سئومقالات وب

رسانه های اجتماعی و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو

استفاده از ها به عنوان یک فاکتور رتبه بندی خارجی، یک حرکت بزرگ برای موتورهای جستجو بود. اما در طول زمان، لینک ها برخی از ارزش های خود را به دلایل متعدد از دست دادند. برخی از ها هنوز هم در لینک دادن خسیس هستند. برخی دیگر نیز برای جلوگیری و مبارزه با اسپم ها، لینک ها را مسدود می کنند. در نهایت امروزه لینک ها خرید و فروش می شوند و همین امر از و قابل اعتماد بودن آنها کاسته است. اگر لینک ها روشی بود که افراد توسط آن به نفع سایتی رای می دادند، به اشتراک گذاری مطالب در ی اجتماعی نشان دهنده یک روش بهتر برای ادامه همین روش است. پس وارد رسانه های اجتماعی شوید. امروزه سیگنال های اجتماعی به عنوان فاکتورهای رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو در نظر گرفته می شوند.

عنصر Sr : شهرت و اعتبار اجتماعی

همانطور که موتورهای جستجو تمامی لینک ها را به صورت یکسان در نظر نمی گیرند، آنها تمامی اکانت های اجتماعی را نیز یکسان نمی بینند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که ی بتواند یک اکانت جدید در شبکه های اجتماعی ایجاد کند. برای جلوگیری از ایجاد ۱۰۰ اکانت مختلف توسط یک نفر چه کاری می توان انجام داد؟ در حقیقت کار زیادی نمی توان انجام داد.این افراد ممکن است چند نفر دوست در شبکه های اجتماعی داشته باشند که نوشته هایشان را لایک می کنند.

در حالت آل، شما می خواهید از اکانت های اجتماعی با اعتبار، ارجاعاتی دریافت کنید. حضور در شبکه های اجتماعی نیز مهم است. بناین در های اجتماعی به روش واقعی حضور داشته باشید.

عنصر Ss :

همانند لینک ها، دریافت اشتراک های اجتماعی با کیفیت، ایده آل است اما به اشتراک گذاشته شدن محتوا و مطالب شما به طور گسترده نیز بسیار مفید خواهد بود. زمانی که افراد زیادی برند یا سایت شما را مشاهده می کنند، اتفاق جالب و مثبتی رخ خواهد داد. عضویت در سایت های اجتماعی بسیار ضروری است. اگر اکانتی در فیس بوک، گوگل پلاس یا توییتر ندارید همین امروز دست به کار شوید.

منبع

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن