خانه / بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

چگونه به کمک تصاویر، نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهیم؟

محتوایی که در آن از تصاویر جذاب استفاده شده باشد می تواند ابزار بسیار قدرتمندی برای  تبدیل یک سایت معمولی به سایت جذاب برای بازدیدکنندگان باشد. همه افراد به خوبی نمی دانند که چگونه می توان از تصویر برای افزایش نرخ تبدیل سایت استفاده کرد. هدف از تبدیل شما هر چیزی که باشد( اشتراک در خبرنامه یا فروش) می توانید ... ادامه مطلب »

هوش مصنوعی چگونه می تواند به همترازی بازاریابی و فروش کمک کند؟

این روزها  به هر حوزه ای که نگاه کنید می توانید ردپایی از هوش مصنوعی را بیابید. گوگل از این فناوری برای پاسخ دادن به سوالات ما استفاده می کند، آمازون به کمک هوش مصنوعی محصولات خود را به ما پیشنهاد می کند و سایر سایت ها نیز از این گزینه برای بهبود تجربه کاربری بهره می برند. برای بازاریابان، ... ادامه مطلب »

۲۰ قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

این روزها اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در میان افراد شناخته شده است. در حقیقت بر اساس گزارش های موجود، ۳۵ درصد از بزرگسالان آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند. حالا این عدد را با  کاربرد ۲۴ درصدی توییتر مقایسه کنید.  ۳۸ درصد از کاربران چندین بار در روز اینستاگرام و اکانت خود را مورد بررسی ... ادامه مطلب »

چگونه از توییتر برای افزایش رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده کنیم؟

بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی، ساخت لینک و انتشار محتوای عالی، تنها روش های موجود برای بهبود سئوی سایتتان نیست. شما می توانید از قدرت اکانت توییتری خود نیز برای افزایش رتبه بندی سایت استفاده کنید. اگر بدانید گوگل و توییتر همکاری بسیار قدرتمندی با هم دارند حتما شگفت زده خواهید شد. همین همکاری به گوگل اجازه می دهد ... ادامه مطلب »

از آمارهای موجود برای بازاریابی سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید

این روزها بازاریابی بر پایه تصمیم گیری آگاهانه استوار است. هر چقدر درک ما از بازاری که در آن فعالیت می کنیم بیشتر باشد، بهتر می توانیم خودمان را بازاریابی کنیم.  به همین خاطر در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از آمارهایی که در حوزه بازاریابی سایت های تجارت الکترونیکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است را با هم ... ادامه مطلب »

چگونه محتوای ویروسی و همیشه سبز ایجاد کنیم؟

هزاران مقاله آنلاین در اینترنت وجود دارد که یادآوری می کنند ایجاد محتوای تعاملی و ارزشمند برای حفظ مخاطب در سایت و درگیر کردن او با  خدمات و محصولات موجود، بسیار مهم است. با اینحال دستورالعمل مستحکمی  که به ما بگوید دقیقا چه کاری باید انجام دهیم وجود ندارد. همه ما به خوبی می دانیم که کیفیت مهم تر از ... ادامه مطلب »

۵ معیار ضروری برای سنجش موفقیت فایل های ویدئویی

فرض کنید در حال  حاضر فایل ویدئویی خود را با افراد به اشتراک گذاشته اید. تعداد بازدیدها از ویدئو در حال افزایش است و با نگاه کردن به این اعداد حس رضایت می کنید و متوجه می شوید که سرمایه گذاری بر روی این حوزه، بسیار ارزشمند بوده است. خوب حالا باید هیجان زده شوید؟ نه هنوز.  اگر بخواهیم صادق ... ادامه مطلب »