دامنه

چگونه دامنه را در resello(hostcontroll) تایید کنیم؟

جدیدا من است دامنه هایی که در هاست کنترل ثبت می کنید با یک در صفحه ی اصلی برای شما به نمایش در بیایند که متن این پیام به شرح زیر است:

Hostcontrol

discoverwebidea.com pending validation

The registrant details for discoverwebidea.com have not been validated yet, if you are the registrant please check your e-mail for instructions on how to validate and activate your domain.

Hostcontrol

این پیام به معنی آن است که دامنه ی شما در Hostcontrol در انتظار تائید است و جزئیات … هنوز تایید نشده است،اگر شما متقاضی(ثبت کننده) این دامنه هستید خود را برای آگاهی از تایید و فعال سازی دامنه خود چک بفرمایید.

ایمیل فوق به منظور تائید اطلاعات هویز شما می باشد و اخیر بر اساس قوانین ICAN می بایست تمام کسانی که دامنه ثبت می نمایند جزئیات اطلاعات موجود در WHOIS دامنه ی خود را تائید نمایند.

بدین منظور هنگام ثبت دامنه یک ایمیل مشابه ایمیل زیر برای شما ارسال می شود که ابتدا بر روی موجود در ایمیل خود کلیک نمایید.

whois hostcontrol

پس از کلیک بر روی لینک موجود درایمیل در صفحه ای که باز می شود فرمی وجود دارد که می توانید آنرا مطابق تصویر زیر کامل کنید و در پایان بر روی ی Submit کلیک نمایید.

webide2

پس از انجام مراحل فوق در پیغامی به انگلیسی از شما تشکر خواهد شد و پیغام موفقیت آمیز بودن تائید مشخصات ارسال خواهد گردید و حدود چند ساعت بعد دامنه ی شما فعال و قابل استفاده خواهد شد. در صورت انجام این کار اگر ظرف مدت ۱۲ ساعت دامنه ی شما فعال نشد با پشتیبان دامنه ی خود تماس بگیرید.

Rate this post

امیرمحمد فاتح

سالها تجربه در صنعت آی تی ایران،پشتوانه خوبی برای امیرمحمدفاتح فراهم آورده است. بنیان گذار وب ایده علاقه مند به مباحث توسعه کسب و کار و بازاریابی دیجیتال هست و در کنار همه اینها، تحقیق و توسعه در زمینه های فنی همیشه یک دغدغه جدی برای او بوده است. در شیوه رهبری امیر ، روراستی و صراحت کلام مهمترین ویژگی او به شمار می رود.

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن