اخبار فناوری

فیت بیت از دستبند جدید خود رونمایی کرد

یکسالی از رونمایی دستبند جدید با نام Alta می گذرد.  حالا شرکت فیت بیت  مدل جدیدی از این دستبند را معرفی کرده است که  یکی از های پر درخواست را در خود جای است.  این قابلیت مهم، پیگیری ضربان قلب کاربران است. آلتا اچ آر( ) 150 دلاری شبیه مدل های قبلی است اما اگر آن را برگردانید نشانه‌ای از سنسور جدید را مشاهده خواهید کرد.  همانند سایر دستگاه های فیت بیت، فیت بیت اچ آر(Fitbit HR) می تواند ضربان قلب کاربر را  در زمان واقعی گیری کند.

این قابلیت جدید به افراد کمک  می کند به طور موثر کالری هایی که می سوزانند را اندازه گیری نمایند. این شرکت تلاش می کند دستگاه های فعلی خود را به گونه ای دهد که کاربران بتوانند از آن برای بهبود عادت های خواب  خود استفاده نمایند . اگر شما نیز در حال حاضر دستگاه Alta HR را در اختیار دارید، می توانید به زودی قابلیت پیگیری مراحل خواب را که کیفیت استراحت را می سنجد داشته باشید.

 

این قابلیت  داده های مرتبط با ضربان قلب و حرکت را با هم ترکیب می کند تا عمیق بودن خواب در طول شب را تعیین نماید. بهبودهای دیگری در مورد قابلیت پیگیری خواب برای سایر دستگاه ها نیز انجام شده است.بینش خواب() داده های مرتبط با خواب را با رژیم غذایی و الگوهای تناسب اندام ترکیب می کند تا پیشنهاداتی را در اختیار کاربران قرار دهد.  به مثال اگر شب به هنگام خواب سر و صدای زیادی داشته باشید ، فیت بیت تلاش می کند توصیه هایی را در این زمینه ارائه کند . Sleep Insight با همه دستگاه های فیت بیت که از قابلیت پیگیری و ردیابی خواب پشتیبانی می کنند کار می کند. زمانی که از Alta HR استفاده می کنید ممکن است زیاد متعجب نشوید. این مدل نیز  بسیار شبیه نسخه اصلی است اما در آن قابلیت پیگیری ضربان قلب به خی کار می کند.  این شرکت بیان کرده است که برای قرار دادن چنین قابلیتی در دستگاه های نازک موجود، مجبور شده است یک کاملا جدید طراحی و توسعه دهد.  دستگاه Alta HR را می توانید یک بار شارژ کنید و از آن به مدت ۷ روز استفاده نمایید. در این دستگاه می توانید قابلیت های دیگری همچون پیگیری فعالیت را پیدا کنید. دستگاه Alta HR در اوایل آوریل در دسترس افراد خواهد بود و قابلیت جدید خواب در اواخر مارس در دستگاه ها گنجانده می شود.

منبع:engadget

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن