خانه / بایگانی برچسب : بازاریابی

بایگانی برچسب : بازاریابی

چگونه پست وبلاگی پیدا کنیم که بتواند سئو را بهبود ببخشد؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید سوالاتی که کاربران و مشتریانتان به صورت آنلاین می پرسند را پیدا کنید.  اگر در مورد کسب مشتری ایده آل و تبدیل آن ها به مشتری مصمم باشید باید کاری کنید که پست های  وبلاگی تان همان چیزی باشد که افراد به دنبال آن هستند. زمانی که در حال توسعه استراتژی ... ادامه مطلب »

سه روش برای تست ایده محصولات به کمک رسانه های اجتماعی

تا به حال برایتان پیش امده است برای تست آخرین ایده های مرتبط با کسب وکار خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید؟  بیشتر کسب وکارها قدرت رسانه های اجتماعی برای دسترسی به فوکوس گروپ را نادیده می گیرند و از آن به خوبی استفاده نمی کنند. در این مقاله قصد داریم سه روش موجود برای تست ایده محصولات در ... ادامه مطلب »

۵ نکته برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوایی موفق وبلاگ

وبلاگ نویسی یکی از روش های عالی برای ایجاد آگاهی از برند است اما شما نمی توانید تنها یک وبلاگ درست کنید و مقالات تصادفی را طبق خواسته خود منتشر نمایید و انتظار افزایش فروش داشته باشید. برای اینکار به یک برنامه مستحکم نیاز دارید. گزارش های مختلف نشان می دهد که وبلاگ نویسی می تواند برای بازاریابان B2Bحدود ۶۷ ... ادامه مطلب »

چگونه در رسانه های اجتماعی قیف فروش ایجاد کنیم؟

زمانی که می خواهید محصول یا خدمات خود را به فروش برسانید چگونه می توانید اعتماد کافی در افراد ایجاد کنید؟  چندین سال قبل بازاریابی به نام  المو لوییس، پاسخ جالبی به این سوال ارائه کرد. تئوری او این بود که شما می توانید افراد ناشناس را از طریق قیف فروش به مشتریان وفاداری تبدیل کنید. قیف فروش چندین سری ... ادامه مطلب »

۵ روش کم هزینه برای آغاز بازاریابی ویدئویی

در حال حاضر بازاریابی ویدئویی یکی از گرایش های مهم حوزه بازاریابی محسوب می شود. ۹۲ درصد از کاربران گوشی های هوشمند به طور فعال، ویدئوهای خود را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. این در حالیست که بیش از ۶۰ درصد بازاریابان و صاحبان کسب وکارهای کوچک  بیان کرده اند  که در سال ۲۰۱۷  هزینه بیشتری بر روی بازاریابی ... ادامه مطلب »

۱۱ نکته برای ایجاد Call to action

اگر می خواهید مشتریان بعد از دیدن تبلیغات آنلاین، پیام های ایمیلی، سایت، صفحه فرود، پست صفحات فیس بوک، صفحات فروش و صفحه محصولات، کاری که مدنظر دارید را انجام دهند باید call to action مناسبی طراحی نمایید. مهم تر از همه این است که چنین Call to action ای باید  به اندازه کافی قدرتمند باشد وگرنه هیچ کس رغبتی ... ادامه مطلب »

چگونه به کمک بازاریابی داده محور، مشتری کسب کنیم؟

به لطف تاثیر رو به رشد فناوری در زندگی های امروزی، جمع آوری ها داده های مرتبط با رفتارهای مشتری، نیازها و درخواست هایش اسانتر از قبل شده است. وب آنالیتیکس و سایر اشکال مرتبط با داده گنجینه ای از اطلاعات مفید برای بازاریابان هستند و می توانند از آن برای افزایش پایه مشتریان خود استفاده کنند. در حال حاضر ... ادامه مطلب »