سئومقالات وب

اعتماد، اتوریتی ، هویت و رتبه بندی در موتورهای جستجو

اگر موتورهای می توانند در مورد اعتماد به ها یا اکانت رسانه اجتماعی تصمیم بگیرند، آیا می توانند تصمیم بگیرند که چه سایت هایی قابل اعتماد هستند؟ بله حتما. بیشتر متخصصان سئو بر این باورند که اعتماد به سایت نقش بسیار مهمی در موفقیت یا شکست ان در موتورهای جستجو بازی می کند.

عنصر Ta : اتوریتی

ایا سایت شما اتوریتی دارد؟ ایا به طور گسترده در حوزه کاری خودش به عنوان رهبر شناخته می شود؟ این هدف نهایی شماست. هیچ کس به درستی نمی داند که موتورهای جستجو چگونه اتوریتی سایت ها را محاسبه می کنند و در حقیقت سیگنال های اتوریتی متعددی برای اینکار وجود دارد. نوع لینک هایی که سایت شما دریافت می کند یا منابع رسانه های اجتماعی و معیارهای تعاملی در سایت ممکن است همه در اتوریتی سایت نقش داشته باشند. البته در این میان عوامل منفی باعث اسیب به اتوریتی سایت می شود. شکی نیست که موتورهای جستجو تلاش می کنند اتوریتی یک سایت را ارزیابی کنند. شما باید سوالاتی را به هنگام ساخت سایت های با کیفیت از خود بپرسید تا از جریمه های گوگل در امان باشید. عبارت هایی همچون اعتماد، اتوریتی و تخصص به صورت مکرر ذکر می شوند.

عنصر Te : تعامل

یک سایت با کیفیت باید تعاملات معنی داری با انش ایجاد کند. موتورهای جستجو ممکن است تلاش کنند این تعاملات را به روش های مختلفی اندازه بگیرند.به عنوان مثال ، اینکه چه مدت کاربران در سایت شما می مانند؟ آیا آنها جستجوهایی را انجام می دهند، بر روی لیست شما کلیک می کنند اما فورا به جای دیگری می روند؟ این نوع رفتارها توسط موتورهای جستجو اندازه گیری می شود و می تواند نشانه این باشد که محتوای شما تعاملی نیست. ایا افراد های خود را در سایت قرار می دهند؟ زمانی که در سایت سپری می شود یا کلیک های طولانی نوع دیگری از تعاملات است که موتورهای جستجو می توانند آن را اندازه بگیرند و از آن برای ارزیابی ارزش محتوای شما استفاده کنند. حرکات اجتماعی همچون دیدگاه، ها و لایک ها نشان دهنده روش دیگری از تعاملات است که مورد اندازه گیری قرار می گیرد. موتورهای جستجو به شدت در مورد استفاده از معیارهای تعاملی محتاط عمل می کنند. با اینحال، ما معتقدیم که تعامل توسط این موتورها اندازه گیری می شود.

عنصر Th : تاریخ

از آنجایی که موتورهای جستجو به طور مداوم از سایت شما بازدید می کنند، می توانندطبیعی بودن یا نبودن همه چیز را مشخص کنند. ایا شما به طور ناگهانی به مواردی لینک داده اید که از نظر موتورهای جستجو به همسایه بد مشهور است؟ آیا در حال انتشار محتوایی در مورد یک موضوع خاص هستید که قبلا آن را نداده بودید و در حیطه کاری شما نیست؟ اینگونه موارد ممکن است زنگ خطر را به صدا در بیاورد. سایت ها نیز همانند انسان ها خود را برای بهتر شدن تغییر می دهند. تغییرات به تنهایی مد نظر نیستند. سایر ها نیز برای تعیین بد بودن یک اتفاق باید مورد ارزیابی قرار گیرند. به طور مشابه، یک سایت با تاریخچه ای از کارهای خلاف و دریافت جریمه های بسیار از طرف موتورهای جستجو، ممکن است دیگر نتواند به شرایط عادی برگردد یا حداقل این برگشت به حالت عادی بسیار دشوار خواهد بود. وزن این فاکتور و اهمیت آن در تناوبی فاکتورهای موثر بر سئو افزایش یافته است زیرا گوگل جریمه های انجام شده را به آسانی فراموش نمی کند. در انتها، یک پیگیری کلی می تواند به شما کمک کند. یک سایت قدیمی تر که قبلا نیز در موتورهای جستجو موفق بوده است می تواند موفقیت بیشتری نسبت به سایت های تازه تاسیس داشته باشد. این سایت ها باید روزها، هفته ها و ماه ها زمان بگذارند تا به رتبه مد نظر خود دست یابند.

عنصر Ti : هویت

موتورهای جستجو از روش های مختلفی برای تایید سایت و نویسندگان آن استفاده می کنند. شاید یکی از روش های نمایشی برای اینکار، Google Authorship باشد که گوگل این روش را در سال ۲۰۱۴ به پایان رساند. موتورهای جستجو هنوز هم تلاش می کنند نقش نویسنده را با روش های متعددی ارزیابی کنند. سیستم های نویسندگی و هویت در حال ظهور هستند. در این زمان، در میان بهترین روش ها برای تعیین هویت سیگنال های موجود می توان از روش هایی همچون ابزار وبمستر بینگ و استفاده کرد.

منبع

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن