فناوریمدیریت سرورمقالات وب

چگونه هاست خوبی برای متخصصان وب فراهم کنیم؟

حتما شما نیز با خودتان می گویید  من ارزان تر و سریع تر از سایر هاست های موجود در است و می توانم  در رقابت موجود برنده باشم.  سایت خوبی طراحی کرده اید و همه ویژگی ها و مشخصه های زیر ساخت های موجود را  در آن نوشته اید. حالا زمان آن فرا رسیده است که منتظر مشتریان باشید و استراحت کنید. اما این همه ماجرا نیست. فروش آنلاین به همین سادگی رخ نمی دهد. در دنیای مدرن امروزی، فروش یک مسئله پیچیده است و به عنوان یک شرکت ارائه کننده خدمات باید ناحیه امن خود را رها کنید و به دنبال موارد جدیدی بگردید. اگرچه  برای داشتن مشتریان بیشتر باید خدمات خود را از سایر شرکت ها متمایز کنید اما زمانی که مشتری خود را نشناخته باشید و نتوانید داستانی بگویید که روابط عاطفی و احساسی قدرتمندی با محصول ایجاد کند، قادر نخواهید بود مسیر پیچیده فروش را به خوبی طی کنید. در چنین شرایطی باید بدانید چه چیزی باعث می شود شرکت و خدمات شما اولین انتخاب متخصصان وب باشد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس همراه وب ایده باشید.

مشتریان خود را درک کنید- جامعه وردپرس را هدف قرار دهید:

متخصصان وب معمولا هایی هستند که  اغلب به طور همزمان ۱۰ الی ۵۰ سایت مختلف را توسعه می دهند. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در سرتاسر جهان است و  سهم ۵۹٫۵ درصدی از بازار دارد.  به عبارت دیگر،  ۲۶٫۴ درصد کل سایت های موجود در فضای مجازی  از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند.

این مطلب را نیز بخوانید: مقایسه سیستم های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا و دروپال

 خدماتی که متخصصان وب برای مشتریان نهایی خود فراهم می کنند نه تنها در برگیرنده خدماتی همچون طراحی سایت و اپلیکیشن های متعدد است بلکه اغلب مدیریت سایت را نیز شامل می شود.  اگرچه جامعه توسعه دهندگان وردپرس به نظر فنی می رسد اما این افراد معمولا علاقه و تمایل چندانی به مدیریت های موجود از خود نشان نمی دهند.  خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق متخصصان وب اصلا خدمات هاستینگ را ارائه نمی کنند. به همین خاطر خود این افراد نیز برای نشان دادن نمونه کارهای خود به شرکت هاستینگ معتبر نیاز خواهند داشت. بر خلاف مشتریان SMB( کسب وکارهای کوچک تا متوسط)، متخصصان وب بر روی مواردی تمرکز می کنند که به شغلشان مربوط است. این افراد به دنبال سبک ارتباطی مستقیم هستند. بازاریابی دهان به دهان یک نکته کلیدی است زیرا  متخصصان وب معمولا توجه بسیار اندکی به ات پولی می کنند. در عوض، زمانی که یک فریلسنر در پست ی خود شرکت هاستینگی را معرفی می کند، رفتار خرید در آن ها تحریک می شود.  این افراد از زبان خاص خود استفاده می کنند که پر از کلمات مخفف است.معمولا درک این زبان برای افرادی که خارج از این محدوده قرار گرفته اند کمی دشوار خواهد بود.  باید به خاطر داشته باشید که  تنها ۳۷ درصد از افراد این گروه به طور مستقیم از سایتی خرید می کنند که در رسانه های اجتماعی یا وبلاگ توصیه ای به آن نشده است( این موضوع نشان می دهد که حضور شرکت های هاستینگ در رسانه های اجتماعی و داشتن یک وبلاگ موثر بسیار مهم است). یکی از موضوعات مهمی که معمولا مدنظر متخصصان وب قرار می گیرد امنیت است. شما می توانید با ارائه گزینه های امنیتی بیشتر این افراد را به خرید ترغیب کنید.  به نظر شما فضای دیسک، RAM، SSD و پردازنده چه تاثیری بر روی انتخاب این افراد خواهد داشت؟ خوب اگرچه گزینه SSD یکی از مسائل مهم در انتخاب شرکت هاستینگ است اما سایر ویژگی های سخت افزاری در رتبه های دوم یا سوم قرار می گیرند. درک نیازهای متخصصان وب به شما کمک می کند خدمات بهتری در اختیار این افراد قرار دهید. اصلا لازم نیست همه جزییات را دقیقا لیست کنید. در عوض نگاه دقیق تری به حضور خود در دنیای آنلاین داشته باشید. آیا حضور فعالی در رسانه های اجتماعی مختلف دارید؟

کسب وکار خود را بشناسید:

در مورد کسب وکار خود فکر کنید. تمامی محصولات و خدماتی که ارائه می کنید را مورد بررسی قرار دهید.  بیشتر سایت ها در طول زمان رشد می کنند و افراد متعددی را در بخش های مختلف به کار می گیرند. به عنوان مثال، شرکتی ممکن است بیشتر تمرکز خود را بر روی فروش یا های ابری بگذارد زیرا تقاضای بیشتری برای این  موارد وجود دارد. استفاده از یک زبان ثابت در کل سایت  نه تنها برای سئوی سایت مفید است بلکه مانع از سردرگمی مشتریان می شود. برای بهبود سایت فعلی خود باید گزینه های زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • آیا از پیام خاص و هایی استفاده می کنید که می تواند مخاطبان را هدف قرار دهد؟ایا برنامه جامعی در مورد راه حل های موجود، مشتریان احتمالی، موقعیت و مشتریان راضی خود دارید؟
  • آیا می توانید به سوالاتی همچون” چرا باید از سایت شما خرید کنم؟” پاسخ دهید؟
  • ایا گزاره ارزشی موجود می تواند شما را از سایر رقبا متمایز کند؟
  • ایا فرصت مناسبی برای ارائه خدمات خاص دارید؟ می توانید راه حل خاصی ارائه کنید؟

 یافتن پاسخ مناسب برای این سوالات می تواند اولین مرحله برای درک لحظات مهمی باشد که در سفر خود برای به دست آوردن مشتری با آن مواجه خواهید بود.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن