خانه / بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

هر آنچه که باید در مورد محتوای قفل دار(Gated content) بدانید

محتوای قفل دار یکی از موضوعات گسترده ای است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. برخی از بازاریابان ادعا می کنند که نمی توانند استراتژی بازاریابی آنلاینی بدون این نوع محتوا داشته باشند و در مقابل برخی بر این باورند که کلا باید از  چنین محتوایی دوری کرد.  وجود چنین شک و تردیدی در میان بازاریابان ... ادامه مطلب »

۶ نوع محتوایی که می توانید به راحتی از آن برای تولید ویدئو استفاده کنید

این روزها بازاریابی محتوایی نیز پیچیده تر از قبل شده است. تعداد پلتفرم هایی که شرکت ها باید در آن فعال باشند از وبلاگ گرفته تا شبکه های اجتماعی در حال افزایش است.  نوع محتوایی که برای دسترسی به مخاطب باید تولید شود نیز در حال افزایش است. در این میان محتوای تصویری و محتوای ویدئویی از اهمیت بسیار زیادی ... ادامه مطلب »

چگونه برای افزایش فروش، صفحه اول سایت های تجارت الکترونیک را طراحی کنیم؟

برای سایت های کوچک تری که به دنبال فروش مستقیم زیادی نیستند، فرمول افزایش نرخ تبدیل کمی ساده تر از سایت های بزرگ تر است. هدف شما  در این شرایط آگاه کردن مشتری، جذب نیازهای مخاطب و به دست آوردن سرنخ یا مشتری خواهد بود.  از آنجایی که در سایت های کوچک تر لایه های ناوبری کوچک تری هم در ... ادامه مطلب »

چگونه بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی رسانه اجتماعی را بسنجیم؟

ارسال پست در پروفایل رسانه های اجتماعی یکی از موارد جذاب و سرگرم کننده است. اگر در روز سه الی  پنج بار اینکار را تکرار می کنید عالی خواهد بود. پاسخ دادن به تعاملات مشتریان و مخاطبان در رسانه های اجتماعی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  چیزی که برایتان جذاب خواهد بود این است که ببینید مکالمه ای ... ادامه مطلب »

۷ نوع فایل ویدئویی که می توان در هر سایتی به کار برد

خوب شما هاست و دامنه خود را خریداری کرده اید و سایت تان را راه اندازی نموده اید. بعد از گذشت چند وقت بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند، ان را بازدید می کنند و با شما تماس می گیرند یا از محصولات و خدمات موجود استفاده می کنند.  این آغاز خوبی برای کسب وکارتان است. اما اگر به دنبال ... ادامه مطلب »

چگونه به کمک طراحی رفتاری، بونس ریت سایت را کاهش دهیم؟

همانطور که می دانید انسان ها دوره توجه بسیار کوتاهی دارند. یکی از مطالعات انجام شده توسط مایکروسافت نشان می دهد این دوره توجه حدود ۸ ثانیه است.  این اعداد و ارقام برای بازاریابی آنلاین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  دنیای رقابتی امروز افراد را وادار می کند از بیشترین  امکانات و فرصت های موجود برای جذب مخاطب استفاده ... ادامه مطلب »

چگونه مکالمات عادی در رسانه های اجتماعی را به سرنخ و فروش تبدیل کنیم؟

با اینکه داشتن هزاران و میلیون ها فالور در رسانه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما این اعداد و ارقام  زمانی که فالورها برند شما را نادیده می گیرند  مزایای زیادی برایتان نخواهند داشت.  تعامل، یک نکته کلیدی برای موفقیت  در بازاریابی رسانه های اجتماعی است. برندهایی که تعامل بیشتری از مخاطبین خود دریافت می کنند بهتر ... ادامه مطلب »