کلودمقالات وب

سایت Built.io خدمات IPaaS خود را در محل ارائه می کند

 سایت Built.io اعلام کرده است که در حال حاضر نسخه در محل خود را در اختیار مشتریانی که به آن نیاز داشته باشند قرار می دهد. حتما از خودتان می پرسید انگیزه انجام این تغییر چه چیزی بوده  است  و این حرکت  چه مفهومی در حوزه ابر عمومی دارد؟ در این مقاله همراه باشید تا با هم  پاسخ این سوالات را مرور کنیم.

فراهم کنندگان خدمات توسعه اپلیکیشن های مبتنی بر ابر،  از رویایی که در سر داشتند به واقعیت نزدیک تر شده اند. سایت  Built.io که یکی از فراهم کنندگان پلتف ی دیجیتال است، در حال حاضر نسخه در محل Built.io Flow خود را روانه بازار کرده است که یکی از گزینه های پلتفرم به عنوان سرویس یکپارچه مبتنی بر ابر سنتی است. بر اساس گفته های متیو بایر مدیر عملیات در سایت Built.io، این حرکت به منظور تامین نیاز صنایعی همچون صنایع مالی و دولتی انجام شده است. همچنین این حرکت می تواند بازار اروپایی شرکت را تامین کند . جیم لاندی مدیر عامل و تحلیلگر  سایت Aragon Research در این باره می گوید:  سازمان هایی که در صنایع خاصی همچون مالی، سلامت، مخابرات یا دولتی قرار دارند باید بتوانند ات امنیتی و مقرراتی گسترده ای را فراهم آورند و برطرف سازند. در این میان، برخی از مناطق جغرافیایی خاص همچون اتحادیه اروپا در مورد مکان و نحوه داده ها قوانین سخت و شدیدی دارند. در چنین شرایطی، ارائه گزینه های یکپارچه  و در محل می تواند بسیار ارزشمند باشد زیرا  به افراد اجازه می دهد معماری  را انتخاب کنند که برای نیازهای آن ها مناسب تر است.

در دسترس بودن این گزینه ها در محل سازمان ها می تواند برای ی که به دنبال کنترل بیشتر بر روی پشته خود از طریق توسعه در محل هستند نیز مفید باشد. توسعه دهندگانی که از گزینه های در محل جدید  استفاده می کنند، اجرا و دستکاری قابلیت ها را راحت تر انجام خواهند داد و می توانند تغییرات سفارشی در پلتفرم توسعه ای خود انجام دهند. بایر در این باره می گوید: مشتریان زیادی در مورد این پلتفرم ها وجود دارند و  تمایل یک مشتری نباید تمایل و نیاز مشتری دیگر را از بین ببرد. عناصری در Flow وجود دارد که به شما اجازه می دهد تغییرات را سریع تر اعمال کنید.  زمانی که صحبت از امنیت در محیط های ابر عمومی به میان می آید،  نگرانی های امنیتی ممکن است بیشتر از اینکه بر اساس حقایق واقعی باشد بر پایه درک استوار شده باشد. بایر معتقد است امروزه محیط های ابر عمومی بیشتر از قبل توسط سازمان هایی که استانداردهای امنیتی بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد. او در این باره می گوید: نمونه های زیادی وجود دارد که در آن مشتریان ابر عمومی  استانداردهای امنیتی بالایی داشته اند. به عنوان مثال بانکی که بر روی Salesforce اجرا می شود نمونه ای از این گزینه است. بایر معتقد است در مورد امنیت ابرهای عمومی و خصوصی، چیزی که سطح امنیت را تعیین می کند فناوری به کار رفته نیست بلکه شایستگی و صلاحیت افرادی است که مسئول مدیریت این فناوری ها هستند. او در این باره چنین توضیح می دهد: ابرهای خصوصی تنها به افراد اجازه می دهد درک بیشتری نسبت به کنترل واقعی داشته باشند. این محیط امن تنها فاکتوری که دارد فناوری  موجود در آن نیست. بلکه افراد  مدیریت کننده این فناوری ها نیز نقش مهمی در امنیت آن بازی می کنند.

به همین خاطر گزینه های در محل به سازمان هاص خاصی کمک می کند امنیت بیشتری داشته باشند. بایر معتقد است افرادی که در حال حاضر بر روی نسخه مبتنی بر ابر Built.io Flow iPaaS کار می کنند نباید در مورد ادغام و آن با گزینه های در محل نگران باشند زیرا این شرکت تلاش می کند تغییر و تحول موجود را تا جایی که می تواند راحت تر کند.

 منبع: techtarget.com

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن