خانه / بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

۴ ترند بازاریابی محتوایی رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۸

بازاریابی محتوایی رسانه های اجتماعی  در حال رشد است و کسب وکارهای سرتاسر جهان باید اطمینان حاصل کنند که کمپین های بازاریابی شان در این موارد به روز است.  هدف اصل ما باید جذب مخاطب هدف به کمک محتوای خوب و ترغیب کننده باشد. همه ما به خوبی می دانیم که محتواب خوب باید به شیوه مناسبی ارائه شود. انتخاب ... ادامه مطلب »

چگونه ارزش طول عمر مشتری و سودآوری را افزایش دهیم؟

نگهداری مشتریان فعلی برای کسب وکارها کم هزینه تر از به دست آوردن مشتریان جدید است. هنوز هم بیشتر شرکت ها هزینه های زیادی را برای کسب مشتریان جدید صرف می کنند و به فکر نگهداری مشتریان فعلی خود نیستند. به همین خاطر ان ها مشتریان جدیدی کسب می کنند اما در این مسیر موارد زیادی را از دست می ... ادامه مطلب »

چگونه در رسانه های اجتماعی قیف فروش ایجاد کنیم؟

زمانی که می خواهید محصول یا خدمات خود را به فروش برسانید چگونه می توانید اعتماد کافی در افراد ایجاد کنید؟  چندین سال قبل بازاریابی به نام  المو لوییس، پاسخ جالبی به این سوال ارائه کرد. تئوری او این بود که شما می توانید افراد ناشناس را از طریق قیف فروش به مشتریان وفاداری تبدیل کنید. قیف فروش چندین سری ... ادامه مطلب »

۵ روش کم هزینه برای آغاز بازاریابی ویدئویی

در حال حاضر بازاریابی ویدئویی یکی از گرایش های مهم حوزه بازاریابی محسوب می شود. ۹۲ درصد از کاربران گوشی های هوشمند به طور فعال، ویدئوهای خود را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. این در حالیست که بیش از ۶۰ درصد بازاریابان و صاحبان کسب وکارهای کوچک  بیان کرده اند  که در سال ۲۰۱۷  هزینه بیشتری بر روی بازاریابی ... ادامه مطلب »

چگونه از گوگل آنالیتیکس برای درک بهتر ترافیک سایت استفاده کنیم؟

حتما شما نیز بارها و بارها نام گوگل آنالیتیکس را شنیده اید. این  گزینه یکی از ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت است که صاحبان سایت ها می توانند از آن برای پییگیری و تجزیه و تحلیل ترافیک سایت خود استفاده کنند. گوگل آنالیتیکس در نوامبر سال ۲۰۰۵ توسط گوگل منتشر شد و اخیرا یکی از  ابزارهای تجزیه و تحلیل محبوب ... ادامه مطلب »

چگونه تعامل مخاطبان در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

این روزها رسانه های اجتماعی توجه بازاریابان را به خود جلب کرده اند. در این میان اینستاگرام یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب وکارها محسوب می شود. این رسانه اجتماعی عمر زیادی ندارد  و با سرعت باورنکردنی در حال رشد است. تعداد کاربران فعالی که ماهانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند  به بیش از ۶۰۰ میلیون ... ادامه مطلب »

در چه مکان هایی از بازاریابی می توان از داستان سرایی برای افزایش فروش استفاده کرد؟

بیشتر افراد از فروش متنفر هستند و برای این موضوع دلایل خوبی دارند.  ایده کلی فروش می تواند برخی از افراد را ازار دهد.  تلاش برای صحبت کردن با فردی که در ابتدا تمایلی به یادگیری در مورد برند و محصولات آن ندارد، بیشتر افراد را دچار ناراحتی می کند. با این وجود، فروش برای هر کسب وکاری ضروری است ... ادامه مطلب »