فناوری

قابلیت جدید آمازون محتویات جعبه را نشان می دهد

با توجه به نزدیک شدن به فصل تعطیلات، خرید افراد نیز از های افزایش پیدا می کند. نیز در این میان قابلیت جدیدی را روانه بازار کرده است که استفاده از آن می تواند کاربران را شگفت زده کند. کافیست کادوی خودتان را داخل جعبه قرار دهید و آن را برای عزیزان خود بفرستید.

قابلیت جدیدی که آمازون از آن استفاده می کند Package X Ray نام دارد. این یک قابلیت جدید در داخل اپلیکیشن آیفون آمازون است که با استفاده از آن می توانید محتویات جعبه را مشاهده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن را باز کنید، روی دوربین ضربه بزنید و بارکدی که بر روی جعبه آمازون قرار دارد را اسکن نمایید. در این شرایط اپلیکیشن محتویات جعبه را دقیقا به شما نشان می دهد.  شما می توانید بر روی هر آیتم جداگانه ای کلیک کنید و اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید.

1068775_815

قابلیت Package X Ray من است شگفت زده شدن افراد را از بین ببرد:

فرض کنید هدیه ای از طرف بستگان و دوستان خود دریافته کرده اید. اگر  از این قابلیت آمازون استفاده کنید دیگر با دیدن محتویات جعبه شگفت زده نخواهید شد. البته بیان شده است که این ویژگی فقط در اختیار فردی قرار می‌گیرد که بسته را ارش است. گفته شده افرادی که به اکانت Amazon Prime فرد هم متصل شده باشند، می‌توانند محتویات داخل جعبه را ببینند.  با این وجود این یک سیستم است و می تواند به مدیریت دارایی های موجود کمک کند.

منبع

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن