مقالات وبوردپرس

چگونه از فایل های ویدئویی در سایت وردپرسی خود استفاده کنیم؟

در سال ۲۰۰۹ وردپرس قابلیت تعبیه فایل های ویدئویی در سایت را به همراه آپدیت ۲٫۹ در اختیار ان قرار داد. از آن زمان به بعد تغییرات زیادی در این حوزه رخ داد. به عنوان مثال نسخه ۴٫۷ وردپرس را در بگیرید. قالب جدید Twenty Seventeen در حال حاضر به طور خودکار  دارای گزینه ای برای تعبیه ویدئو در هدر خود است. بیشتر توسعه دهندگان در حال حاضر به خوبی می دانند که قالب هایشان باید در برگیرنده قابلیت اضافه کردن فایل های ویدئویی باشد.  زمانی که صحبت از سایت به میان می آید، داشتن محتوایی که به طور ثابت منتشر می گردد بسیار عالی خواهد بود و شما را مطمئن می سازد توجه مخاطب را به خود جلب می کنید و در نهایت سئوی سایت را بهبود می بخشید. یکی از روش های عالی برای تازه نگه داشتن محتوای سایت است. این رسانه محبوبیت خاصی در میان  مخاطبان دارد و می تواند شما را در میان رقبا متمایز کند.  اگر شما نیز برای استفاده از مزایای این گرایش در حال رشد آماده هستید می توانید  مقاله امروز را به دقت کاوش کنید.

روش های خلاقانه برای استفاده از ویدئو بر روی سایت :

اینده فایل های ویدئویی روشن است. سیسکو پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۰، فایل های ویدئویی  حدود ۸۰ درصد از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص خواهند داد. اگرچه هنوز چند سال زمان داریم اما به کمک روش های موجود می توانیم همین امروز دست به کار شویم و از محتوای ویدئویی در سایت خود استفاده نماییم. در ادامه چند نمونه از روش هایی که بازاریابان می توانند به کمک ویدئو مخاطبان را به سایت جذب کنند و آن ها را به تعامل وا دارند بیان می کنیم:

فایل های ویدئویی پس زمینه:

سایت Get Going Today فایل ویدئویی فول اسکرین را برای خود در نظر گرفته است تا بتواند اطلاعاتی را در مورد برنامه های آکادمیک خود در اختیار کاربران قرار دهد.

فایل های ویدئویی خوشامدگویی در صفحه اصلی سایت:

شما می توانید فایل های ویدئویی خوشامدگویی را در صفحه اصلی سایت بگنجانید که محصولات یا خدماتتان را ترویج می کند.

 فایل های ویدئویی فول اسکرین و پارالاکس برای سایت های تجاری:

به عنوان مثال سایت Spacejunk را در نظر بگیرید. این سایت از فایل های گرافیکی متحرک و فایل های ویدئویی پارالاکس در هدر خود استفاده کرده است.

 ویدئوی توصیفی برای صفحات فرود:

تحقیقات انجام شده نشان داده است که فایل های ویدئویی  باعث می شود متوسط به ازای هر کاربر ۱۰۰ درصد طولانی تر شود.  سایت CrazyEgg نیز از این قابلیت به خوبی استفاده کرده است.

 

رضایت نامه های ویدئویی برای اثبات اجتماعی:

سایت ChowNow رضایت نامه های ویدئویی برای سایت خود طراحی کرده است که به فروش آنلاین کمک می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر برای محصولات، خدمات یا شرکت:

سایت GoPro محتوای تولید شده توسط کاربران را در سایت خود به نمایش می گذارد تا نشان دهد محصولاتش چقدر جذاب و سرگرم کننده است.

فایل های ویدئویی در مورد نحوه کار با محصولات:

حدود ۹۳ درصد از کسب وکارها بر این باورند که  به کمک این فایل های ویدئویی می توانند نحوه استفاده از محصولات را به کاربران نشان دهند.

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم تنها چند مورد از کاربرد فایل های ویدئویی در سایت است.  شما می توانید از ویدئو ها در موارد زیر نیز استفاده کنید:

  • می توانید فایل ویدئویی خود را از فید رسانه های اجتماعی دوباره به اشتراک بگذارید. حدود ۷۵ درصد از مدیران اجرایی فایل های ویدئویی مرتبط با کار را در سایت های تجاری تماشا می کنند. این یک فرصت عالی برای انتشار مجدد این فایل های آموزنده است.
  • به کمک فایل های ویدئویی اطلاعات مفید و موثری در مورد شرکت خود ارائه کنید.
  • در مورد اخبار فوری یا داستان هایی صحبت کنید که به مخاطبان شما مرتبط است.
  • وبینارها، آموزش ها یا پادکست ها را از طریق فایل های ویدئویی نشان دهید.

صرف نظر از اینکه چگونه می خواهید از فایل های ویدئویی به نفع خود استفاده کنید هدف نهایی شما باید همیشه یکسان باشد. هدف از به کار بردن فایل های ویدئویی تعامل با بازدید کننده در سطح شخصی تری است.

۹ افزونه مناسب وردپرسی برای تعبیه فایل های ویدئویی در سایت:

در ادامه چند مورد از افزونه هایی را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می کند فایل های ویدئویی خود را در سایت کنید و سپس آن را در مکان مناسب تعبیه نمایید.

  1. Upfront Builder:

قبل از اینکه بخواهید از افزونه های دیگری استفاده کنید ابتدا قالب خود را مورد بررسی قرار دهید. همانطور که قبلا نیز بیان کردیم توسعه دهندگان در حال حاضر قابلیت استفاده از ویدئو را در قالب های خود گنجانده اند. به همین خاطر دیگر نیازی به ابزارهای اضافی نخواهید داشت. اگر از Upfront Builder استفاده می کنید می توانید فایل های ویدئویی را در سایت بگنجانید.

۲٫ :

فایل های ویدئویی ممکن است بسیار سنگین باشند. به جای اینکه سرور خود را با سایر فایل های ویدئویی پر کنید بهتر است آن ها را  خارج از سایت خود ذخیره سازی نمایید. برای انجام اینکار  تنها چیزی که نیاز دارید آدرس مکان ذخیره شده است. این افزونه در انجام این فرآیند به شما کمک می کند.

  1. :

اگر فایل ویدئویی شما در فرمت MP4  یا FLV است می توانید از این افزونه  برای اضافه کردن محتوای جدید به سایت استفاده کنید.

۴٫ افزونه Huge-IT Video Player:

اگر به دنبال و کاربرد ساده فایل های ویدئویی در محتوای خود هستید این افزونه بهترین انتخاب خواهد بود. شما می توانید فایل ویدئویی خود را به طور مستقیم در وردپرس آپلود کنید، آن را از طریق URL موجود تعبیه نمایید یا یک کپی از آن از سایت های ارائه دهنده فایل های ویدئویی داشته باشید. سایر گزینه های شخصی سازی نیز در این افزونه وجود دارد.

  1. افزونه Video Embed & Thumbnail Generator:

محتوای ویدئویی نیز همانند سایر محتواهایی که در سایت وجود دارد باید واکنشگرا باشد. این افزونه به کاربران کمک می کند اینکار را به وسیله گزینه های مختلف انجام دهند. کاربرد این افزونه بسیار راحت است.

  1. افزونه YouTube Embed:

اگر به دنبال راه حل ساده برای قرار دادن فایل های یوتیوب در سایت خود هستید می توانید از این افزونه به نفع خود استفاده کنید. شما می توانید فایل های شخصی را اضافه کنید.این افزونه نیز قابلیت های کنترلی اضافه دارد و شما را مطمئن می سازد که محتوا شده است.

  1. افزونه Video Background:

اگر قالب وردپرسی شما  در برگیرنده قابلیت اضافه کردن ویدئوهای پس زمینه نیست می توانید از این افزونه استفاده کنید.  فقط به خاطر داشته باشید که این افزونه برای کاربران تازه کار وردپرس مناسب نیست. اگر از کد نویسی و جی کوئری سر در می آورید می توانید از آن استفاده کنید.

  1. افزونه Video Thumbnails:

 

اگرچه این افزونه یک افزونه پلیر فایل های ویدئویی نیست اما اگر می خواهید محتوای ویدئویی به سایت یا صفحات خود بیفزایید می توانید از آن استفاده کنید.

  1. افزونه Featured Video Plus:

این گزینه نیز همانند افزونه Video Thumbnails عمل می کند. با اینحال تفاوت کلیدی آن این است که به کاربران اجازه  می دهد فایل های ویدئویی خود را به عنوان نکته برجسته یک پست اضافه کنند.

سخن نهایی:

به خاطر داشته باشید که اگر بتوانید ارزش واقعی در فایل های ویدئویی خود ایجاد کنید این محتوای ویدئویی تنها دلیل برای جذب مخاطب شما خواهد بود. به همین خاطر بهتر است زمانی را برای طراحی این فایل ها اختصاص دهید و محتوای ویدئویی را در سایت وردپرسی خود بگنجانید.

منبع: wpmudev

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن