ایده سایتمقالات وب

جمع سپاری راهنمای صوتی برای گردشگران

این روزها صنعت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.  همه افراد برای فرار از مشغله های زندگی و رسیدن به آرامش به سفر کردن دارند. همین امر باعث شده است فضای کاری و فرصت های شغلی در حوزه گردشگری روز به روز افزایش یابد. یکی از این فرصت ها، ایجاد یا پلتفرم آنلاین است که به افراد اجازه می دهد راهنمای صوتی برای گردشگران ایجاد کنند و آن را در پلتفرم مربوطه آپلود نمایند.

این راهنماها، فایل های صوتی مختلفی هستند که شهرها و مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری را توضیح می دهند.  کاربران می توانند وارد سایت شما شوند و این فایل های صوتی را دانلود کنند. آن ها زمانی که به مقصد رسیدند قادر خواهند بود به فایل های صوتی گوش فرا دهند و اطلاعات مورد نیاز خود را بدون درد سر به دست آورند.  در این شرایط گردشگران مجبور نیستند برای راهنماهای خسته کننده ای که در مراکز توریستی و گردشگری  ارائه می شود هزینه ای پرداخت نمایند یا به آن ها گوش فرا دهند. این فایل ها توسط افراد ایجاد می شوند و به اندازه کافی جذاب و سرگرم کننده هستند. علاوه بر فایل های صوتی می توانید از راهنمای ویدئویی نیز برای  جذب کاربران استفاده کنید.

ایده سایت

نمونه سایت های خارجی:

سایت https://izi.travel/en

این سایت یکی از سایت هایی است که توانسته ان زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب کند. بعد از ثبت نام در سایت می توانید راهنمای صوتی یا ویدئویی خود را آپلود کنید و با دیگران به بگذارید.

نحوه درآمدزایی از این :

  • می توانید بستری برای فایل های صوتی یا ویدئویی افراد فراهم کنید.
  • می توانید برای ثبت نام کاربران هزینه ای دریافت کنید
  • می توانید تمامی را به صورت رایگان در اختیار افراد بگذارید و از طریق در سایت درآمدزایی کنید.

این ایده را می توان برای ارائه خدمات گردشگری توسعه داد. همین امروز دست به کار شوید و ایده موجود را توسعه دهید. اگر نیاز به ک داشتید حتما با ما تماس بگیرید.

 

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن