سرنخ
-
بازاریابی دیجیتال
چرا سرنخ های تولید شده در سایت به مشتری تبدیل نمی شوند؟
تولید سرنخ های عالی و با کیفیت هدف هر کسب وکاری است اما اگر این سرنخ ها ارزش زیادی برای…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
چگونه به کمک بازاریابی ایمیلی، سرنخ ها را به فروش تبدیل کنیم؟
ایمیل از سال 1970 در اختیار افراد قرار دارد. اگرچه امروزه در هر عرصه ای از ایمیل استفاده می شود…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
5 نکته برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوایی موفق وبلاگ
وبلاگ نویسی یکی از روش های عالی برای ایجاد آگاهی از برند است اما شما نمی توانید تنها یک وبلاگ…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
مبانی پرسونای خریداران برای سایت های تجارت الکترونیک
اینکه بدانید محصولات یا خدمات خود را به چه کسی می فروشید بسیار مهم است. هر چقدر اطلاعات بیشتری در…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
4 استراتژی بازاریابی که قبل از استخدام شرکت بازاریابی می توانید مورد استفاده قرار دهید
بیشتر شرکت ها به احتمال زیاد می دانند که بازاریابی دیجیتال می تواند یک ابزار قدرتمند برای کسب سرنخ باشد…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
25 روش برای بازاریابی کسب وکارهایی که بودجه اندکی دارند
اگر شما نیز کسب وکاری برای خود راه اندازی کرده باشید به خوبی می دانید که به دست آوردن مشتری…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
چگونه با بودجه اندک خود نتایج خوبی از بازاریابی به دست آوریم؟
بازاریابی استارت آپ ها کار دشواری است. معمولا افرادی که تازه کار خود را آغاز کرده اند بودجه محدودی دارند…
بیشتر بخوانید »