مدیریت سرورمقالات وب

چه زمانی باید هاست خود را به سرور اختصاصی ارتقاء دهیم؟

بیشتر افراد زمانی که کسب وکار خود را راه اندازی می کنند، از پلن های موجود برای اشتراکی استفاده می نمایند. با اینحال، به تدریج متوجه می شوند که مجبورند هاست خود را ارتقاء دهند  تا بتوانند از ها و های بیشتری برخوردار گردند.  یک نوع سرور که افراد برای ارتقاء هاست خود در نظر می گیرند، سرورهای اختصاصی است. با اینحال بیشتر افراد به درستی نمی دانند چه زمانی باید هاست خود را به سرور اختصاصی ارتقاء دهند. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به همین موضوع بپردازیم. پس همراه وب باشید.

عملکرد سایت:

نشانه های زیادی  در مورد عملکرد سایت وجود دارد که به شما می گوید باید هاست خود را ارتقا دهید. به عنوان مثال زمانی که سرعت کم می شود یا سرور به خاطر درخواست های رر کاربران Offline می شود بهتر است به فکر ارتقا هاست به سرور اختصاصی باشید.  همانطور که می دانید هاست اشتراکی منابع محدودی در اختیار شما قرار می دهد. به همین خاطر اگر ترافیک سایت شما افزایش یابد تعداد ها نیز بیشتر می شود.  شما می توانید چنین مشکلی را با ارتقاء هاست به سرور اختصاصی حل کنید. در این شرایط قادر خواهید بود از منابع بیشتری برای حفظ عملکرد بالای سایت استفاده نمایید.  همچنین اگر فایل های گرافیکی و بیشتری دارید باید هاست را ارتقا دهید زیرا به پهنای باند و فضای دیسک بیشتری نیاز خواهید داشت.

 

همچنین بخوانید: تفاوت های کلیدی بین هاست اشتراکی و هاست اختصاصی

 

تعداد بازدید کنندگان سایت:

اگر تعداد بازدیدکنندگان سایت از ۱۰۰ مورد بیشتر بود باید به فکر ارتقا هاست خود باشید. ارتقا سایت به سرور اختصاصی منابعی را در اختیار شما قرار می دهد که برای مدیریت هزاران درخواست از طرف کاربران ضروری است.

 تعداد سایت ها:

اگر سایت های متعددی را مدیریت می کنید، هاست اشتراکی به احتمال زیاد نمی تواند ترافیک را به خوبی مدیریت نماید. به همین خاطر اگر بیش از ۵ سایت دارید بهتر است به فکر ارتقا هاست خود باشید. این امر موجب می شود منابع کافی برای مدیریت سایت های متعدد را داشته باشید. در بیشتر موارد، می توانید بیش از ۵۰  سایت را بدون مشکل فنی اداره کنید.

بیشتر افراد خود را با هاست اشتراکی آغاز می کنند. با اینحال اگر کسب وکار رشد پیدا کرد باید هاست به سرور اختصاصی ارتقاء یابد. اگر بدانید بهترین زمان برای ارتقا هاست به سرور اختصاصی چه زمانی است قادر خواهید بود تصمیم هوشمندانه تری اتخاذ کنید. اگر مشکلی در این زمنیه داشتید با شرکت ما تماس بگیرید.

 

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن