خانه / بایگانی برچسب : بازاریابی

بایگانی برچسب : بازاریابی

چگونه در رسانه های اجتماعی قیف فروش ایجاد کنیم؟

زمانی که می خواهید محصول یا خدمات خود را به فروش برسانید چگونه می توانید اعتماد کافی در افراد ایجاد کنید؟  چندین سال قبل بازاریابی به نام  المو لوییس، پاسخ جالبی به این سوال ارائه کرد. تئوری او این بود که شما می توانید افراد ناشناس را از طریق قیف فروش به مشتریان وفاداری تبدیل کنید. قیف فروش چندین سری ... ادامه مطلب »

۵ روش کم هزینه برای آغاز بازاریابی ویدئویی

در حال حاضر بازاریابی ویدئویی یکی از گرایش های مهم حوزه بازاریابی محسوب می شود. ۹۲ درصد از کاربران گوشی های هوشمند به طور فعال، ویدئوهای خود را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. این در حالیست که بیش از ۶۰ درصد بازاریابان و صاحبان کسب وکارهای کوچک  بیان کرده اند  که در سال ۲۰۱۷  هزینه بیشتری بر روی بازاریابی ... ادامه مطلب »

۱۱ نکته برای ایجاد Call to action

اگر می خواهید مشتریان بعد از دیدن تبلیغات آنلاین، پیام های ایمیلی، سایت، صفحه فرود، پست صفحات فیس بوک، صفحات فروش و صفحه محصولات، کاری که مدنظر دارید را انجام دهند باید call to action مناسبی طراحی نمایید. مهم تر از همه این است که چنین Call to action ای باید  به اندازه کافی قدرتمند باشد وگرنه هیچ کس رغبتی ... ادامه مطلب »

چگونه به کمک بازاریابی داده محور، مشتری کسب کنیم؟

به لطف تاثیر رو به رشد فناوری در زندگی های امروزی، جمع آوری ها داده های مرتبط با رفتارهای مشتری، نیازها و درخواست هایش اسانتر از قبل شده است. وب آنالیتیکس و سایر اشکال مرتبط با داده گنجینه ای از اطلاعات مفید برای بازاریابان هستند و می توانند از آن برای افزایش پایه مشتریان خود استفاده کنند. در حال حاضر ... ادامه مطلب »

بازاریابی ابری

تغییراتی که اینترنت در دنیای اطراف ما ایجاد کرده غیر قابل انکار است. روشی که برای یادگیری انتخاب می کنیم، بازی هایی که انجام می دهیم، تعاملی که با سایر افراد داریم و خریدی که انجام می دهیم تحت تاثیر دنیای آنلاین پیرامون ما قرار گرفته است. یکی از دلایل توسعه اینترنت، رشد و ظهور سایت های تجارت الکترونیک است. ... ادامه مطلب »

۷ روش برای اصلاح استراتژی بازاریابی شکست خورده

هیچ بازاریابی نمی تواند برای اولین بار یک کمپین بازاریابی عالی ایجاد کند حتی اگر فرد باتجربه ای باشد. خوب حالا فرض کنید که استراتژی بازاریابی شما بنا به هر دلیلی با شکست مواجه شده است. چگونه می توانید این استراتژی شکست خورده را اصلاح کنید؟ در این مقاله قصد داریم ۷ روش برای اصلاح این شرایط بیان کنیم. پس ... ادامه مطلب »

بازاریابی ویدئویی اینده بازاریابی محتوا

در ده سال اخیر حوزه دیجیتال شاهد تغییرات قابل ملاحظه ای بوده است. افراد از مرحله کاربرد رایانه های دسکتاپی و لپ تاپی برای جستجو در وب و تعامل با محتوای تولید شده عبور کرده اند. در عوض، ان ها دستگاه های موبایلی همچون گوشی ها و تبلت ها را برای گشت و گذار در دنیای اینترنت انتخاب نموده اند. ... ادامه مطلب »