خانه / بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

۷ نوع فایل ویدئویی که می توان در هر سایتی به کار برد

خوب شما هاست و دامنه خود را خریداری کرده اید و سایت تان را راه اندازی نموده اید. بعد از گذشت چند وقت بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند، ان را بازدید می کنند و با شما تماس می گیرند یا از محصولات و خدمات موجود استفاده می کنند.  این آغاز خوبی برای کسب وکارتان است. اما اگر به دنبال ... ادامه مطلب »

چگونه به کمک طراحی رفتاری، بونس ریت سایت را کاهش دهیم؟

همانطور که می دانید انسان ها دوره توجه بسیار کوتاهی دارند. یکی از مطالعات انجام شده توسط مایکروسافت نشان می دهد این دوره توجه حدود ۸ ثانیه است.  این اعداد و ارقام برای بازاریابی آنلاین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  دنیای رقابتی امروز افراد را وادار می کند از بیشترین  امکانات و فرصت های موجود برای جذب مخاطب استفاده ... ادامه مطلب »

چگونه مکالمات عادی در رسانه های اجتماعی را به سرنخ و فروش تبدیل کنیم؟

با اینکه داشتن هزاران و میلیون ها فالور در رسانه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما این اعداد و ارقام  زمانی که فالورها برند شما را نادیده می گیرند  مزایای زیادی برایتان نخواهند داشت.  تعامل، یک نکته کلیدی برای موفقیت  در بازاریابی رسانه های اجتماعی است. برندهایی که تعامل بیشتری از مخاطبین خود دریافت می کنند بهتر ... ادامه مطلب »

چگونه مشتریان را در محتوای خود دخیل کنیم؟

مشتریان قلب کسب وکار شما هستند. مهم تر از همه، آن ها می توانند بازگشت سرمایه گذاری شما را افزایش دهند. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید به کمک مشتریان، پایه مشتریان بعدی خود را افزایش دهید؟ بازاریابی تنها استفاده از یک کانال برای توزیع محتوای منتشر شده نیست. برای اینکه بتوانید بازاریابی ... ادامه مطلب »

چگونه فهرست ایمیلی خود را برای فعالیت های بازاریابی گسترش دهیم؟

برخی از مطالعات انجام شده نشان می دهد پایگاه داده بازاریابی ایمیلیِ شرکت ها سالانه حدود ۲۲٫۵ درصد کاهش پیدا می کند. به عنوان یک بازاریاب این وظیفه شماست که به طور مکرر اطلاعات ایمیلی جدیدی به کمپین های بازاریابی خود اضافه کنید و تعداد این افراد را بیشتر کنید. برای رسیدن به چنین هدفی راه های زیادی پیش رو ... ادامه مطلب »

چگونه اهداف هوشمندانه تری برای فروش ایجاد کنیم؟

اگر کارمندان فروش شما تنها یک هدف دارند، ممکن است نتوانند فروش موفقی در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید داشته باشند. به همین خاطر باید بتوانید اهداف کوچک تر و قابل سنجش ماهانه یا هفتگی برایشان تعریف کنید و به کمک این روش احتمال فروش را بیشتر کنید. اهداف کوچک تر به کارمندان فروش کمک می کند ... ادامه مطلب »

چرا کسب وکار شما مشتریان خود را از دست می دهد؟

چه این موضوع را دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید، کسب وکار شما ممکن است مشتریان خود را از دست بدهد. مطالعات اخیر نشان می دهد تنها ۱۳ درصد از مشتریانی که از آن ها نظرسنجی شده بود بیان کردند به یک برند واحد وفادار هستند. این تحقیقات نشان می دهد ۸۷ درصد مشتریان قبل از خرید قیمت ... ادامه مطلب »