فناوری

چگونه آلبوم ها را در گالری اندروید مخفی کنیم؟

برخی از اوقات ممکن است بخواهید کل تصویرهای یک آلبوم را در گالری خود مخفی کنید. انجام اینکار بسیار ساده است و با استفاده از دو روش می توان آن را به خوبی انجام داد. کافیست یکی از مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید آلبوم خود را در گالری اندروید پنهان نمایید.

بهترین راه حل: قفل کردن گالری

gallery-lock-pro-apk-4.7-1

شما می توانید از ها برای پنهان کردن و فیلم های خود استفاده کنید و بر روی آن بگذارید. راه حل مناسب برای این گزینه استفاده از یا همان قفل گالری . کافیست تصاویر یا فیلم های خود را از گالری مورد نظر به این اپلیکیشن انتقال دهید. برای انجام اینکار باید Gallery Lock را کنید. بعد از نصب بر روی گوشی، آن را باز کنید. اولین باری که برنامه را اجرا می کنید باید به آن پین یا کد بدهید. مقدار پیش فرض پین، ۷۷۷۷ است اما شما می توانید آن را بعدا به مقدار دلخواه خود تغییر دهید. بعد از اینکار، گروهی از آلبوم های پیش فرض را مشاهده خواهید کرد. در پایین صفحه نمایش، گزینه Add Folder را انتخاب کنید و نامی به آن بدهید. اوکی را بزنید و به پایین صفحه بیایید. شما باید فولدر جدید را مشاهده کنید. آن را انتخاب نمایید. حالا در پایین صفحه نمایش خود گزینه Add photo/video را انتخاب نمایید. در این صورت می توانید فیلم ها یا تصاویر مورد نظر را به فولدر خود انتقال دهید. حالا تصاویر و فلیم های ویدئویی شما پنهان شده است. به گالری خود برگردید و مطمئن شوید هیچ تصویر یا فیلمی را از قلم نینداخته اید. هر وقت تصویر یا فیلم جدیدی به گوشی خود اضافه می کنید، می توانید آن را به فولدر پنهان انتقال دهید. اگر خواستید تصویری را از حالت پنهان خارج کنید ، کافیست به فولدر مورد نظر بروید، تصویر را بگیرید و گزینه Unhide را انتخاب کنید.

راه حل جایگزین: Astro

23

اگر دوست دارید به جای برنامه قفل کردن گالری از فایل منیجر استفاده کنید باید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا فایل منیجر Astro را دانلود کنید. بعد از نصب، به قسمت Primary بروید و گزینه Pictures را انتخاب کنید. حالا فولدری که می خواهید مخفی کنید را انتخاب کرده و نگه دارید. بعد از اینکه فولدر هایلایت شد، منو را فشار دهید. به قسمت Rename بروید. فولدر خود را به .nomedia تغییر نام دهید و مطمئن شوید نقطه را جلوی متن می گذارید. Rename را انتخاب کنید.اگر می خواهید فولدر پنهان شده در آسترو را دوباره مشاهده کنید باید به منوی خود بروید و View Settings را انتخاب نمایید. از این قسمت تب پیشرفته یا همان Advance را انتخاب کنید. کافیست تیک Show hidden files را بزنید و به اپلیکیشن خود برگردید و فولدر خود را مشاهده کنید.اگر می خواهید آن را از حالت پنهان خارج کنید باید نام آن را دوباره تغییر دهید.

راه حل دیگری برای پنهان کردن آلبوم ها در اندروید دارید؟ اگر راه حلی می شناسید در قسمت دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید.

منبع

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن