مقالات وبوردپرس

۱۵ روش تولید محتوا برای جذب ترافیک بیشتر

در مقاله قبلی با عنوان “چگونه از سایت وردپرسی خود درآمدزایی کنیم: تولید محتوای مناسب” در مورد تولید محتوا و اثر آن بر روی درآمد وبلاگ های وردپرسی صحبت کردیم. بازاریابی محتوا چیزی بیشتر از نوشتن پست های وبلاگی است.   اولین کاری که برای آغاز بازاریابی محتوا باید انجام دهید راه اندازی وبلاگ و نوشتن محتوا در آن است. زمانی که وبلاگ شما به خوبی در میان افراد توسعه پیدا کرد، باید محتوای جدید منتشر کنید.  قبل از اینکه بخواهیم ۱۵ روش تولید محتوا را با هم مرور کنیم باید مواردی را در ذهن داشته باشید:

  • لازم نیست تمامی این روش ها را امتحان کنید. هر برندی به نوع خاصی از محتوا نیاز دارد.
  • از به کار بردن موارد جدید واهمه نداشته باشید. شما می توانید از افراد متخصص هم  کمک بگیرید.
  • یکی از روش ها را انتخاب کنید و آن را در زمانبندی تان بگنجانید.
  • این فهرست جامع و کامل نیست. شما می توانید از ایده های خود نیز استفاده کنید.

خوب اجازه دهید روش های تولید محتوا را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

ها:

همانطور که می دانید اینفوگرافیک نمایش اطلاعات یا داده ها به صورت بصری است.  معمولا اینفوگرافیک ها بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند، بیشتر دیده می شوند و افراد علاقه بیشتری برای مطالعه آن دارند. روش های قدرتمندی برای نشان دادن اطلاعات به صورت بصری وجود دارد. یکی از مطالعات انجام شده نشان می دهد اینفوگرافیک ها در رسانه های اجتماعی سه بر بیشتر از سایر محتواها به اشتراک گذاشته شده و لایک می شوند. خاصیت ویروسی این موارد بسیار زیاد است. اگر طراح گرافیک هستید می توانید اینفوگرافیک های خود را طراحی کنید.  البته برای طراحی اینفوگرافیک ها های مختلفی موجود است. استفاده از اینفوگرافیک ها برای نشان دادن هر ایده و مفهومی عالی خواهد بود.  این گزینه برای نمایش داده ها، تحقیقات، آمارها و یافته ها عملکرد خوبی دارد.

Meme ها:

حتما شما نیز قبلا با meme ها مواجه شده اید.  ساخت آن ها ساده و اسان است و به راحتی ویروسی می شوند.یکی از بزرگترین مزایای Meme ها شوخ طبعی آن هاست. افراد دوست دارند مواردی که به آن ها می خندند را به اشتراک بگذارند.  ساخت این ها به مهارت طراحی گرافیکی نیاز ندارد. می توانید از سایت هایی همچون Meme Generator و Quick Meme استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که Memes ها ممکن است بهترین نوع از محتوا برای اشتراک گذاری بر روی وبلاگ نباشد اما می توان آن ها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

  های ویدئویی:

دنیای متنوعی درون ویدئوها وجود دارد. می توان یک پست کامل در مورد انواع مختلف ویدئوها نوشت.  داشتن یک خوب می تواند پیام برند را به شیوه ساده اما به یادماندنی منتقل کند. اگر اینکار به درستی انجام شود می تواند بسیار ترغیب کننده باشد. فایل های ویدئویی نباید زیاد طولانی باشند. ویدئوهای دو الی سه دقیقه ای عالی است.

راهنماها:

راهنما یک محتوای طولانی و با جزییات دقیق است. نوشتن راهنما نیازمند نویسنده خوب، طراح خوب و البته یک ایده خوب است. بهتر است راهنمای تولید شده به شکل پی دی اف و قابل دانلود روی سایت قرار گیرد. برای کسب ایمیل کاربران راهنما گزینه خوبی خواهد بود.

 مرور و بررسی کتاب ها:

بررسی کتاب یکی از بحث های ساده ای است که می توان بر روی سایت راه اندازی کرد.  ابتدا کتاب را در ۱ الی ۵ جمله معرفی کنید. نویسنده را در یک تا ۵ جمله معرفی نمایید. نکات اصلی کتاب را در یک الی سه نکته بیان نمایید. چیزی که در کتاب دوست داشتید را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. چیزی که دوست نداشتید را به طور خلاصه بیان نمایید. آن را به کاربران خود پیشنهاد بدهید یا آن ها را از خواندن کتاب منع کنید. Call to action ای فراهم آورید و به کتاب لینک دهید.

پست های مرتبط با و عقاید افراد:

این نوع مقالات از پست های معمولی که بر روی وبلاگ منتشر می شود متفاوت است. در این شرایط از افراد بخواهید نظر و عقیده خود را در مورد موضوع خاصی بیان کنند.

 بررسی محصولات:

این گزینه نیز همانند بررسی کتاب می تواند اتوریتی و رهبری شما را در صنعت موجود نشان دهد. هر صنعتی، محصولات، نرم افزارها و خدمات خاص خود را دارد. زمانی که توسعه دهندگان، سازندگان یا فراهم کنندگان خدمات را به تعامل وا می دارید می توانید احترام و شناخت خوبی به دست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید بیان تجربیات و توصیه های موجود در مورد محصولات است.

 نحوه انجام کارها:

پست هایی که درباره نحوه انجام کارها هستند در میان افراد محبوبیت خاصی دارند.  ابتدا یک مشکل عمومی را شناسایی کنید و سپس راه حلی برای آن بیابید. مدل نوشتن این نوع محتوا بسیار ساده است.

  • مشکل را معرفی کنید
  • راه حل های موجود را بیان نمایید
  • هر مرحله از راه حل را به دقت توضیح دهید
  • بحث موجود را خلاصه کنید
  • نتیجه گیری کنید.

فهرست ها:

فهرست ها جذابیت بی پایانی دارند. شما می توانید  لیست و فهرست جامعی از موارد مختلف را برای کاربران خود بیان کنید. ابتدا موضوعی برای خود انتخاب کنید. فهرست را  ایجاد کنید و بر روی سایت منتشر کنید. مثلا پستی با این عنوان را بنویسید: ۷ روش برای افزایش ترافیک سایت. هر چقدر فهرست شما کامل و جامع باشد بهتر است. لیست های طولانی محبوبیت زیادی دارند زیرا اطلاعات بیشتری در اختیار افراد قرار می دهند.

صفحه لینک:

صفحه لینک، پستی است که لینکی به منابع معتبر موجود در وب فراهم می کند.

کتاب های الکترونیکی:

کتاب الکترونیکی محتوای طولانی است که شکل مختلفی دارد و معمولا به صورت پی دی اف در اختیار کاربران قرار می گیرد.  کتاب های المترونیکی محصولات قابل دانلودی هستند که به صورت رایگان و در مقابل دریافت ایمیل یا اشتراک در خبرنامه در اختیار افراد گذاشته می شوند. اگر قصد تولید کتاب الکترونیکی را دارید، محتوای کافی تولید نمایید.  کتاب باید بخش های مختلفی داشته باشد.

 مطالعات موردی:

مطالعه موردی توضیح می دهد که محصول و خدمات شما چه چیزی است و چگونه به افراد کمک می کند.  برای ایجاد مطالعه موردی مدل زیر را دنبال کنید:

  • خلاصه ای از مطالعه  خود بنویسید و نتایج را مرور کنید
  • هایی که مشتریان با آن مواجه هستند و شما بر آن ها غلبه کرده اید را توضیح دهید
  • راه حلی که فراهم کرده اید را بنویسید
  • در مورد نتایج بحث کنید
  • نتیجه و Call to action ای فراهم آورید.

پادکست:

محبوبیت خاص خود را دارند. تولید و ایجاد آن ها زیاد دشوار نیست. افراد دوست دارند در طول تمرین یا فعالیت خود به چیزی گوش دهند.  در این شرایط می توانید پیام خود را به سایر افراد منتشر کنید.

 مصاحبه:

هر رشته ای رهبران خاص خود را دارد. اگر بتوانید با یک رهبر در صنعت خود مصاحبه کنید قادر خواهید بود احترام زیادی از سایر افراد به دست آورید. مصاحبه ها منحصر به فرد هستند هیچ کس به جز شما چنین اطلاعاتی ندارد.

 پژوهش و داده های اصلی:

بیشتر ماها بر روی  حوزه هایی کار می کنیم که داده های زیادی دارند. در این شرایط اعداد و معیارها ارزش بسیار زیادی خواهند داشت. به اشتراک گذاری یافته ها با سایر افراد یک روش موثر برای جذب ترافیک، ایجاد اعتماد و توسعه اتوریتی برند است. زمانی که پژوهش می کنید، افراد به کار شما احترام می گذارند.

خوب  همانطور که مشاهده کردید روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد. اگر نظری در مورد روش های تولید محتوا دارید در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

4/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن