بازاریابی دیجیتالمقالات وب

۶ نوع محتوایی که می توانید به راحتی از آن برای تولید ویدئو استفاده کنید

این روزها یی نیز پیچیده تر از قبل شده است. تعداد هایی که شرکت ها باید در آن فعال باشند از وبلاگ گرفته تا شبکه های اجتماعی در حال افزایش است.  نوع محتوایی که برای دسترسی به مخاطب باید تولید شود نیز در حال افزایش است. در این میان محتوای ی و محتوای ویدئویی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند و در میان افراد محبوب هستند. برای اینکه بتوانیم خود را در میان رقبا متمایز سازیم به محتوایی نیاز داریم که مخاطب را به خود جذب کند. در چنین شرایطی باید بتوانید بازاریابی محتوایی خود را تا حد امکان ساده تر کنید و بر روی کانال هایی تمرکز نمایید که می دانید برای تان موثر هستند. در این میان برخی از تاکتیک ها همچون بازاریابی ویدئویی توسط افراد نادیده گرفته می شود. یکی از نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد خریداران به دنبال ویدئوی تولید شده از برند هستند و دوست دارند ویدئوی محصولات را تماشا کنند.  یکی از مطالعات انجام شده  نیز نشان می دهد تولید محتوای ویدئویی می تواند تعداد خریداران را تا ۷۲ درصد افزایش دهد زیرا این نوع محتوا قادر است اطلاعات خوبی در مورد محصول یا خدمات مدنظر ارائه نماید. با اینحال اجرای بازاریابی ویدئویی کمی زمانبر است. به همین خاطر است که ساده تر کردن و تسهیل بازاریابی ویدئویی برای رسیدن به موفقیت ضروری است. خوشبختانه داده کاوی آرشیو محتوایی برای تولید فایل های ویدئویی ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. شما می توانید به کمک روش هایی که در ادامه بیان خواهیم کرد، فایل های ویدئویی خوبی تولید کنید. پس همراه وب ایده باشید.

۶ نوع محتوایی که به کمک آن می توانید فایل ویدئویی تولید کنید:

 

  1. از پست های وبلاگی خود، اسلایدشوی ویدئویی تولید کنید:

اگر مدت زمان زیادی است که در حال تولید محتوای خود هستید قطعا ده ها یا صدها پست ارزشمند در آرشیو خود دارید. خوب به این فکر کنید که تا به حال چند نفر از پست های شما بازدید کرده اند؟  استفاده از این پست ها برای تولید فایل های ویدئویی می تواند پیام شما را دوباره به گوش مخاطبان برساند.  ممکن است فکر کنید تبدیل پست های وبلاگی به فایل ویدئویی زمانبر است اما استفاده از ابزارهای موجود این کار را برایتان ساده تر می کند. شما می توانید یک ابزار مناسب برای اینکار پیدا کنید و فرایند تولید ویدئو را خودکارسازی نمایید.

  1. وبینارهای خود را به کلیپ های ویدئویی کوچک تر تقسیم کنید:

وبینارها بخش های قدرتمندی از محتوا برای تولید سرنخ هستند و بیشتر کسب وکارها می توانند از محتوای وبینارها به نفع خود استفاده کنند.  با اینحال مشکل در تولید محتوای عالی برای وبینار این است که این ها طول عمر کوتاهی دارند. حتی اگر بعد از وبینار زنده فایل ان را ضبط مرده باشید باز هم در صورت تبلیغ نشدن، افراد زیادی آن را تماشا نخواهند کرد. برای اینکه بیشترین استفاده را از وبینارهای خود ببرید، سعی کنید محتوای آن را به کلیپ های ویدئویی کوچک تر تقسیم کنید. بیشتر نرم افزارهای میزبانی وبینار به شما اجازه می دهند فایل های ویدئویی را در رایانه خود اکسپورت کنید.به کمک سایر نرم افزارها این کلیپ ها را ویرایش نمایید.

  1. و مطالعات موردی را ضبط کنید:

با اینکه ویدئویی و مطالعات موردی مشتریان می تواند بهترین دارایی بازاریابی باشد اما بیشتر بازاریابان اولویتی به آن نمی دهند.دسترسی به مشتریان و درخواست از آن ها برای ضبط  و به تصویر کشیدن تجربیاتی که با محصولات و خدمات شما داشته اند ممکن است کمی زمانبر باشد. اما مطالعات موردی ویدئویی همیشه لازم نیست ارزش تولیدی بالایی داشته باشد. کافیست بازخورد مشتریان را با یک دوربین ساده ضبط کنید یا از خودشان بخواهید با گوشی همراهشان در مورد محصولات و خدمات شما نظر بدهند.  نرم افزارهای ویدئویی همچون zoom می تواند مصاحبه های  کوتاهی را از تجربیات مشتریان با محصولات و خدمات شما در طول تماس های تلفنی ضبط کند.  اینکار به شما کمک می کند محتوای طبیعی تولید کنید. فقط به خاطر داشته باشید که از مشتریان خود بابت ضبط صدا یا تصویر آن ها اجازه بگیرید. به کمک همین روش های طبیعی می توانید به راحتی نظرات مشتریان را جذب کنید و به کمک این نظرات سایر مخاطبان را به خرید تشویق کنید.

  1. ویدئوهای داخلی را به ویدئوهای ی تبدیل کنید:

از تیم پشتیبانی از مشتری تا تیم فروش، هر تیمی که در شرکت وجود دارد زمان زیادی را برای آموزش و مشتریان فعلی  در مورد نحوه استفاده از محصولات یا خدمات صرف می کند. به کمک نرم افزارهای موجود می توانید همین آموزش های ساده را به فایل ویدئویی تبدیل کنید و در وبلاگ یا رسانه های اجتماعی خود منتشر سازید.  اگر ویدئوی تیم پشتیبانی ، فروش یا سایر تیم های فعال در شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است می توانید از آن ها در بازاریابی محتوایی خود استفاده کنید و آموزش های بسیار ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود بگذارید.

  1. فایل های ویدئویی را به GIF تبدیل کنید:

بعد از اینکه محتوای ویدئویی خود را کامل کردید می توانید از آن برای تولید گیف استفاده کنید. تعبیه کردن فایل های ویدئویی در سایت  تنها روش  کاربردشان نیست. می توانید آن ها را به فایل های کوچک تر تقسیم بندی کنید.  تولید گیف ساده تر از آن چیزی است که شما فکرش را می کنید. به کمک سایت ها و ابزارهایی همچون Giphy می توانید گیف های عالی بسازید.  در این ابزار قادر خواهید بود  فایل ویدئویی را به صورت گام به گام تولید کنید و بخش هایی که می خواهید برجسته نمایید و رزولوشون آن را تنظیم کنید و سپس اکسپورت نمایید. سادگی گیف بخش  جذاب آن است.

  1. از پادکست های خود فایل ویدئویی تولید کنید:

تولید فایل ویدئویی از پادکست های صوتی یک روش اسان برای تولید چنین محتوایی است اما  یک فایل ویدئویی صوتی نمی تواند همانند یک ویدئوی تصویری جذاب باشد. برخی از افراد دریافته اند که ۸۵ درصد از  بازدیدهای انجام شده از ویدئوهای فیس بوکی بدون صدا هستند پس اضافه کردن متن به این فایل ها می تواند توجه مخاطبان را به خود جذب کند.

 

به تولید محتوای ویدئویی ادامه دهید:

این روزها محتوای ویدئویی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با گذشت زمان این محبوبیت بیشتر خواهد شد اما بیشتر برندها این موضوع را نادیده می گیرند و از چنین فرصتی به راحتی می گذرند.

شما در این تله نیفتید. به جای اینکار، سعی کنید محتوای ویدئویی ساده ای تولید کنید.  از سایر انواع محتوای تولید شده برای تولید ویدئو استفاده کنید و به همین روش مخاطبان را به خود جذب نمایید. استفاده مجدد از محتواهای تولید شده به شما کمک می کند برند را در معرض دید افراد قرار دهید و تعامل آن ها را بیشتر کنید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن