صفحه فرود
-
بازاریابی دیجیتال
چرا سرنخ های تولید شده در سایت به مشتری تبدیل نمی شوند؟
تولید سرنخ های عالی و با کیفیت هدف هر کسب وکاری است اما اگر این سرنخ ها ارزش زیادی برای…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
۵ معیار ضروری برای سنجش موفقیت فایل های ویدئویی
فرض کنید در حال حاضر فایل ویدئویی خود را با افراد به اشتراک گذاشته اید. تعداد بازدیدها از ویدئو در…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
چگونه به کمک بازاریابی ایمیلی، سرنخ ها را به فروش تبدیل کنیم؟
ایمیل از سال ۱۹۷۰ در اختیار افراد قرار دارد. اگرچه امروزه در هر عرصه ای از ایمیل استفاده می شود…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
۱۱ نکته برای ایجاد Call to action
اگر می خواهید مشتریان بعد از دیدن تبلیغات آنلاین، پیام های ایمیلی، سایت، صفحه فرود، پست صفحات فیس بوک، صفحات…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
چگونه به کمک بازاریابی داده محور، مشتری کسب کنیم؟
به لطف تاثیر رو به رشد فناوری در زندگی های امروزی، جمع آوری ها داده های مرتبط با رفتارهای مشتری،…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی دیجیتال
۲۵ روش برای بازاریابی کسب وکارهایی که بودجه اندکی دارند
اگر شما نیز کسب وکاری برای خود راه اندازی کرده باشید به خوبی می دانید که به دست آوردن مشتری…
بیشتر بخوانید » -
مقالات وب
۱۸ نکته عالی برای ایجاد صفحه فرود در وردپرس
همه ما با واژه صفحه فرود آشنا هستیم. به لطف گوگل آنالیتیکس امروزه بیشتر افراد اطلاعات خوبی در مورد صفحات…
بیشتر بخوانید »