مقالات وبوردپرس

۱۶ مورد از بهترین افزونه های وردپرس برای صفحه لاگین

حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید صفحه لاگین وردپرسی خود را تغییر دهید. همانطور که می دانید صفحه لاگین در سایت های وردپرسی دری به سمت  ناحیه ادمین است.  برای اینکه بتوانید از سایت خود محافظت نمایید باید این صفحه را تا حد امکان امن سازید و در  عین حال استفاده از آن را برای کاربران خود راحت تر نمایید. در این مقاله چند مورد از بهترین های موجود برای صفحه لاگین را با هم مرور خواهیم کرد. پس همراه وب ایده باشید.

بهبود امنیت و ظاهر صفحه لاگین در وردپرس:

صفحه  لاگین پیش فرض در وردپرس بسیار ساده است و در تمامی سایت های وردپرسی ظاهر یکسانی دارد. اگر  سایت وردپرسی شما چندین کاربر دارد، باید بتوانید ان را سفارشی سازی نمایید.  همچنین باید بتوانید بدون به خطر انداختن امنیت سایت خود، تجربه استفاده از صفحه لاگین را بهبود ببخشید. به همین خاطر انتخاب افزونه مناسب برای راه اندازی و تنظیم صفحه لاگین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه بهترین ی موجود در این حوزه را با هم مرور می کنیم.

  1. :

این افزونه بهترین افزونه وردپرسی برای ساخت فرم است  و دارای قابلیت لاگین و ثبت نام کاربران می باشد. افزونه WPForms به شما اجازه می دهد صفحه ثبت نام سفارشی را برای کاربران خود ایجاد کنید و به آن ها  کمک کنید تنها با چند کلیک فرم ثبت نام را پر کنند. شما می توانید این فرم ها را از هر جایی در سایت وردپرسی اضافه کنید.

  1. :

می خواهید به کاربران خود اجازه دهید در سایت وردپرسی ثبت نام کنند اما دسترسی به ناحیه ادمین نداشته باشند؟ اگر چنین هدفی دارید، افزونه Theme My به شما کمک می کند. این یک افزونه محبوب وردپرسی است که به شما اجازه می دهد صفحه لاگین سفارشی برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید. شما می توانید از هر صفحه ای در سایت خود به عنوان صفحه ثبت نام، لاگین و پسورد فراموش شده استفاده کنید.

  1. :

ایا برایتان پیش آمده است که بخواهید سایت خود را برای انجام تغییراتی در اختیار توسعه دهندگان قرار دهید؟ در چنین شرایطی به  دسترسی موقت نیاز خواهید داشت. برای انجام اینکار می توانید از افزونه Temporary Login Without Password استفاده کنید. این افزونه به افراد اجازه می دهد  بدون داشتن اکانت وارد سایت شما شوند. شما می توانید زمان یا تاریخ انقضا برای لاگین موقتی آن ها ایجاد کنید یا هر زمان که دوست داشتید آن را پاک نمایید.

  1. افزونه Login Lockdown:

وردپرس به طور پیش فرض زمانی که کاربر چندین بار پسورد خود را اشتباه وارد می کند آن را مسدود نمی سازد. این موضوع به هکرها اجازه می دهد به کمک اسکریپت های خودکار چندین بار پسوردی را امتحان کنند و در نهایت وارد سایت گردند. افزونه Login Lockdown به شما اجازه می دهد تعداد تلاش هایی که با شکست مواجه می شود را محدود سازید. بعد از اینکار، صفحه لاگین مسدود می شود.

  1. افزونه Nextend Facebook Connect:

دوست دارید لاگین توسط فیس بوک را به سایت خود اضافه کنید؟؟ این افزونه به شما اجازه می دهد به راحتی لاگین توسط فیس بوک را به سایت خود اضافه کنید. این موضوع باعث می شود کاربران با سرعت بیشتری لاگین کنند و نیازی به وارد کردن پسورد نداشته باشند.

  1. افزونه Remember Me:

اگر گزینه” مرا به خاطر بسپار” را در صفحه لاگین تیک نزنید بعد از بسته شدن مرورگر ،وردپرس اطلاعات لاگین شما را فراموش خواهد کرد. این افزونه به شما اجازه می دهد به صورت خودکار، این گزینه را تیک بزنید.

  1. افزونه Custom Login Page Customizer:

صفحه لاگین پیش فرض در وردپرس ظاهر بسیار ساده ای دارد. می توان ظاهر این صفحه را به شیوه های مختلف تغییر داد. افزونه  Custom Login Page Customizer به شما اجازه می دهد طراحی خود را به صفحه لاگین اضافه کنید.

  1. :

این افزونه به شما اجازه می دهد سوالات امنیتی را به صفحه لاگین سایت وردپرسی خود اضافه کنید. کاربران نه تنها مجبور می شوند پسورد خود را اضافه کنند بلکه باید سوال امنیتی را انتخاب نمایند و به آن پاسخ دهند. این افزونه لایه امنیتی دیگری را به ناحیه ادمین سایت اضافه می کند.

  1. افزونه No Login by Email Address:

وردپرس به صورت پیش فرض به کاربران اجازه می دهد برای لاگین کردن نام کاربری یا خود را وارد کنند. این موضوع می تواند حملات  brute-force را راحت تر کند. افزونه No Login by Email Address به شما اجازه می دهد لاگین به کمک ایمیل را غیر فعال سازید.

  1. افزونه Prevent Concurrent Logins:

اگر از سایت وردپرسی خود برای فروش دوره های آموزشی استفاده می کنید یا  سایت شما اعضای متعددی می پذیرد، این موضوع بدین معنی است که کاربران ممکن است اطلاعات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این افزونه اگر پسورد در حال استفاده توسط کاربر دیگری وارد شود session کاربر را می بندد.

  1. افزونه LinkedIn Login:

اگر می خواهید به کاربران خود اجازه دهید از طریق اکانت داین خود وارد سایت شوند و لاگین کنند بهتر است از این افزونه استفاده کنید. این افزونه به شما اجازه می دهد به سادگی دکمه لاگین با لینکداین را به سایت خود اضافه کنید.

  1. افزونه Simple History:

دوست دارید ببینید کاربران شما چه زمانی وارد سایت شده یا از آن خارج شده اند؟ این افزونه به شما کمک می کند فعالیت کاربران همچون فعالیت لاگینشان را مورد بررسی قرار دهید و آن را پیگیری نمایید. همچنین می توانید ببینید کاربران کی وارد سایت شده اند و در طول این مدت زمان چه کارهایی در سایت انجام داده اند.

  1. افزونه Password Protected:

ایا دوست دارید کل سایت وردپرسی خود را با پسورد محافظت کنید ؟ این افزونه به شما اجازه می دهد سایت خود را با پسورد محافظت نمایید. در چنین شرایطی، ادمین ها و کاربران وارد شده می توانند آن را مشاهده کنند.

  1. افزونه Idle User Logout:

در برخی از موارد کاربر فراموش می کند از سایت Logout کند. این موضوع بدین معنی است که هر فرد دیگری که از همان رایانه استفاده می کند می تواند به سایت وردپرسی شما دسترسی داشته باشد. افزونه Idle User Logout به شما کمک می کند کاربرانی که فعالیت خاصی در سایت ندارند اما لاگین هستند را Logout کنید.

  1. افزونه WP Last Login:

می خواهید بدانید کاربران شما آخرین بار چه زمانی وارد سایت شده اند؟ این افزونه به شما کمک می کند کاربرانی که چند وقتی است وارد سایت نشده اند را بیابید و برایشان ایمیلی ارسال کنید یا اکانتشان را پاک نمایید. همچنین به کمک این افزونه قادر خواهید بود آخرین تاریخ لاگین کاربر را مشاهده کنید.

  1. افزونه Peter's Login Redirect:

دوست دارید کاربران بعد از لاگین کردن به صفحه دیگری هدایت شوند؟ این افزونه به شما اجازه می دهد کاربران خود را به راحتی و بعد از لاگین به صفحه مورد نظر خود هدایت کنید. همچنین می توانید فرایند ریدایرکت را بعد از ثبت نام انجام دهید.

منبع: wpbeginner

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن