بازاریابی دیجیتالمقالات وب

۵ اشتباهی که در به دست اوردن مشتری از طریق ایمیل انجام می دهید

به دست اوردن مشتری از طریق ایمیل اگر به درستی انجام شود می تواند یک روش موثر باشد. متاانه، اکثریت قریب به اتفاق ندگان ایمیل هایی را می نویسند که هرگز توسط مشتریان احتمالی باز نمی شود.  من است خودِ شما یکی از این مشتریان احتمالی باشید. در حقیقت، ممکن است فکر کنید که ایمیل ها شما به خوبی نوشته شده است اما واقعا همین گونه است؟ همانطور که می دانید مشتریان احتمالی شما افراد پر مشغله ای هستند. زمانی که این افراد ایمیل های خود را بررسی می کنند؛  همزمان ده ها کار دیگر را نیز انجام می دهند. بناین اگر ایمیل های شما در زمان مناسب به دستشان برسد حتما آن را مطالعه خواهند کرد. در ادامه ۵ اشتباه رایجی را بیان می کنیم که می تواند فرایند کسب مشتری از طریق ایمیل را نابود سازد. پس همراه وب ایده باشید.

  1. متن شما بیش از حد طولانی است:

به دست آوردن مشتری از طریق ایمیل به این معنی نیست که مشتریان خود را از طریق چنین راه ارتباطی اموزش دهید. لازم نیست از طریق ایمیل همه ویژگی های مثبت محصولات و خدمات خود را بیان نمایید. مشتریان کافی برای خواندن ایمیل های طولانی را ندارند. به خصوص اگر این ایمیل از طرف فرد ناشناسی باشد. در عوض، تنها هدف شما باید به دست اوردن پاسخ از مشتریان باشد. شما می توانید این هدف را با نوشتن ایمیل ۴ الی ۵ جمله ای به دست اورید. تا جایی که می توانید ایمیل خود را کوتاه تر بنویسید. از نوشتن ایمیل های طولانی اجتناب نمایید.

  1. همانند یک فروشنده عمل می کنید:

اگر بخواهید همانند یک فروشنده رفتار کنید همه چیز را از دست خواهید داد.  ممکن است فکر کنید در چنین شرایطی باهوش و تاثیر گذار به نظر می رسید اما تنها چیزی که عایدتان می شود یک ایمیل رسمی و خشک است.  ایمیل خود را دوستانه بنویسید. از به کار بردن موارد تکراری و رسمی خودداری کنید. خودتان باشید تا بتوانید پاسخ بیشتری دریافت کنید.

  1. نمی توانید ایمیل های خود را شخصی سازی کنید:

سعی نکنید  در زمان خود با ارسال ایمیل یکسان به همه مشتریان احتمالی صرفه جویی کنید. زمانی که مشتری چنین ی را دریافت می کند بلافاصله آن را پاک خواهد کرد.  در عوض ایمیل های شخصی سازی شده بنویسید. از  نام کوچک افراد یا نام شرکتشان استفاده کنید.

  1. افزودن ارزش های واضح و روشن را نادیده می گیرید:

با ارائه ارزش های واقعی می توانید خود را در میان متمایز سازید. چه چیزی برای آن ها ارزشمند است؟ شاید این افراد به کتاب های الکترونیکی رایگان دارند؛  به مقالات مرتبط علاقه مندند یا دوست دارند یک ارزیابی آنلاین داشته باشند.  همه این ها موارد ارزشمندی است که می توان در ایمیل مورد استفاده قرار داد. این تلاش اضافی می تواند احتمال پاسخ دادن مشتریان احتمالی را افزایش دهد.

  1. قرار دادن دام یا تله را فراموش می کنید:

منظور از قلاب یا دام در بازاریابی ایمیلی مواردی است که می تواند مشتری  احتمالی را جذب کند و به یک تبدیل نماید.  هرگز ایمیل خود را با جملات ساده به اتمام نرسانید. پرسش هایی را در پایان ایمیل قرار دهید.

آیا تا به حال چنین اشتباهاتی را در ایمیل های خود انجام بودید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، می توانید همین امروز دست به کار شوید و مشکلات را برطرف نمایید.

منبع: entrepreneur

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن