خانه / بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

۱۱ نکته برای ایجاد Call to action

اگر می خواهید مشتریان بعد از دیدن تبلیغات آنلاین، پیام های ایمیلی، سایت، صفحه فرود، پست صفحات فیس بوک، صفحات فروش و صفحه محصولات، کاری که مدنظر دارید را انجام دهند باید call to action مناسبی طراحی نمایید. مهم تر از همه این است که چنین Call to action ای باید  به اندازه کافی قدرتمند باشد وگرنه هیچ کس رغبتی ... ادامه مطلب »

چگونه به کمک بازاریابی داده محور، مشتری کسب کنیم؟

به لطف تاثیر رو به رشد فناوری در زندگی های امروزی، جمع آوری ها داده های مرتبط با رفتارهای مشتری، نیازها و درخواست هایش اسانتر از قبل شده است. وب آنالیتیکس و سایر اشکال مرتبط با داده گنجینه ای از اطلاعات مفید برای بازاریابان هستند و می توانند از آن برای افزایش پایه مشتریان خود استفاده کنند. در حال حاضر ... ادامه مطلب »

بازاریابی ابری

تغییراتی که اینترنت در دنیای اطراف ما ایجاد کرده غیر قابل انکار است. روشی که برای یادگیری انتخاب می کنیم، بازی هایی که انجام می دهیم، تعاملی که با سایر افراد داریم و خریدی که انجام می دهیم تحت تاثیر دنیای آنلاین پیرامون ما قرار گرفته است. یکی از دلایل توسعه اینترنت، رشد و ظهور سایت های تجارت الکترونیک است. ... ادامه مطلب »

۷ روش برای اصلاح استراتژی بازاریابی شکست خورده

هیچ بازاریابی نمی تواند برای اولین بار یک کمپین بازاریابی عالی ایجاد کند حتی اگر فرد باتجربه ای باشد. خوب حالا فرض کنید که استراتژی بازاریابی شما بنا به هر دلیلی با شکست مواجه شده است. چگونه می توانید این استراتژی شکست خورده را اصلاح کنید؟ در این مقاله قصد داریم ۷ روش برای اصلاح این شرایط بیان کنیم. پس ... ادامه مطلب »

۵ گرایش بازاریابی دیجیتال برای کسب وکارها

رشد ستاره های دیجیتال نشان می دهد که فناوری های جدید به سرعت در حال ظهور هستند. برای اینکه کسب وکارها بتوانند در این حوزه در حال رشد دیجیتال حضور داشته باشند و خود را متمایز کنند باید استراتژی بازاریابی را توسعه دهند که قادر است این فناوری ها را در خود بگنجاند.  در این مقاله قصد داریم ۵ مورد ... ادامه مطلب »

بازاریابی ویدئویی اینده بازاریابی محتوا

در ده سال اخیر حوزه دیجیتال شاهد تغییرات قابل ملاحظه ای بوده است. افراد از مرحله کاربرد رایانه های دسکتاپی و لپ تاپی برای جستجو در وب و تعامل با محتوای تولید شده عبور کرده اند. در عوض، ان ها دستگاه های موبایلی همچون گوشی ها و تبلت ها را برای گشت و گذار در دنیای اینترنت انتخاب نموده اند. ... ادامه مطلب »

چگونه از قدرت رسانه های اجتماعی برای بازاریابی فروشگاه آنلاین خود استفاده کنیم؟

زمانی که به دنبال بازاریابی فروشگاه آنلاین خود هستید و آن را اجرا می کنید، استراتژی های زیادی به ذهنتان خطور می کند و می توانید از این استراتژی ها برای ایجاد تمایل، ساخت برند، افزایش نرخ تبدیل ، افزایش ارجاعات و تشویق تعامل دوباره با شرکت استفاده کنید. امروزه، زمانی که میلیاردها نفر حداقل بخشی از  وقت خود را ... ادامه مطلب »