اگر سوالی در مورد سرور مجازی داشتید حتما با ما تماس بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن