اخبار فناوریمقالات وب

بزرگترین به روزرسانی واتس آپ در راه است

واتس‌آپ قابلیت جدیدی را  آغاز کرده است که می تواند روش استفاده از این یکیشن را به طور کلی تغییر دهد. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می دهد تصاویر، فایل های ویدئویی و GIF های خود را با خانواده و دوستانشان به اشتراک بگذارند. این پیام ها در عرض ۲۴ ساعت ناپدید خواهد شد. این قابلیت بسیار مشابه های اسنپ چت است که در واتس‌آپ نیز اعمال خواهد شد.

این اولین باری نیست که از قابلیت های موجود در اسنپ چت تقلید می کند.  jan Koum مدیر عامل شرکت و یکی از بنیانگذاران واتس آپ در وبلاگ شخصی خود چنین نوشته است:  امروز قابلیت جدیدی را برای واتس آپ آغاز کردیم. این به کاربران اجازه می دهد تصاویر و فایل های ویدئویی خود را با دوستان و  شان به اشتراک بگذارند. این  اشتراک گذاری بسیار ساده است و به شیوه امنی انجام می شود. حتی استاتوس های شما نیز ز گذاری خواهند شد.

در آوریل سال ۲۰۱۶، واتس آپ اعلام کرد که از رمزگذاری End to end برای تمامی ارتباطات موجود بین کاربران استفاده می کند. Koum در این باره چنین می گوید: این قابلیت بهبود یافته به شما اجازه می دهد به شیوه راحت و ساده با دوستان خود تعامل داشته باشید. امیدواریم همه کاربرانی که از واتس آپ استفاده می کنند از این قابلیت جدید لذت ب. این قابلیت چند روز قبل از بیست و هشتمین سالگرد تاسیس واتس آپ اغاز خواهد شد. اوایل این ماه بود که واتس آپ را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. این کار باعث شد لایه های امنیتی بیشتری در این اپیلیکیشن وجود داشته باشد و کاربران بتوانند با آرامش بیشتری از قابلیت های موجود استفاده کنند. این قابلیت مانع از  فعال سازی شماره تلفن افراد در واتس آپ می شود. این شرکت در خود چنین  توضیح می دهد: تایید هویت دو مرحله ای یک قابلیت اختیاری محسوب می شود که امنیت بیشتری به اکانت افراد می افزاید. زمانی که تایید هویت دو مرحله ای را فعال می کنید، هر نوع تلاشی برای تایید شماره تلفن شما در واتس آپ به یک کد ۶ رقمی خواهد داشت.

منبع: gadgetsnow

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن