خانه / بایگانی برچسب : بونس ریت

بایگانی برچسب : بونس ریت

چگونه به کمک طراحی رفتاری، بونس ریت سایت را کاهش دهیم؟

همانطور که می دانید انسان ها دوره توجه بسیار کوتاهی دارند. یکی از مطالعات انجام شده توسط مایکروسافت نشان می دهد این دوره توجه حدود ۸ ثانیه است.  این اعداد و ارقام برای بازاریابی آنلاین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  دنیای رقابتی امروز افراد را وادار می کند از بیشترین  امکانات و فرصت های موجود برای جذب مخاطب استفاده ... ادامه مطلب »

چرا باید سایت را برای بینگ هم سئو کنیم؟

بیشتر افراد بر این باورند که سئوی سایت برای موتور جستجویی همچون بینگ می تواند تلاش های سئو و بازاریابی شما را به سطح کاملا متفاوتی ببرد. این موضوع صحت دارد زیرا زمانی که صحبت از جذب ترافیک بهتر به سایت، افزایش بازگشت سرمایه گذاری، تبلیغات مقرون به صرفه ، جذب بازدیدکننده قابل تبدیل به مشتری  به میان می اید ... ادامه مطلب »

۵ معیار ضروری برای سنجش موفقیت فایل های ویدئویی

فرض کنید در حال  حاضر فایل ویدئویی خود را با افراد به اشتراک گذاشته اید. تعداد بازدیدها از ویدئو در حال افزایش است و با نگاه کردن به این اعداد حس رضایت می کنید و متوجه می شوید که سرمایه گذاری بر روی این حوزه، بسیار ارزشمند بوده است. خوب حالا باید هیجان زده شوید؟ نه هنوز.  اگر بخواهیم صادق ... ادامه مطلب »

زمان ماندگاری در سایت، جزو فاکتورهای رتبه بندی است؟

همانطور که می دانید گوگل بیش از ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی دارد و زمان ماندگاری در سایت یا همان dwell time  ممکن است تنها یکی از این فاکتورها باشد. واقعا زمان ماندگاری می تواند جزو این فاکتورهای رتبه بندی محسوب شود؟ واقعیت این است که زمان ماندگاری در سایت فاکتور سردرگم کننده ای است و بیشتر افراد در مورد آن ... ادامه مطلب »

چگونه می توانیم زمان سپری شده در سایت و سرعت آن را بهبود ببخشیم؟

یکی از موارد کلیدی که در بیشتر مطالعات دیده می شود این است که تعامل کاربر می تواند تاثیر زیادی بر روی رتبه بندی ایجاد نماید.  مواردی  همچون زمان سپری شده در سایت و بونس ریت نشان دهنده رضایت کاربر از سایت است. اگرچه هیچ کس نمی داند رضایت کاربر چقدر در الگوریتم های گوگل دخیل است اما می دانیم ... ادامه مطلب »

چگونه از گوگل آنالیتیکس برای درک بهتر ترافیک سایت استفاده کنیم؟

حتما شما نیز بارها و بارها نام گوگل آنالیتیکس را شنیده اید. این  گزینه یکی از ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت است که صاحبان سایت ها می توانند از آن برای پییگیری و تجزیه و تحلیل ترافیک سایت خود استفاده کنند. گوگل آنالیتیکس در نوامبر سال ۲۰۰۵ توسط گوگل منتشر شد و اخیرا یکی از  ابزارهای تجزیه و تحلیل محبوب ... ادامه مطلب »

۱۰ نکته موثر سئو برای سال ۲۰۱۷

فرآیند سئو یکی از مسائل مهم در حوزه مدیریت سایت محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از نکات موثر سئو برای سال ۲۰۱۷ را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید. ادامه مطلب »