مقالات وبوردپرس

چگونه URL ها را به هنگام انتقال سایت وردپرسی؛ به روز رسانی کنیم؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید بعد از انتقال ، آدرس های خود را به روز سازید؟ انجام اینکار به صورت دستی کمی دشوار و ازار دهنده خواهد بود. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد  که چگونه می توانید به سادگی آدرس های خود را به هنگام انتقال سایت وردپرسی به روز کنید.پس همراه وب باشید.

چرا و به چه هنگام به آپدیت URL های خود نیاز خواهیم داشت؟

فرض کنید که سایت وردپرسی خود را به یک نام جدید منتقل کرده اید.  سپس می توانید با مراجعه به صفحه تنظیمات وردپرس، آدرس وردپرس  و URL های خود را تغییر دهید.

با اینحال انجام چنین کاری آدرس هایی که قبلا در پست ها و صفحات خود اضافه کرده بودید را تغییر نخواهد داد.  همچنین اینکار URL تصاویر شما را که قبلا اضافه کرده اید تغییر نمی دهد. تغییر دستی تمامی این آدرس ها زمانبر خواهد بود و  همیشه امکان از دست دادن برخی از URL ها وجود خواهد داشت. در چنین شرایطی به امروز نیاز پیدا می کنید. خوب اجازه دهید با هم به روزرسانی آدرس ها را کنیم.

بعد از انتقال سایت وردپرسی:

اول از هر کاری باید اطمینان حاصل کنید که یک بکاپ  کامل از سایت وردپرسی خود گرفته اید. اگر مشکلی در این فرایند ایجاد شد بکاپ به شما کمک می کند همه چیز را به حالت اول برگردانید. خوب در مرحله بعدی، باید ای به نامVelvet Blues Update URLs را و فعال نمایید. بعد از اینکه افزونه را فعال کردید به قسمت ابزارها و سپس صفحه Update URLs بروید تا بتوانید تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.  حالا باید  آدرس های جدید و قدیمی سایت خود را  وارد کنید. بعد از انجام اینکار باید جایی که آدرس های آن نیاز به آپدیت کردن دارد را انتخاب نمایید. شما می توانید آدرس موجود در پست ها، صفحات، تصاویر و فیلدهای ارشی را به روز کنید. هر کدام از ایتم هایی که می خواهید به روزرسانی کنید را انتخاب نمایید و سپس بر روی دکمه Update URLs Now کلیک کنید.

 

حالا سایت خود را بازدید کنید تا ببینید که همه URL ها به روز شده اند یا خیر. امیدوا از این آموزش لذت برده باشید.

منبع: wpbeginner

5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن