سیستم عاملفناوریمدیریت سرورمقالات وب

IBM و سیسکو در حال همکاری بر روی ابزارهای مبتنی بر ابر یکپارچه واتسون هستند

شرکت IBM و اعلام کرده اند که در حال هاری بر روی ساخت های یکپارچه مبتنی بر ابر هستند. این مجموعه جدید ، ابزار Spark and WebEx سیسکو را با IBM Verse ترکیب می کند تا یک محاسباتی جدید به نام واتسون ایجاد نماید. این به منظور ابزارهای مشارکتی مبتنی بر ابر  IBM با قابلیت های پیشرفته پلتف Spark and WebEx سیسکو است .

اینهی چو مدیر راه حل های مشارکتی در IBM می گوید: یکی از معایب بیشتر ابزارهای موجود امروزی این است که به خاطر انتخاب های زیادی که در اختیار افراد قرار می گیرد، می تواند بهره وری و کارایی کارمندان را کاهش دهد. با فناوری ترکیبی ما در مورد قدرت و درک چگونگی انجام کار تیم ها، می توان نسل جدیدی از ابزارهای مشارکتی را ایجاد کرد تا ابداعات و خلاقیت ها دو چندان شود. اخیرا ابزار Spark and WebEx شرکت سیسکو، قابلیت هایی همچون پیام رسانی، به اشتراک گذاری فایل، توانایی برگزاری جلسات پیشرفته را در اختیار افراد قرار داده است. این موضوع در حالیست که ابزار مشارکتی مبتنی بر ابر IBM می تواند ایمیل های مبتنی بر ابر، پیام رسانی سریع، ویرایش آنلاین اسناد، کنفرانس از طریق وب، به اشتراک گذاری فایل و خدمات اجتماعی را ارائه کند. جنز مگرز معاون و مدیر روابط عمومی در فناوری مشارکتی ابری سیسکو در این باره می گوید: در شرکت سیسکو ما به طور مداوم در حال ابداع روش های جدید برای بهبود تجربه های مشارکتی هستیم و هیچ زمانی بهتر از امروز نیست تا پیشنهادات خود را به سطح بعدی منتقل کنیم. به همین خاطر سعی کردیم به همراه IBM نسل جدیدی از ابزارهای مشارکتی را ایجاد نماییم.

شرکت سیسکو و IBM راه حل جدید خود را ارائه خواهند داد که از توانایی های شناختی واتسون برای تجزیه و تحلیل داده های ساختار یافته و بدون ساختار همچون داده های الگوی جریان کاری و داده های تولید شده در طول تعاملات روزانه استفاده می کند. بر اساس گفته این شرکت ها؛بینش عملی از این داده ها به دست می آید و می تواند به افراد کمک کند کار خود را به طور موثر انجام دهند. در ماه فوریه، جینی رومتی، رییس و مدیر عامل IBM به ۱۴۰۰ شریک IBM در کنفرانس این شرکت در اورلاندو چنین گفت: IBM یک راه حل شناختی و شرکت مبتنی بر ابر است. هر کاری که ما انجام می دهیم در حال حاضر بر روی این حوزه تمرکز دارد. این دو مقوله از هم جدا نیستند. آنها یک سکه با دو روی متفاوت اند. در اوایل این ماه، IBM همکاری خود با Acxiom برای ایجاد یک راه حل تجزیه و تحلیل ان که از واتسون قدرت گرفته است را آغاز کرد. این شرکت همچنین با اپل، VMware،SAP ، و تعداد دیگری از شرکت ها نیز همکاری دارد و سعی می کند پیشنهادات جدیدی را ارائه دهد که بر روی ابر IBM و پلتفرم شناختی واتسون تمرکز دارد.

منبع

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن