اخبار فناوریمقالات وب

تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند HTC منتشر شد

همانطور که می دانید HTC یک برند تایوانی است. شایعات فراوانی در مورد ساعت هوشمند این شرکت وجود داشت. اخیرا ی از این شرکت در های اجتماعی چینی منتشر شده است. این ساعت هوشمند با نام Halfbreak شناخته شده است.

در حال حاضر نیز تصاویر جدیدی از این ساعت پوشیدنی منتشر شده است که جزییات بیشتری از آن را نشان می دهد. همانطور که از تصاویر لو رفته می توان فهمید، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش گرد با رزولوشون ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است. این دستگاه پوشیدنی دو دکمه دارد که در سمت راست آن قرار گرفته است. انتظار می رود این دستگاه هوشمند مجهز به باشد. در بخش پشتی بدنه این ساعت هوشمند لوگوی شرکت Under Armour درج شده است.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که ساعت هوشمند جدید HTC، نسخه ۱٫۰ اندروید را در خود دارد و می توان آن را به نسخه ۲٫۰ ارتقا داد.  شرکت HTC اخیرا ساخت و تولید هوشمند Desire 10 Pro خود را در هند آغاز کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش فول اچ دی با رزولوشون ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است. این گوشی مجهز به ۱٫۸ گیگا هرتزی هشت هسته ای  با ۳ الی ۴ گیگا بایتی است. گوشی هوشمند Desire 10 Pro ، دارای داخلی ۳۲GB/64GB است و از کارت میکرو اس دی ۲ ترابایتی پشتیبانی می کند . این دستگاه  دارای سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو است. همچنین این گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت است که می توانید از آن به خوبی استفاده کنید.گوشی هوشمند جدید HTC دوربین پشتی ۲۰ مگا پیکسلی با LED دارد و دوربین جلویی آن ۱۳ مگاپیکسلی است. شرکت HTC دستگاه هوشمند جدید خود را به   فناوری BoomSound  مجهز کرده است . باتری به کار رفته در آن نیز  ۳۰۰۰mAh است. گزینه های اتصال در این گوشی شامل ۴G، LTE، وای فای، بلوتوث، GPS و NFC است.

منبع: gadgetsnow.com

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن