بازاریابی دیجیتالمقالات وب

بازاریابی ویدئویی اینده بازاریابی محتوا

در ده سال اخیر حوزه دیجیتال شاهد تغییرات قابل ملاحظه ای بوده است. افراد از مرحله کاربرد رایانه های دسکتاپی و لپ تاپی برای جستجو در وب و تعامل با محتوای تولید شده عبور کرده اند. در عوض، ان ها دستگاه های موبایلی همچون گوشی ها و تبلت ها را برای گشت و گذار در دنیای اینترنت انتخاب نموده اند. مسئله مهم دیگری که وجود دارد این است که فناوری های دیجیتال ارزان تر از قبل شده است. تقریبا هیچ مرز و محدودیتی در مورد نحوه استفاده، زمان و مکان استفاده از محتوای تولید شده در اینترنت وجود ندارد. به همین خاطر، حوزه بازاریابی محتوا نیز تغییر کرده است. امروزه محتوا تنها زمانی موفق خواهد بود که بتواند های مشتریان را براورده کند و در زمان و مکان مناسب به دستشان برسد.  خوشبختانه همگام شدن با تغییرات این حوزه اسان است.  در دنیای پر سرعت امروزی، بازاریابی ویدئویی یکی از اندک محتواهایی است که می تواند ارزش، ارتباط و انعطاف پذیری را با نیازهای مشتریان فراهم اورد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و ببینیم چرا بازاریابی ویدئویی آینده بازاریابی محتواست. پس همراه وب باشید.

امارهای مرتبط با بازاریابی ویدئویی:

اگر هنوز در مورد اینکه بازاریابی ویدئویی اینده بازاریابی محتواست قانع نشدید بهتر است آمار و ارقامی که در ادامه بیان می کنیم را مطالعه کنید.  این آمار بر اساس اخباری که توسط سایت Hubspot منتشر شده به دست آمده است:

  • تا سال ۲۰۱۹، بیش از ۸۰ درصد ترافیک سایت ها از طریق های ویدئویی خواهد بود
  • اضافه کردن فایل های ویدئویی به ایمیل های بازاریابی می تواند نرخ کلیک را تا ۲۰۰ الی ۳۰۰ درصد افزایش دهد.
  • تعبیه کردن فایل های ویدئویی در صفحات فرود می تواند نرخ تبدیل را تا ۸۰ درصد افزایش دهد
  • ۹۰ درصد از مشتریان گزارش کرده اند که ویدئوی مرتبط با محصولات به آن ها در تصمیم گیری خرید کمک کرده است.
  • بر اساس یافته های سایت یوتیوب، مصرف ویدئوهای موبایلی هر سال ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می کند.
  • ۶۴ درصد از مشتریان بعد از دیدن فایل ویدئویی مرتبط با محصول به خرید مشتاق تر خواهند بود
  • ۸۷ درصد از از محتوای ویدئویی در دیجیتال خود استفاده می کنند.
  • یک سوم زمان افراد در دنیای آنلاین صرف تماشای ویدئو می شود.
  • تبلیغات ویدئویی بیش از ۳۵ درصد تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص داده است.
  • ۵۹ درصد از تصمیم گیرندگان شرکت ها به جای خواند محتوای وبلاگ ها ترجیح می دهند فایل ویدئویی تماشا کنند.
  • متخصصان بازاریابی دیجیتال تخمین زده اند که یک دقیقه محتوای ویدئویی معادل ۱٫۸ میلیون کلمه است.

۵ دلیل هوشمندانه برای آغاز بازاریابی ویدئویی:

بازاریابی ویدئویی به محبوب ترین و پرتقاضاترین اشکال بازاریابی موجود، می تواند بازاریابان را متمایز کند و باید همین امروز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه ۵ دلیل برتر در مورد مزایای بازاریابی ویدئویی را با هم مورد بررسی قرار می دهیم:

 

  1. محتوای ویدئویی فراخوانی برند را ترویج می کند:

بر اساس یافته های Hubspot، حدود ۸۰ درصد از مشتریان ویدئوهایی که ماه گذشته تماشا کرده اند را به خاطر می آورند. یکی از قدرت های بزرگ بازاریابی ویدئویی  خاصیت بصری و شنیداری آن است.  این موضوع بدین معنی است که برای بیشتر کاربران به خاطر سپاری آن از سایر محتواهای متنی ساده تر و آسانتر خواهد بود. زمانی که مشتری محتوای بازاریابی ویدئویی شما را به خاطر می آورد، می تواند برند را نیز در خاطر داشته باشد. این موضوع به معنای فروش و سرنخ بیشتر است. مشتریان معمولا دوست دارند ویدئوهایی که از آن لذت برده اند را به اشتراک بگذارند. همین امر باعث توسعه دسترسی شما به مشتریان آنلاین می شود. برای اینکه بتوانید فایل های ویدئویی را تا حد امکان به یاد ماندنی تر کنید، اطمینان حاصل نمایید که آن ها را با استراتژی های برند خود همگام و مرتبط می سازید. این موضوع به معنای  حفظ رنگ، فونت ، لوگو وصدایی است که در برند به کار می رود. با اینکه ویدئو کاری می کند که محتوای متنی قادر به انجام آن نیست اما کاربران هنوز هم باید استایل و فرمت ویدئوهای آنلاین برند شما را بشناسند.

  1. بازاریابی ویدئویی می تواند سئوی سایت شما را تقویت کند:

۶۵ درصد از تصمیم گیرندگان کسب و کارها بعد از مشاهده ویدئوی برند از سایت بازاریابان بازدید می کنند. واضح است که کیفیت و ارتباط ویدئو می تواند به بهبود سئوی سایت کمک کند.  علاوه بر این، فایل های ویدئویی می توانند نرخ تبدیل سایت را بهبود ببخشند. بر اساس گزارش های Hubspot حدود ۳۹ درصد از تصمیم گیرندگان ها بعد از مشاهده ویدئوی برند با فروشنده تماس می گیرند. با اضافه کردن فایل های ویدئویی به صفحه فرود خود، قادر خواهید بود ارزش سئوی سایت را بهبود ببخشید و نرخ کلیک آن را بیشتر نمایید.

  1. محتوای ویدئویی در هر دستگاهی به خوبی کار می کند:

امروزه یکی از بزرگترین گرایش های موجود در دنیای بازاریابی دیجیتال، طراحی واکنشگراست. زمانی که محتوای شرکتی نتواند بر روی مرورگر دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده شود، کسب وکار مرتبط با آن سایت نیز ترافیک مرتبط را از دست خواهد داد و از نرخ تبدیل کمتر رنج خواهد برد. خوشبختانه، محتوای ویدئویی بر روی تمامی دستگاه ها قابل استفاده است. این موضوع باعث توسعه دسترسی ویدئو می شود و آن را کاربرپسندتر می سازد.

  1. بازاریابی ویدئویی می تواند به تقویت پیام برند شما کمک کند:

زمانی که ویدئوهای آنلاین را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنید؛ فرصت عالی برای بهبود پیام برند و جذب پرسوناهای مختلف خواهید داشت. از طریق قابلیت های ساده ای همچون طراحی و برندینگ تا قابلیت های پیشرفته تری همچون صدا و محتوا، بازاریابی ویدئویی می تواند یک ابزار ایده آل برای تقویت هویت برند باشد و شما را مطمئن سازد که مشتریانتان برند را به خوبی می شناسند.

  1. محتوای ویدئویی تمایل بیشتری به دارد:

تخمین زده شده است که ۹۲ درصد از افرادی که ویدئوهای موبایلی را مورد استفاده قرار می دهند آن را با سایر افراد به اشتراک می گذارند. این یک بخش عظیم محسوب می شود و نرخ اشتراک آن بیشتر از سایر انواع محتوایی است.  مطالعات انجام شده نشان می دهد که ویدئوی به اشتراک گذاشته شده ۱۲۰۰ درصد بیشتر از و متن ترکیبی به اشتراک  گذاشته خواهد شد.  همچنین ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان بیشتر از محتوای متنی با محتوای ویدئویی تعامل خواهند داشت. به خاطر همین موارد، بازاریابی ویدئویی و محتوای ویدئویی یک ابزار قدرتمند برای هر برندی است که می خواهد دسترسی خود به مشتریان آنلاین را افزایش دهد و مخاطبانش را توسعه دهد. با ایجاد ویدئوی قابل دسترس و مرتبط برندها می توانند مشتریان را دوباره فراخوانی کنند.

بازاریابی ویدئویی یک رویکرد محتوایی ارزشمند برای سال ۲۰۱۷:

فایل های ویدئویی به لطف ماهیت ویروسی، دسترسی ساده و ارزش درون ساختش می تواند یک رویکرد هوشمندانه  در سال ۲۰۱۷ و سال های بعدی باشد.  بازاریابی ویدئویی یک روش غیرقابل انکار برای ایجاد محتوایی است که شخصی سازی شده و تاثیر واقعی بر روی مخاطب دارد. مشتریان دوست دارند در مورد انتخاب خود احساس خوبی داشته باشند و بازاریابی ویدئویی اگر به درستی انجام شود می تواند بهترین روش برای ایجاد چنین حسی باشد.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۱۰ نظرها

  1. سلام من خیلی خوشحالم که سایتتون رو پیدا کردم. ممنون از مطالب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن