سرور مجازیمدیریت سرورمقالات وب

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم؟

ویژگی های بهترین سرور مجازی

سرور برای افرادی که به دنبال قدرت و انعطاف پذیری سرورهای اختصاصی هستند اما نمی توانند از عهده های بالای آن بر بیایند بسیار آل است. VPS که به معنای سرور مجازی اختصاصی، توسط نرم افزارهایی ایجاد شده است که یک سرور فیزیکی واحد را به بخش های کوچک تر تقسیم می کند. هر کدام از این بخش ها به طور مستقل  به همراه سیستم عامل و اپلیکیشن های خود اجرا می شوند. نتیجه نهایی چنین تقسیم بندی، محیطی بسیار پایدار است که می تواند برای صاحبان سایت هایی که به دنبال گزینه های مطمئن تری نسبت به اشتراکی هستند عالی باشد.  امروزه سرورهای مجازی به خاطر مزایایی که دارند بسیار محبوب شده اند.در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه انتخاب سرورهای مجازی صحبت کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

بهترین سرور مجازی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین سرور مجازی بر روی های قدرتمند و پابدار مانند، یا VMWARE ارائه می شوند. سخت افزار سرور نکته بسیار مهم دیگری است، نصب مجازی ساز های ذکر شده بروی سرورهای سخت افزاری اینترپرایز گرید مانند HP,SuperMicoro,Dell بالاترین کیفیت و پایداری را فراهم می کند.

رم و سی پی یو و دیسک:

به کارگیری سخت افزار اینترپرایز گرید که در بالا توضیح داده شد، مشتمل بر بکار گیری رم و سی پی یو  و دیسک های مخصوص سرور می باشد. بکارگیری سی پی های Intel Xeon E5 و رم های ECC R که مخصوص سرور بوده و گران قیمت هم هستند، پایدارترین و با کیفیت ترین زیرساخت ممکن برای ایجاد و ارائه سرور مجازی را فراهم می کند. دیسک های SSD Enteprise, HDD Entrprise برای کار بسیا طولانی مدت و مداوم و بکارگیری دیسک ها در حالت Raid تولید شده اند. پیکربندی چند دیسک در حالت رید باعث می شود داده ها بصورت همزمان بر روی چند دیسک خوانده و نوشته شوند و Raid controller سخت افزاری موجود بر روی سرور این وظیفه را بر عهده دارد و باعث می شود با از بین رفتن یک یا چند دیسک اطاعات محفوظ بوده و از بین نرود.باید توجه داشت که سرور دهنده حتما از این سخت افزارها و قطعات بهره بگرید نه سخت افزار و قطعات دسکتاپ گرید که بسیار ارزان قیمت، بی کیفیت، ناپابدار و طول عمر کوتاه هستند.

کنترل پنل مدیریت سرور مجازی:

برای مدیریت سرور مجازی خود به امکاناتی نیاز دارید که در کنترل پنل مدیریت سرور مجازی ارائه می شود. ارت سرور مجازی، روشن و خاموش کردن، مشاهده انلاین مصرف منابع سی پی یو ،رم. میزان فضای دیسک اشغال شده و میزان فضای خالی باقیمانده، مانت ایزو و نصب مجدد سیستم عامل، تغییر پسورد سیستم عامل سرور مجازی، از جمله امکاناتی هست که سرویس دهنده های معتبر و حرفه ای در کنترل پنل مدیریت سرور مجازی در اختیار شما قرار می دهند.

امکان تهیه بکاپ:

تهیه نسخه پشتیبان یا بکاپ از سرور مجازی، یک ویژگی بسیار مهم در تهیه و انتخاب سرور مجازی می باشد.سرویس دهندگان معتیر امکان تهیه نسخه پشتیبان از سرور مجازی را در کنترل پنل مدیریت یا بصورت فضای اف تی پی مجزا برای شما فراهم می کنند. امکان تهیه بکاپ از سرور مجازی یک ویژگی و امکان بسیار مهم برای انتخاب سرور مجازی می باشد که حتما بابد مورد توجه قرار گیرد.

در دنیای امروزی پیدا کردن شرکت خوب هاستینگ کمی دشوار خواهد بود. زمانی که صحبت از  نیازهای پیشرفته به میان می آید این انتخاب چالش بر انگیز خواهد بود.  اگرچه سرورهای مجازی راه حل مناسب و کنترل پذیری نسبت به هاست های اشتراکی هستند اما به هنگام انتخاب این نوع سرورها نیز باید های متعددی مدنظر قرار گیرد. یکی از این فاکتورها پیدا کردن شرکت هاستینگ خوب و قابل اعتماد است. شرکت وب ایده فراهم کننده سرورهای مجازی ویندوز و لینوکس در ایران و آلمان با جدیدترین  فناوری و سخت افزار روز و دیسک های اس اس دی می باشد. اگر به دنبال سرورهای مجازی قابل اعتماد هستید و می خواهید  در خود موفق شوید سری به بخش سرور مجازی در سایت بزنید و پلن های موجود را بررسی کنید.بر حسب نیازهای خود می توانید از میان گزینه های سرور مجازی هایبرید ایران، سرور مجازی ایران، سرور مجازی آلمان یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن