مقالات وبوردپرس

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم؟

ایا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید فایل های PDF را در سایت ی خود آپلود کنید؟ وردپرس به شما اجازه می دهد فایل های PDF خود را به راحتی آپلود کنید و آن را برای در اختیار افراد قرار دهید. در این مقاله نحوه انجام اینکار را به شما نشان خواهیم داد.پس همراه ایده باشید.

آپلود فایل PDF در پست ها و صفحات وردپرس:

این روش بسیار ساده است و در آن نیازی به ندارید. اولین کاری که باید انجام دهید ویرایش پست یا صفحه ای است که می خواهید فایل PDF را در آن آپلود نمایید. در قسمت ادیتور پست بر روی افزودن پرونده چند رسانه ای کلیک کنید.

این کار باعث می شود صفحه جدیدی باز گردد. بعد از باز شدن صفحه بر روی دکمه گزینش پرونده ها کلیک نمایید.  حالا فایل پی دی اف را انتخاب کنید. وردپرس می تواند این فایل را به سایت شما اضافه کند. بعد از آپلود، پیش نمایشی از فایل را مشاهده خواهید کرد. در ستون سمت چپ؛ می توانید عنوان، کپشن و توضیح فایل را اضافه کنید. حالا بر روی دکمه گذاشتن در نوشته کلیک کنید. حالا صفحه مورد نظر بسته می شود و  فایل پی دی اف برای دانلود در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. می توانید به ویرایش پست یا صفحه خود ادامه دهید و سپس ان را منتشر سازید.

آپلود و تعبیه فایل PDF در پست یا صفحه وردپرسی:

این روش به شما اجازه می دهد به کمک افزونه، فایل پی دی اف خود را در داخل پست یا صفحه وردپرسی به نمایش بگذارید. اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعالسازی است. بعد از فعالسازی، باید به بخش تنظیمات بروید و صفحه تنظیمات افزونه را انتخاب کنید.

در این بخش می توانید زبان، عرض، ارتفاع آن را انتخاب کنید. گزینه های پیش فرض برای بیشتر سایت ها کارساز و موثر خواهد بود اما می توانید در صورت نیاز تغییراتی را در افزونه خود اعمال کنید. حالا به پستی بروید که می خواهید فایل پی دی اف را در آن تعبیه سازید. در قسمت ویرایش پست، باید بر روی گزینه افزودن پرونده های چند رسانه ای کلیک کنید. بعد از آپلود فایل پی دی اف، باید URL فایل را کپی کنید و پنجره را بدون قرار دادن فایل در پست ببندید. حالا روی ایکون افزونه در ویرایشگر پست کلیک کنید.

 

اینکار باعث می شود پاپ آپی نمایان گردد و به کمک آن می توانید فایل را کپی کنید و بر روی دکمه Insert کلیک نمایید. این افزونه سایر اسناد را نیز در پست یا صفحه شما تعبیه می کند.

منبع: wpbeginner

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام دوستان

    آیا امکانش هست pdf را در سایت های آپلود رایگان مثل پیکو فایل بارگذاری کنم و بتونم با افزونه های pdf reader روی وب سایتم باز کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن