بازاریابی دیجیتالمقالات وب

۵ روش کم هزینه برای آغاز بازاریابی ویدئویی

در حال حاضر بازاریابی ویدئویی یکی از گرایش های مهم حوزه بازاریابی محسوب می شود. ۹۲ درصد از کاربران گوشی های هوشمند به طور فعال، ویدئوهای خود را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. این در حالیست که بیش از ۶۰ درصد بازاریابان و صاحبان کسب وکارهای کوچک  بیان کرده اند  که در سال ۲۰۱۷  هزینه بیشتری بر روی بازاریابی ویدئویی صرف کرده اند. محتوای ویدئویی زمانی که در صفحات به کار می رود می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی بازدیدکنندگان داشته باشد زیرا شما می توانید صفت و ویژگی محصولات خود را  به راحتی به کاربران خود انتقال دهید.  مشتریان نیز فایل های ویدئویی را ۴ برابر بیشتر از متن مورد استفاده قرار می دهند.  این روزها افراد با اطلاعات زیادی بمباران می شوند. به همین خاطر رساندن صدای برند در چنین فضای شلوغی نیازمند محتوای ویدئویی است که دارای بسیار قدرتمندی محسوب می شود. فایل های ویدئویی تجربه حسی غنی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و احساسات را به شیوه اسانی در اختیار آن ها می گذارد. با اینکه فایل های ویدئویی بهترین نوع از محتوای موجود هستند اما تولیدشان می تواند هزینه زیادی بر روی شرکت تحمیل کند. به همین خاطر امروز تصمیم گرفتیم ۵ روش کم هزینه برای  آغاز بازاریابی ویدئویی را با هم مرور کنیم. پس همراه وب باشید.

فیلم برداری از صفحه نمایش:

اگر تازه وارد حوزه بازاریابی ویدئویی شده اید و کار خود را آغاز کرده اید، تولید فایل های ویدئویی که از صفحه نمایش گرفته می شود می تواند گزینه ارزان و موثری برایتان باشد. توصیه می کنیم نسخه استاندارد نرم افزارهایی همچون ScreenFlow را خریداری کنید.  شما می توانید با پرداخت ۹۹ دلار از طیف وسیعی از ها استفاده کنید. البته نرم افزارهای رایگانی هم برای فیلم برداری از صفحه نمایش وجود دارد.  بعد از اینکه اسکریپت خود را نوشتید و به کمک پاورپوینت عناصر بصری تان را ایجاد کردید، کافیست نرم افزار را باز کنید و از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید.

رضایت نامه های ویدئویی:

رضایت نامه های ویدئویی در میان صاحبان کسب وکارهای تجارت الکترونیک از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند زیرا می توانند اثبات اجتماعی را به افراد منتقل کنند و باعث اعتماد سایر مشتریان به برند گردند.  چند ویدئو از مشتریان راضی و البته واقعی در صفحه محصول می تواند نرخ به مشتری را بهبود ببخشد. خوشبختانه زمانی که صحبت از فایل های ویدئویی مرتبط با رضایت مشتریان به میان می اید افراد بسیار باگذشت هستند. در حقیقت ویدئوهای با کیفیتی که به منظور نمایش رضایت افراد تولید می شوند کمتر مورد اعتماد افراد قرار می گیرند. ایمیلی به مشتریان قبلی خود ارسال کنید و در مقابل ضبط فایل ویدئویی رضایتشان، ی ارائه نمایید. این یک بازی برد-برد است.

 

ایجاد انیمیشن ها:

استفاده از انیمیشن های با کیفیت می تواند مزیت زیادی برای شرکت شما داشته باشد اما این موارد نیازمند سرمایه گذاری بسیار بالا هستند. در عوض شما می توانید از های انیمیشن سازی رایگان استفاده کنید و ویدئوهای تعاملی برای مخاطبان خود بسازید.

فریلسنرها:

استخدام یک متخصص بازاریابی ویدئویی برای هر شرکتی امکان پذیر نیست. خوشبختانه با وجود سایت های مختلفی که برای برون سپاری کارها ایجاد شده اند، می توانید از فریلنسرهای این حوزه استفاده کنید.

 استفاده از ویدئوهای لایو:

کاربران ی سه برابر زمان بیشتری برای تماشای صرف می کنند. فیس بوک لایو، برای استفاده رایگان است و مخاطبان انتظار فایل های ویدئویی با کیفیت را از شما ندارند. این گزینه می تواند یک روش عالی برای ایجاد ارتباط با مخاطبان باشد. در این شرایط نیاز به صرف هزینه های زیاد و هنگفت نیست.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن