بازاریابی دیجیتالمقالات وب

۷ نوع فایل ویدئویی که می توان در هر سایتی به کار برد

خوب شما هاست و دامنه خود را خریداری کرده اید و سایت تان را راه اندازی نموده اید. بعد از گذشت چند وقت بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند، ان را بازدید می کنند و با شما تماس می گیرند یا از ات و خدمات موجود استفاده می کنند.  این آغاز خوبی برای تان است. اما اگر به دنبال مشتریان بیشتر، فروش بیشتر و بازگشت سرمایه گذاری بیشتر هستید باید از فایل های ویدئویی در سایت خود استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم چند نوع که به کسب وکار شما کمک می کند مشتری و در آمد بیشتری داشته باشید را با هم مرور کنیم. پس همراه وب باشید.

 ویدئوی دموی محصولات:

روی سایت خود به فروش محصولات می پردازید؟ اگر چنین است به ویدئوی محصولات خود نیاز دارید.  مطالعات انجام شده نشان می دهد استفاده از ویدئویی که برای معرفی محصولات و ویژگی های آن تولید شده است می تواند نرخ تبدیل را از ۶۴ درصد به ۸۵ درصد و بالاتر از آن تغییر دهد.  حتما از خود می پرسید چرا؟ برای محصولاتی که گران قیمت هستند، مشتریان دوست دارند تا حد امکان قبل از خرید اطلاعاتی را در مورد آن به دست آورند تا مطمئن شوند این محصول برایشان مفید و مناسب است.

یک ویدئوی محصول موثر و مفید  می تواند جزییات محصول یا خدمات شما را به مشتری نشان دهد و او را به خرید ترغیب نماید.

اگر محصولی را به صورت به فروش می رسانید هنوز هم باید از ویدئوی استفاده کنید. تعبیه کردن و به اشتراک گذاشتن محتو و ویدئوی تولید شده توسط مشتری می تواند بر روی خرید سایر مشتریان اثر بگذارد.  همانطور که می دانید مشتریان به ویدئوهای تولید شده توسط مشتریان دیگر بیشتر اعتماد می کنند و احتمال خرید آن ها بعد از دیدن چنین ویدئوهایی تا ۹۷ درصد افزایش پیدا می کند.

 ویدئوی مطالعات موردی:

برخی از اوقات بدون دیدن یک مدل  نمونه، به دست آوردن موفقیت کمی دشوار می شود. در بیشتر محصولات،  افراد برای اینکه به خرید ترغیب شوند به اثبات اجتماعی نیاز خواهند داشت.  مشتریان شما مشکل پیچیده ای دارند که باید حل شود؟ در این شرایط باید از ویدئوی مطالعات موردی استفاده کنید. مطالعات موردی شبیه نظرات مشتریان است اما نشان می دهد کسب وکار شما چگونه به حل مشکل کمک می کند.  همانند نظرات مشتریان در این شرایط نیز باید از مشتریان خود کمک بگیرید و اجازه دهید از تجربیات خود صحبت کنند. همچنین می توانید از اعداد و ارقام برای تعیین کسب وکارتان در حل مشکل استفاده کنید اما با امار و ارقام زیاد مشتری را سردرگم نکنید.

پیام کلی که باید به دست مشتری برسد را ساده انتخاب کنید و کاری کنید به یادسپاری و درک این پیام برای افراد ساده و اسان باشد.

 ویدئوهای آموزشی:

مشتریانتان سوالی در ذهن دارند؟ در این شرایط به ویدئوهای آموزشی نیاز خواهند داشت. آموزش می تواند با نشان دادن  ارزشی که افراد می توانند از خرید محصولات شما به دست آورند آن ها را راضی و خوشحال نگه دارد. این نوع ویدئو همچنین می تواند مشتریان جدید را به خرید ترغیب نماید زیرا  سطح پشتیبانی شما را به چشم خواهند دید. ویدئوهای آموزشی بسیار موثر  بازدیدکننده را به مراحل بعدی هدایت می کند و می تواند به خرید نزدیک تر نماید.  انواع دیگری از ویدئوهای آموزشی به مشتریان نشان می دهد چگونه می توانند با محصولات تان کار کنند.

 ویدئوهای درباره ما:

به دنبال ان جدید هستید؟ خوب در این شرایط باید از ویدئوهای درباره ما استفاده کنید.  مشتریان نه تنها دوست دارند با نام و کسب وکار شما اشنا شوند بلکه ترجیح می دهند نحوه اجرای کسب وکار و جایی که در آن فعالیت می کند را با چشم خود ببیند.  این موضوع باعث افزایش اعتماد دوطرفه می شود و مشتریان بیشتری را به سمت کسب وکارتان جذب می نماید.  حتی در شرایطی که کسب و کارتان یک کسب وکار کاملا جدید است باز هم افراد دوست دارند در مورد نحوه آغاز کار ، مراقبت از مشتریان، افرادی که با شما کار می کنند و نحوه ارائه خدمات و محصولات اطلاعاتی به دست آورند.  فقط باید قانون اصلی این نوع محتوا را به خاطر داشته باشید.  در این شرایط شما باید کاری که می توانید برای مشتریان انجام دهید را نشان دهید. علاوه بر ویدئوی اصلی درباره ما، می توانید  با تعبیه کردن ویدئوهای اجتماعی، این بخش از سایت را تازه نگه دارید.

ویدئوهای مرتبط با وبینارها:

آموزش برای ان و حفظ آن ها ضروری است. با تعلیم دادن مخاطبان، آن ها در صنعت شما متخصص خواهند شد و می توانند از محصولات و خدماتی که ارائه می کنید استفاده نمایند.  وبینارها که به صورت زنده و ضبط شده ارائه می شوند می توانند مشتریان را به سمت موضوعی که به بهتر شدن کارهایشان کمک می کند جذب نمایند.  زمانی که این نوع فایل های ویدئویی را آماده می کنید باید از تین بخواهید محتوای تعاملی که افراد را تعلیم می دهد و می تواند سرگرمشان کند تولید نمایند.  به هنگام توضیح وبینار، اهداف مرتبط با برگزاری آن را شرح دهید و بگویید چه کسانی می توانند در وبینار شما حضور داشته باشند. به سبک های آموزشی مختلف که مخاطبان می توانند از آن استفاده کنند نیز فکر کنید.  مشتریان می توانند از طریق سایت یا رسانه های اجتماعی به این وبینارها دسترسی پیدا کنند.  به طول و مدت زمان وبینار نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

 ویدئوی مرتبط با رویدادها:

به خاطر داشته باشید که همه افراد نمی توانند در رویدادهای شگفت انگیزی که برگزار می کنید حضور داشته باشند. با اینحال به کمک ضبط این رویدادها و انتشار ویدئوهای مرتبط با آن می توانید مخاطبین خود را به تعامل وا دارید.  پوشش رویدادها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند یک شیوه موثر باشد زیرا  مشتریان را در مورد اتفاقات پیرامون صنعت و کسب وکار شما به روز نگه می دارد و به آن ها اجازه می دهد به راحتی این رویدادها را تماشا کنند.

 

بسته به نوع رویداد به چیزی که ضبط می کنید توجه داشته باشید.  در این شرایط خلاق باشید. می توانید سخنرانان را جمع کنید و از آن ها بخواهید بهترین نکات مرتبط با کسب وکار شما را با دیگران به اشترک بگذارند.

 ویدئوی فرهنگ شرکت:

فروش برند به مشتریان و تحت تاثیر قرار دادن آن ها کار ساده و اسانی نیست. با وجود رقابت زیادی که در بازارهای مختلف وجود دارد افراد می توانند از شرکت های متعددی خرید کنند.  هنوز هم افرادی هستند که برای تمامی خریدهای خود از چند شرکت کمک می گیرند. این ها افرادی هستند که برندها اعتماد زیادی دارند. مشتریان  همیشه از هر کسب وکاری خرید نخواهند کرد . آن ها از برندهایی خرید می کنند که بدان اعتماد و باور داشته باشند. استفاده از فایل های ویدئویی در این شرایط به ایجاد  اعتماد کمک می کند و فرهنگ شرکت شما را برجسته می نماید. همین امر می تواند آغاز یک ارتباط مثبت بین برند و مشتری باشد. فرهنگ شرکت اثبات زنده ارزش های برند شماست. این موارد نحوه رفتار شما با  کارمندان را به تصویر می کشد و نشان می دهد شما با جامعه محلی خود چگونه رفتار می کنید. این فایل های ویدئویی می تواند به جذب استعدادهای جدید کمک کند.

 استفاده از فایل های ویدئویی برای کسب وکارها:

شاید با خودتان بگویید تولید فایل های ویدئویی کار سخت و زمانگیری است و به منابع زیادی نیاز دارد.  این موضوع تا حدی درست است اما لازم نیست همه این ویدئوها را به یکباره تولید کنید. کار خود را با یک نوع ویدئو آغاز کنید و سپس در بازه های زمانی مختلف فایل های ویدئویی دیگر را هم تولید نمایید. به خاطر داشته باشید بازاریابی ویدئویی همانند هر فعالیت بازاریابی دیگری باید  نشان دهنده تکامل کسب وکار و مخاطبان تان باشد. داستان سرایی به کمک ویدئو به برند اجازه می دهد خود را در میان رقبا متمایز کند.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن