مقالات وبوردپرس

۱۵ مورد از افزونه های فرم تماس برای وردپرس که باید بشناسید

فرم هایی که در ها به کار می روند فناوری های جدیدی نیستند اما این روزها می توان از این فرم ها برای جمع آوری  اطلاعات ضروری کاربران سایت استفاده کرد.  هیچ چیزی نمی تواند جایگزین های فرم تماس در وردپرس شود.  بسته به نرم افزاری که مورد استفاده قرار می دهید می توانید نرم افزار بازاریابی و ایمیلی خود را با این فرم ها یکپارچه نمایید و از آن برای بهبود کسب سرنخ و پرورش آن ها بهره ببرید.  همانطور که می دانید افزونه های زیادی برای ایجاد فرم تماس در وردپرس وجود دارد اما برخی از آن ها عملکرد بهتری نسبت به سایر افزونه ها دارند. در این مقاله سعی می کنیم ۱۵ مورد از بهترین افزونه های فرم تماس را با هم کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

افزونه رایگان بازاریابی برای وردپرس سایت Hubspot:

زمانی که صحبت از افزونه فرم تماس در وردپرس به میان می آید، سایت Hubspot گزینه های مختلفی برای ارائه دارد. افزونه ای که این سایت برای ایجاد فرم ارائه می کند چیزی بیشتر از سازنده فرم سنتی است. این افزونه در برگیرنده ابزارهایی است که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان سایت را به مشتری تبدیل کنید. در این افزونه می توانید به کمک ابزارهای موجود فهرست ایمیلی را بسازید، سرنخ ها را تولید و پیگیری کنید، رفتار کاربر را پیگیری نمایید.

این ابزار در برگیرنده تولید سرنخ، ابزار کسب سرنخ ، ابزار سازنده استاتیک فرم ، پایگاه داده تماس، بینش های مرتبط با سرنخ و سایر موارد است. همه این قابلیت ها به سرعت کار می کنند و ی به توسعه نیست.

افزونه Gravity Forms:

این افزونه یکی از گزینه های قدرتمند موجود برای تولید فرم تماس است. به کمک این افزونه می توانید فرم های چند صفحه ای یا چند گامی ایجاد کنید، قوانینی را برای فرم خود ایجاد نمایید، فرم ها را به گونه ای زمانبندی کنید که در بازه زمانی خاصی قابل اجرا باشند. علاوه بر این، و یکپارچه سازی خوبی با کتابخانه و نرم افزارهای ایمیلی و سایر موارد وجود دارد.  به نظر می رسد این گزینه برای کاربران نهایی که تجربه زیادی ندارند کمی پیچیده باشد.  تنظیم فرم های سفارشی و حتی استفاده از گزینه های اصلی طراحی می تواند برای برخی از افراد دشوار باشد. اما اگر به دنبال فرم پیشرفته و قابل سفارشی سازی هستید از این ابزار بهره ببرید.

افزونه FormCraft:

افزونه FormCraft یکی از افزونه های وردپرسی است که بر روی راحتی کاربرد و طراحی خوب تمرکز دارد.

این افزونه شما را مطمئن می سازد همه فرم های تهیه شده دارای  ظاهر زیبایی هستند و می توانند به راحتی توسط کاربران به کار گرفته شوند.

این افزونه واکنشگرا و قابل سفارشی سازی است و در برگیرنده نوتیفیکیشن های ایمیلی هم می شود. نسخه پرمیوم آن قابلیت های بیشتری دارد که از جمله این قابلیت ها می توان به تجزیه و تحلیل فرم ها، ذخیره خودکار پیشرفت فرم اشاره کرد.

افزونه Qu Form:

این گزینه نیز یکی دیگر از ابزارهای سازنده فرم در وردپرس است که قابلیت های پیشرفته ای دارد.  این گزینه در اصل ویرایشگر درگ و دراپ است که می تواند انواع مختلفی از فرم ها همچون فرم تماس و فرم پرداخت را برایتان ایجاد کند.  این گزینه قابلیت های متعددی همچون فرم های چند صفحه ای را در اختیار شما قرار می دهد. هزینه استفاده از این ابزار از ۲۹ دلار آغاز می شود.

افزونه Ninja Forms:

این افزونه یکی از قدرتمندترین افزونه های ساخت فرم در وردپرس است. استفاده از آن رایگان است و هیچ محدودیتی در تعداد فیلدها یا فرم ها ندارد.

 افزونه فرم تماسJetpack:

این گزینه یکی از محبوب ترین  افزونه های وردپرسی است که در قالب های مختلف گنجانده شده است. این ابزار چیزی بیشتر از ایجادکننده فرم است و می تواند قابلیت های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

برخی از قابلیت های آن عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل سایت و ارائه آمارها
  • پست خودکار در رسانه اجتماعی
  • ابزارهای سئو برای گوگل، ، توییتر، فیس بوک

افزونه Form Maker:

افزونه Form Maker که توسط Webdoradoتهیه شده است کاربرد اسانی دارد و بسیار کاربردی است. این گزینه ویرایشگر درگ و دراپ ددارد و عملکردهای مختلفی را پشتیبانی می کند. شما می توانید از این گزینه برای ایجاد فرم تماس، نظرسنجی و مسابقات استفاده کنید.

 افزونه فرم تماس ۷:

این گزینه یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرسی در میان کاربران ایرانی است. تمرکز اصلی این افزونه بر ایجاد فرم های تماس است. بزرگترین مزیتی که  این افزونه دارد کاربرد ساده آن است. کاربر بدون هیچ تجربه ای می تواند فرم های ساده و مختلفی را ایجاد کند. عیب افزونه فرم تماس ۷  این است که کاربردهای آن نسبت به سایر افزونه ها محدود است.

افزونه WP Forms:

افزونه WP Forms نیز یکی از افزونه های پرکاربرد در این حوزه است که قابلیت های پیشرفته ای در اختیار افراد قرار می دهد. این گزینه قابل سفارشی سازی است و از ویرایشگر درگ و دراپ استفاده می کند.

 افزونه eForm:

این گزینه به احتمال زیاد یکی از گزینه ها و راه حل هایی است که قابلیت های زیادی را در اختیار افراد قرار می دهد.  کاربرد پیشرفته آن ها در حوزه های مختلف باعث محبوبیتشان شده است. این افزونه را می توان در شرایط مختلف همچون بر روی سایت های تجارت الکترونیکی برای ایجاد جریان پرداخت استفاده کرد.  پلن رایگانی برای این ابزار وجود ندارد و هزینه استفاده از آن از ۳۸ دلار آغاز می شود. اگر به قابلیت های خاصی نیاز دارید می توانید از همین گزینه بهره مند شوید.

افزونه Nex Forms:

این گزینه نیز یکی از ابزارهای ساخت فرم است که قابلیت های متعددی دارد. به عنوان مثال می توانید فرم های تعاملی بسازید، آن ها را کنید و از تجزیه و تحلیل فرم های ساخته شده لذت ببرید.

Visual Form Builder:

این گزینه یکی از افزونه های وردپرسی است که به شما اجازه می دهد انواع مختلفی از فرم ها را برای سایت وردپرسی خود ایجاد کرده و مدیریت نمایید. استفاده از این افزونه برای افرادی که تجربه ای در حوزه توسعه و طراحی ندارند بسیار ساده است. شما می توانید فرم های زیبایی را بدون نیاز به دانش نویسی ایجاد کنید.

افزونه Caldera Form Builder:

این گزینه نیز واکنشگراست و می تواند فرم های شما را با یک رابط بصری  به راحتی ایجاد نماید.

افزونه Formidable Forms:

توسعه دهندگان این افزونه به سادگی آن می بالند. این افزونه ویرایشگر زیبایی برای درگ و دراپ دارد ، نوتفیکیشن های ایمیلی خودکار را برای هر اشتراک در فرم ارسال می نماید و قالب های مختلف درون ساختی را در اختیار افراد می گذارد.  استفاده از آن ساده است اما قابلیت هایش نسبت به سایر افزونه ها کمی محدود است.

افزونه Pirate Forms:

و راه اندازی این افزونه راحت است و فیلدهایی دارد که می توان از آن در ساخت فرم تماس وردپرسی استفاده کرد. نسخه رایگان آن بسیار محدود است برای ایجاد فرم های  متعدد باید آن را به نسخه بالاتر ارتقا دهید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن