خانه / بایگانی برچسب : تجربه کاربری

بایگانی برچسب : تجربه کاربری

چگونه سایت خود را برای موبایل و دستگاه های موبایلی سئو کنیم؟

این روزها افراد به استفاده از گوشی های هوشمند عادت کرده اند. بیشتر افراد، گوشی های هوشمند اولین چیزی است که بعد از بیدار شدن از خواب به دنبال آن می گردند و پیام های موجود را بررسی می کنند. افراد از این گوشی ها به طور روزمره استفاده می کنند. موبایل و دستگاه های موبایلی زندگی ما را به ... ادامه مطلب »

راهنمای جامع سئو برای سال ۲۰۱۸

راهنمای جامع سئو برای سال 2018

در این مقاله قصد داریم استراتژی های تست شده ای که برای سال جدید مفید خواهد بود را با هم مرور کنیم. اگر به دنبال یک راهنمای جامع سئو برای سال جدید هستید در این مقاله همراه وب ایده باشید. ادامه مطلب »

۵ خطری که می توانید در حوزه سئو انجام دهید

زمانی که سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کنید همیشه خطراتی متوجه سایتتان خواهد بود.  مثلا فرض کنید تصمیم دارید پلتفرم سایت خود را تغییر دهید، طراحی جدیدی برای آن ایجاد کنید و ساختار URL ها را در آن تغییر دهید. در این شرایط رتبه های که در حال حاضر برای کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود ... ادامه مطلب »

الگوریتم فرد(Fred) گوگل

الگوریتم فرد(Fred) گوگل

همانطور که می دانید گوگل هر از چند گاهی تلاش می کند برای بهبود نتایج جستجو و تجربه کاربری، الگوریتم های خود را به روزرسانی کند. اینبار ، گوگل به طور مخفیانه به روزرسانی الگوریتم جدید خود به نام فرد(Fred) را آغاز کرده و محتواهایی که کم ارزش هستند و  سایت هایی که بر روی تبلیغات و بک لینک های ... ادامه مطلب »

۵ دلیل برای افت رتبه بندی سایت های تجارت الکترونیک

جستجوی طبیعی یکی از مهم ترین کانال های به دست آوردن مشتری است. در این میان، سئو می تواند ۱۰ الی ۶۰ درصد از ترافیک کل سایت را به خود اختصاص دهد. به همین خاطر اجتناب از مواردی که باعث از بین رفتن سئوی سایت می شود ضروری است.  معمولا سایت هایی که رتبه خود را در موتورهای جستجو از ... ادامه مطلب »

۱۰ نکته موثر سئو برای سال ۲۰۱۷

فرآیند سئو یکی از مسائل مهم در حوزه مدیریت سایت محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از نکات موثر سئو برای سال ۲۰۱۷ را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید. ادامه مطلب »

توسعه محتوا برای سفر مشتریان

ده سال قبل اشاره به محتوا در یک صفحه به عنوان محتوای سئو اغلب یک تکنیک مفید و مناسب بود. چگالی کلمات کلیدی  فاکتور قدرتمندی برای رتبه بندی محتوای صفحات در نظر گرفته می شد و متخصصان سئو سعی می کردند با فراهم آوردن محتوای تعاملی برای مشتریان به اهداف سئوی خود دست پیدا کنند. واقعیت این است که در ... ادامه مطلب »