بازاریابی دیجیتالمقالات وب

۷ مورد از ترفندهای بازاریابی محتوایی که هر بازاریابی باید بداند

یی یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی های موجود است اما این موضوع بدین معنی نیست که این روش ارزان است. اگر می خواهید استراتژی با کیفیتی اجرا کنید به شرکت های با تجربه خارجی یا یک متخصص داخلی در شرکت خواهید داشت که بتواند کارهای خوبی برایتان تولید کند. با اینحال روش ها و ترفندهای مقرون به صرفه ای وجود دارد که می توانید به کمک آن ها و بدون قربانی کردن کیفیت کمپین خود، کسب وکار موجود را بهبود ببخشید.  در این مقاله قصد داریم به همین ترفندها بپردازیم. پس همراه وب باشید.

از محتوای قدیمی خود دوباره استفاده کنید:

من می دانم شما به چه چیزی فکر می کنید. حتما با خود می گویید این ایده بدی است. اگر این روش به شیوه بدی اجرا شود، حتما ایده بسیار بدی خواهد بود. فرض کنید یک پست وبلاگی موفق یک الی دو سال پیش منتشر کرده اید. حالا می توانید از قدرت این پست برای کسب اشتراک های بیشتر استفاده کنید. پس چرا اینکار را انجام نمی دهید؟ فقط به خاطر داشته باشید که نمی توانید مقاله یکسانی را هر ماه به روز کنید و انتظار کسب نتایج مفید داشته باشید. گزینه های دیگری نیز پیش رویتان خواهد بود.  اگر قبل از این، مقاله را دوباره منتشر کرده اید سعی کنید سرتیترها را تغییر دهید، بخش های داخلی را دوباره مرتب کنید و در بدنه محتوا تغییراتی را ایجاد نمایید تا به شکل یک محتوای جدید در آید.

محتوای خود را به شکل دیگری به کار ببرید:

اگر مقاله موفقی بر روی وبلاگ دارید، آن را در رسانه متفاوتی به کار ببرید. به عنوان مثال می توانید داده های مقاله را به صورت اینفوگرافیک درآورید یا آن را در فایل های یی برجسته نمایید.شما حتی می توانید از مقاله خود به عنوان بخشی از یک کتاب الکترونیکی بزرگ استفاده کنید یا آن را در رسانه های اجتماعی پست کنید.

 تنها محتوا را منتشر نکنید، آن را در رسانه های دیگر ترویج کنید:

ایده های طوفان فکری برای محتوا، ایجاد محتوا و ویرایش و انتشار آن می تواند شما را به موفقیت برساند. بر اساس گفته متخصصان، ۲۰ درصد از زمان شما باید بر روی تولید محتوا و ۸۰ درصد بر روی ترویج آن باشد.  همه مقالات خود را در کانال اصلی رسانه اجتماعی منتشر کنید. شما می توانید از بازاریابی تاثیرگذاران، پولی و سایر موارد نیز بهره ببرید.

 یک سری مقاله ماهانه ایجاد کنید:

یکی از عناصر مهم در بازاریابی محتوایی، استفاده از ایده های جدید است. شما باید برای کسب ایده های جدید جلسات طوفان فکری را برگزار کنید و به فکر یافتن روش های جدید برای جذب مخاطب از طریق محتوا باشید.

یک سری مقاله ماهانه ایجاد کنید . در این شرایط می توانید از یک قالب یکسان برای باقی مقالات استفاده نمایید.

 سعی کنید مصاحبه هایی را انجام دهید:

مصاحبه ها یکی از قدرتمندترین انواع محتوایی هستند که می توان ایجاد کرد. فرض کنید با یک اینفلوئنسر کار می کنید و می توانید کار خود را به افراد بیشتری نشان دهید. در این شرایط می توانید از شهرت و اعتبار فرد به نفع خود استفاده کنید. ویدئوها و فایل های صوتی بسیار مقرون به صرفه هستند و همه آن ها را می توان در مصاحبه ها به کار برد.

از توزیع کنندگان مهمان استفاده کنید:

سعی کنید از افراد مهمان برای در سایت یا وبلاگ استفاده کنید. نویسندگان زیادی هستند که می توانند بر روی وبلاگ شما کار کنند.در این شرایط می توانید از پست های ارزشمند و اصلی برای خود استفاده کنید و نویسنده را معرفی نمایید یا در مقابل پول یا هدیه ای به او بدهید.

محتوای خود را جمع سپاری کنید:

اگر دوست ندارید از نویسندگان مهمان خارج از شرکت استفاده کنید می توانید محتوای وبلاگ خود را به صورت داخلی جمع سپاری کنید. از اعضای تیم خود بخواهید پست هایی را در مورد موضوعاتی که برای مشتریان جذاب هستند بنویسند.  در این شرایط می توانید موضوعات مختلفی برای نوشتن پیدا کنید و موضوعات را از منظر منحصربه فردی مورد بررسی قرار دهید. به خاطر داشته باشید که اگر این روش ها به درستی اجرا نشود می تواند مشکلات زیادی برای شرکت شما ایجاد کند. با اینحال همه این ها پتانسیل خوبی دارند و می توانند بدون نتایج و عواقب منفی به کار روند.  این روش ها را با احتیاط به کار ببندید و در صورت نیاز آن ها را رشد و توسعه دهید. بعد از چند وقت متوجه بازگشت سایه گذاری و  بهبود شرایط کمپین های بازاریابی محتوایی خود خواهید شد.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن