فناوری

دستگاه امنیتی جدید شاه کلید پسوردهای شماست

امروزه بیشتر افراد با حجم زیادی از های مختلف ررو هستند. مدیریت تمامی این پسوردها به نظر کار دشواری می رسد اما با استفاده از دستگاه ی Everykey اینکار بسیار اسان تر خواهد شد.  دستگاه بلوتوثی جدید  یک دستگاه مقرون به صرفه است و به سارقان هویتی اجازه نمی دهد به اکانت های آنلاین افراد دسترسی داشته باشند.  حتما برای شما نیز پیش آمده است که در مورد حساب بانکی و سایر اکانت های موجود در دنیای فضای نگران باشید. آیا می دانستید که از هر ۴ نفر یک نفر با موضوع سرقت اطلاعات در دنیای مجازی روبروست؟ روزانه میلیون ها نفر در سرتاسر جهان به دنبال هک کردن اکانت های افراد مختلف هستند.  اگر شما نیز در مورد هک شدن اطلاعات خود نگران هستید و دیگر نمی توانید از پسوردهای مختلف استفاده کنید و آن را به خاطر بسپارید  پس باید با این ابداع جدید آشنا سوید.  جان آفی بنیانگذار آنتی ویروس مک آفی  و سرپرست تیم تحقیقاتی این پروژه در مورد دستگاه قدرتمند موجود توضیحاتی می دهد. در ادامه با ما همراه شوید تا این توضیحات را با هم مرور کنیم.

دستگاه Everykey چیست؟

دستگاه Everykey یک دستگاه بلوتوثی کوچک است که به طور مجازی پسوردهای غیر قابل نفوذی را برای تمامی اکانت های آنلاین شما ایجاد می کند. در حقیقت این دستگاه از همان فناوری استفاده می کند که برای محافظت اسناد مهم نظامی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه کوچک  بلافاصله پسورد پیچیده و امنی را برای اکانت های آنلاین و دیجیتال ایجاد می کند.  اینکار باعث می شود سارقان هویت قادر به انجام هیچ کاری نباشند.

این دستگاه چه کاری انجام می دهد؟

خوب حالا سوال اینجاست که این دستگاه چه کاری انجام می دهد؟ همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، این دستگاه قدرتمند کوچک  همانند شاه کلید دیجیتال شخصی عمل می کند.  این دستگاه می تواند دسترسی به اکانت ها را کنترل کند.  نحوه کار Every key به شرح زیر است:

  • در وهله اول این دستگاه به طور خودکار پسورد غیر قابل نفود و پیچیده ای را برای دستگاه بلوتوثی و هر ی که با پسورد محافظت می شود ایجاد می کند. در این شرایط هیچ هکری قادر نخواهد بود به اکانت های آنلاین شما دسترسی داشته باشد.
  • ثانیا این دستگاه از روش رمزگذاری ۱۲۸ بیتی AES استفاده می کند تا بتواند از این پسوردهای پیچیده محافظت کند.
  • ثالثا به طور خودکار شما را به سایت مورد نظر وصل می کند. زمانی که در نزدیکی رایانه خود قرار دارید این اتصال برقرار خواهد بود. زمانی که از رایانه دور شدید، دستگاه به طور خودکار از سایت خارج می شود  و آن را برای شما می بندد.  بناین با استفاده از Everykey دیگر نیازی به ایجاد و به خاطر سپاری پسورد نخواهید داشت.

این دستگاه چه کارهای دیگری انجام می دهد؟

 برخلاف سایر اتی که توانایی های محدودی دارند، Everykey با دستگاه هایی که دسترسی بلوتوثی دارند و سایت هایی که با پسورد محافظت می شوند کار می کند.  برخلاف سایر دستگاه های مشابه یا برنامه های مدیریت پسورد برای سایت ها، Everykey شما را مجبور نمی کند از یک سایت خارج شوید و در سایت دیگر لاگین کنید. این دستگاه می تواند با دستگاه های مختلفی همچون گوشی و سایت به طور همزمان کار کند. Everykey همانطور که ذکر کردیم با دستگاه های بلوتوثی و سایت ها کار می کند و همه آن ها را به طور همزمان مدیریت خواهد کرد.  حالا می توانید سایت ها و دستگاه های مختلف را با یک دستگاه واحد مدیریت کنید.

اگر Everykey خود را  گم کنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر دستگاه خود را گم کردید اصلا نگران نباشید. شما می توانید بلافاصله آن را با استفاده از اپلیکیشن موجود در گوشی ببندید یا به طور مستقیم با Everykey تماس بگیرید و از آنها بخواهید دستگاه شما را غیر فعال کنند.  نکته مهم اینجاست که خود دستگاه Everykey پسوردهای شما را ذخیره نمی کند. این پسوردها به طور امن در سرور ذخیره می شود. به همین خاطر اگر دستگاهتان را دزدیدند یا آن را گم کردید، هیچ کس نمی تواند به  اطلاعات موجود دسترسی داشته باشد.

این دستگاه با چه موارد دیگری کار می کند؟

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که با دستگاه های دیگری که قابلیت بلوتوث در آن ها فعال شده است کار می کند. این موارد شامل خودرو، منزل، لامپ و سایر گزینه هاست. علاوه بر این، کیت توسعه ای به اجازه می دهد اپلیکیشن های جدیدی برای Everykey ایجاد نمایند.  به همین خاطر احتمالات موجود بی پایان است.

قیمت این دستگاه چقدر است؟

این دستگاه کوچک قدرتمند تنها ۱۵۰ دلار خواهد بود. اما شما می توانید Everykey خود را تنها با هزینه ۶۵ دلار تهیه کنید. اگر همه موارد موجود را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که این هزینه بسیار ناچیز است.

جان مک آفی در این باره می گوید: هکرها و سارقان هویت هر روز باهوش تر می شوند و از روش های زیرکانه ای برای دزدیدن اطلاعات شما استفاده می کنند. شما چرا اینکار را انجام نمی دهید؟ چرا خود را با دستگاه های هوشمند مجهز نمی کنید؟

 اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که حق با آقای مک آفی است. هکرها بدون خستگی کار می کنند و سعی دارند روش های جدیدی برای دسترسی به اکانت افراد بیابند.  در این میان شما نیز نباید بیکار بنشیند. با انجام سه مرحله ای که در ادامه بیان می کنیم اکانت و اطلاعات خود را از شر این افراد مصون نگه دارید:

  • از سایت این شرکت، دستگاه Everykey را سفارش دهید.
  • اپلیکیشن  و افزونه مناسب برای مرورگر خود را دانلود کنید .
  • با دستگاه خود به راحتی کار کنید.

منبع

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن