مدیریت سرورمقالات وب

مزایا و معایب هاست اشتراکی

انتخاب سرویس  هاست پولی با شرکت قابل اعتمادی که های مجازی، و اشتراکی ارائه می کند تصمیم بسیار خوبی است. هر کدام از این پلن ها مزایا و خاص خود را دارند. یکی از مناسب ترین پلن های برای وبمسترانی است که تازه کار خود را آغاز کرده اند. در این مقاله قصد داریم مزایا و را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

مزایای هاست اشتراکی:

هاست اشتراکی یکی از رایج ترین انتخاب های هاست در میان وبمستران امروزی است. مهم ترین مزیت هاست اشتراکی  ارزان بودن آن است. اکثریت قریب به اتفاق وبمستران هاست اشتراکی را انتخاب می کنند زیرا قیمت های مقرون به صرفه ای دارند.  هاست اشتراکی ارزان ترین و اصلی ترین شکل از هاستی است که در اختیار صاحبان سایت ها قرار می گیرد.  اگر شما تنها به دنبال سایتی با اندازه معمولی هستید یا سایت های کوچک اندکی دارید باید هاست اشتراکی را پیدا کنید که با نیازهایتان سازگار است. هاست اشتراکی  فضای دیسک و پهنای باند متفاوتی دارند. اگر از شرکت قابل اعتمادی  هاست بخرید با مشکلی مواجه نخواهید شد. شرکت ارائه دهنده هاست باید زمان uptime حدود ۹۹٫۹ درصد  و خدمات مشتری ۲۴ ساعته و هفت روز هفته را ارائه کند. شما نباید در مورد هیچ کدام از مشکلاتی که سرورها دارند نگران باشید.  این موضوع بدین خاطر است که شرکت ارائه دهنده هاست مل برطرف کردن مشکلات فنی سرور است. لازم نیست دانشی در مورد نگهداری سرور داشته باشید. همه وبمسترها دسترسی خوبی به اکانت cPanel خود خواهند داشت که این موضوع به افراد اجازه می دهد های خود را آپلود کنند، اکانت ایمیل خود را بررسی نمایند و سایر کارهای موردنیاز را به انجام برسانند. به کمک cPanel می توانید به سادگی انواع مختلفی از اسکرپیت ها همچون وردپرس، ها و سیستم های مختلف را نصب کنید.

معایب هاست اشتراکی:

باید بدانید که هاست اشتراکی معایب بسیار اندکی دارد. یکی از بزرگترین معایب داشتن سایتی که بر روی هاست اشتراکی میزبانی می شود این است که نمی توانید از های خاص زمانی که قصد دارید برنامه جدیدی  در سیستم خود قرار دهید استفاده نمایید. به عبارت دیگر قادر نیستید سروری که بر روی آن قرار دارید را اصلاح کنید. همچنین منابع محدودی در اختیار شما قرار می گیرد.  زمانی که صحبت از استفاده از منابع به میان می اید باید همه چیز را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. زمانی که سرور down می شود همه کاربران تحت تاثیر این شرایط قرار خواهند گرفت.  این موضوع بدین خاطر است که سروری که سایت شما بر روی آن میزبانی می شود متعلق به یک شخص واحد نیست. استفاده بیش از حد از منابع سرور توسط یک کاربر واحد می تواند مشکلات متعددی برای سایر کاربران ایجاد کند. اگر یکی از سایت های موجود بر روی سرور از منابع بیشتری استفاده کند، سرعت بارگذاری سایت شما نیز کم می شود. البته اگر از یک شرکت قابل اعتماد هاست خود را خریداری کنید احتمال اینکه با چنین مشکلی مواجه شوید بسیار کمتر است زیرا آن ها به خوبی می دانند چگونه سرورهای خود را مدیریت نمایند.  اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد هستید حتما با ما تماس بگیرید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن