خانه / بایگانی برچسب : تجربه کاربری

بایگانی برچسب : تجربه کاربری

الگوریتم فرد(Fred) گوگل

الگوریتم فرد(Fred) گوگل

همانطور که می دانید گوگل هر از چند گاهی تلاش می کند برای بهبود نتایج جستجو و تجربه کاربری، الگوریتم های خود را به روزرسانی کند. اینبار ، گوگل به طور مخفیانه به روزرسانی الگوریتم جدید خود به نام فرد(Fred) را آغاز کرده و محتواهایی که کم ارزش هستند و  سایت هایی که بر روی تبلیغات و بک لینک های ... ادامه مطلب »

۵ دلیل برای افت رتبه بندی سایت های تجارت الکترونیک

جستجوی طبیعی یکی از مهم ترین کانال های به دست آوردن مشتری است. در این میان، سئو می تواند ۱۰ الی ۶۰ درصد از ترافیک کل سایت را به خود اختصاص دهد. به همین خاطر اجتناب از مواردی که باعث از بین رفتن سئوی سایت می شود ضروری است.  معمولا سایت هایی که رتبه خود را در موتورهای جستجو از ... ادامه مطلب »

۱۰ نکته موثر سئو برای سال ۲۰۱۷

فرآیند سئو یکی از مسائل مهم در حوزه مدیریت سایت محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از نکات موثر سئو برای سال ۲۰۱۷ را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید. ادامه مطلب »

توسعه محتوا برای سفر مشتریان

ده سال قبل اشاره به محتوا در یک صفحه به عنوان محتوای سئو اغلب یک تکنیک مفید و مناسب بود. چگالی کلمات کلیدی  فاکتور قدرتمندی برای رتبه بندی محتوای صفحات در نظر گرفته می شد و متخصصان سئو سعی می کردند با فراهم آوردن محتوای تعاملی برای مشتریان به اهداف سئوی خود دست پیدا کنند. واقعیت این است که در ... ادامه مطلب »

۵ ستون کمپین موفق سئو

هر سال، تعریف سئو دشوارتر از سال قبل می شود. زمانی که سئو مرزهای موجود  در بازاریابی محتوا، توسعه وب و سایر بخش های مختلف استراتژی بازاریابی را رد می کند، ایجاد خطوط دقیق بین این موارد بسیار دشوار خواهد بود. به همین خاطر تصمیم  داریم در این مقاله به موضوع سئو در سال جدید بپردازیم و ببینیم ۵ ماده ... ادامه مطلب »

زیردامنه چیست و چه تاثیری بر روی سئو دارد؟

به احتمال زیاد شما هم زمانی که در دنیای آنلاین به گشت و گذار می پردازید با زیردامنه یا همان subdomain مواجه شده اید.  تا به حال از خود پرسیده اید که چرا شرکت ها از زیردامنه استفاده می کنند و استفاده از آن چه مزایایی می تواند داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس ... ادامه مطلب »

۵ اصل موثر بازاریابی عصبی که می تواند تلاش های بازاریابی شما را بهبود ببخشد

علم اعصاب می تواند به بازاریابان کمک کند درک درستی از رفتار مشتری داشته باشند. معمولا این علم بینش عمیقی در مورد کارهایی که می تواند باعث ترغیب و تشویق مشتریان به خرید محصولات و خدمات شود را در اختیار افراد قرار می دهد.  بازاریابی عصبی که به معنای استفاده از اصول علم اعصاب برای بازاریابی است، می تواند در ... ادامه مطلب »