خانه / بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

استفاده از پادکست چگونه می تواند به کسب وکارتان کمک کند؟

پادکست ها در میان افراد بسیار محبوب هستند و اغلب جایگزین موسیقی، رادیو یا سایر موارد دیجیتال می شوند. افزایش محبوبیت در پادکست ها باعث شده است کسب وکارها برای کسب مخاطبان جدید به دنبال استفاده از این گزینه باشند. صدها و هزاران کسب وکار مختلف، پادکست هایی را در طول هفته بر روی سایت خود منتشر می کنند. به ... ادامه مطلب »

بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی: چگونه تلاش خود را در سال جدید ترکیب کنیم؟

به نظر شما اگر بین رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی رقابتی ایجاد شود و مبارزه ای برقرار گردد، کدام یک برنده خواهد بود؟ رسانه های اجتماعی به کسب وکارها اجازه می دهد جایی که مشتریانشان حضور دارند را پیدا کنند و به سرعت به آن ها دسترسی یابند. با اینحال بازاریابی ایمیلی، تنها زمانی دسترسی خوبی در اختیارتان قرار ... ادامه مطلب »

سه روش برای تست ایده محصولات به کمک رسانه های اجتماعی

تا به حال برایتان پیش امده است برای تست آخرین ایده های مرتبط با کسب وکار خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید؟  بیشتر کسب وکارها قدرت رسانه های اجتماعی برای دسترسی به فوکوس گروپ را نادیده می گیرند و از آن به خوبی استفاده نمی کنند. در این مقاله قصد داریم سه روش موجود برای تست ایده محصولات در ... ادامه مطلب »

محتوای محصول، پادشاه نرخ تبدیل شماست

زمانی که در مورد کارت خرید و فرآیند پرداخت در دنیای تجارت آنلاین صحبت می کنیم، دو فاکتور کلیدی برای  مشتری و خرده فروش به ذهن خطور می کند. یکی از این فاکتورها زمان ارسال و تحویل و دیگری قیمت محصولاتی است که ارائه می شود. در حقیقت، این موارد به هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یک محصول نقش ... ادامه مطلب »

چگونه به کمک بازاریابی ایمیلی، سرنخ ها را به فروش تبدیل کنیم؟

ایمیل از سال ۱۹۷۰ در اختیار افراد قرار دارد. اگرچه امروزه در هر عرصه ای از ایمیل استفاده می شود اما اگر بدانید این روزها استفاده از بازاریابی ایمیلی چقدر برای بهبود فرایند فروش موثر است شگفت زده خواهید شد. با اینکه ایمیل یک فناوری ۵۰ ساله است اما کسب وکارها هنوز هم از ایمیل برای ارتباط با دنبال کنندگان، ... ادامه مطلب »

۵ نکته برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوایی موفق وبلاگ

وبلاگ نویسی یکی از روش های عالی برای ایجاد آگاهی از برند است اما شما نمی توانید تنها یک وبلاگ درست کنید و مقالات تصادفی را طبق خواسته خود منتشر نمایید و انتظار افزایش فروش داشته باشید. برای اینکار به یک برنامه مستحکم نیاز دارید. گزارش های مختلف نشان می دهد که وبلاگ نویسی می تواند برای بازاریابان B2Bحدود ۶۷ ... ادامه مطلب »

۴ ترند بازاریابی محتوایی رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۸

بازاریابی محتوایی رسانه های اجتماعی  در حال رشد است و کسب وکارهای سرتاسر جهان باید اطمینان حاصل کنند که کمپین های بازاریابی شان در این موارد به روز است.  هدف اصل ما باید جذب مخاطب هدف به کمک محتوای خوب و ترغیب کننده باشد. همه ما به خوبی می دانیم که محتواب خوب باید به شیوه مناسبی ارائه شود. انتخاب ... ادامه مطلب »