مقالات وب

آموزش آپلود کردن فایل در سی پنل + تصاویر

بسیاری از کاربران هنگامی که هاست لینوکس خریداری می کنند سوالات زیادی در ذهن دارند که اولین سوال و مهم ترین آن این است که چگونه فایل های مورد نیازم را در آپلود کنم. به طور مثال شما می خواهید سیستم های مدیریت محتوا مانند ، ، دیتالایف و…. را کنید و برای شروع باید فایل های این سیستم های مدیریت محتوا را آپلود نمایید. در موارد دیگر ، کاربرانی که برای میی فایل هایشان هاست خریداری کرده اند ، برای آپلود موزیک ، فایل های الکترونیکی و… نیاز به دارند.

سی پنل یکی از کنترل پنل های حرفه ای در این زمینه می باشد که به کاربر امکان میدهد تا در یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند سایت خود را مدیریت کنید. برای آپلود فایل ها در سی پنل مراحل زیر را انجام دهید. در هر مرحله از طریق می توانید ، آیکون مد را در سی پنل خود بیابید.

۱- از طریق اطلاعاتی که شرکت هاستینگ شما برایتان ارسال کرده وارد سی پنل شوید.

۲- زیر یکی از تب ها که File نام دارد ، گزینه file manager را انتخاب کنید.

1

۳- در این مرحله طبق زیر گزینه هایی باز می شود که شما باید انتخاب کنید وارد چه مسیری از هاست خود می شوید. برای ورود به public_html که برای نمایش فایل ها در معرض عموم استفاده می شود ، گزینه web root  را انتخاب می کنیم.

2

۴- بر روی گزینه upload طبق تصویر زیر کلیک کنید.

3

۵- صفحه جدیدی برای شما باز می شود. در این مرحله باید فایل های مورد نیازتان را انتخاب کنید. برای این کار موس را بر روی گزینه choose file ببرید.

file_mgr_4

۶- فایل های مورد نظرتان را انتخاب کنید .

5

۷- پس از اتمام آپلود که در همین صفحه دیده می شود ، فایل وارد هاست می شود و به راحتی می توانید فایل آپلود شده را فراخوانی کنید. در ضمن حواستان باشد برای نمایش فایل در معرض دید عموم ، پرمیشن ها را تغییر ندهید.

 

6

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن