سئومقالات وب

چگونه ترافیک سایت خود را تا ۳۰۰ درصد افزایش دهیم؟

این روزها وقتی در مورد بهینه سازی سایت برای موتورهای صحبت می کنیم،  منظورمان چیزی بیشتر از تولید محتوای ساده یا عالی است.  اینکه بخواهید مقالات خود را به اشتراک بگذارید یا از تصاویر، اسلایدشوها، کتاب ها، اینفوگرافیک ها  و های یی در سایت خود استفاده کنید زیاد مهم نیست. استراتژی کلی که برای این منظور به کار می برید باید چیزی بیشتر از اشتراک گذاری و منتظر ماندن برای و تعامل کاربران باشد. فعالیت هایی که  با تلاش فراوان انجام می دهید باید بر اساس بنیان محکم سئو بنا نهاده شده باشد. در این مقاله قصد داریم تمرینات مهمی را بیان کنیم که می تواند شما را به سطح بعدی منتقل کند. پس همراه ایده باشید.

کار خود را به درستی انجام دهید:

کلمات کلیدی، قالب  و ی موجود در صنعت را با دقت و جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهید. از ابزارهای پژوهش سئو همچون کیورد پلنر گوگل، کیورد اکسپلورر سایت MOZ و SEMRUSH برای ارزیابی حجم جستجوی کلمات کلیدی مختلف استفاده کنید و ببینید رقبا چگونه در این کلمات کلیدی ظاهر شده اند و چه ترافیکی به دست می آورند. واژه ها و عبارات مختلف جستجو را که به صنعت شما مرتبط است مدنظر قرار دهید. وارد موتورهای جستجو شوید و نتایج صفحه اول را خوب بررسی کنید تا ببینید چه سایت هایی در این کلمات پیشرو هستند.  برندهای محبوب و سایت های قابل اعتماد بیشتر از سایر سایت ها می توانند جایگاه های برتر گوگل و سایر موتورهای جستجو را از آنِ خود کنند. زمانی که سایت رقیب کیفیت و اتوریتی پایینی دارد می توانید از این شانس به نفع خود استفاده کنید و را به سمت سایتتان بکشانید.  چیزی که باید به دنبال آن باشید کلمات کلیدی با تقاضای بالا و رقابت اندک است. البته همه کلیدواژه ها اینقدر ایده آل نیستند اما باز هم می توان به کمک تمریناتی که در ادامه بیان می کنیم ترافیک سایت را افزایش داد.

برای افراد مبتدی نیز فضایی اختصاص دهید:

حتما شما نیز دوست دارید محتوای دیجیتال زیادی را برای مخاطبانی تولید کنید که سطح دانش بالا و حرفه ای در حوزه کاریتان دارند اما اگر تازه کار خود را آغاز کرده اید بهتر است افراد مبتدی و تازه کارها را نیز مدنظر داشته باشید. زمانی که حضور دیجیتال خود را می سازید باید هر دو گزینه را در ذهن داشته باشید. علاوه بر این تولید محتوایی که می تواند های طیف وسیعی از مخاطبان هدف را برآورده کند بسیار عالی است.

 لینک سازی را فراموش نکنید:

لینک سازی داخلی یکی از مهم ترین اجزای سئو محسوب می شود. می توانید محتوای خود را با لینک دادن به موضوعات و بخش های مرتبط لایه بندی کنید. خوانندگان خود را به موضوعات قبلی، موضوعات مرتبط و هر چیزی دیگری که می تواند برای او مفید باشد ارجاع دهید. به دنبال فرصت های موجود برای بهبود محتوایی باشید که در حال حاضر وجود دارد. شما باید بتوانید محتوایی تولید کنید که بهتر از  محتوای سایر ناشران است و از لحاظ  ، فرمت، منبع و عمق عملکرد بهتری دارد. با ایجاد محتوای با کیفیت و هدف گذاری برای دست یافتن به رتبه های برتر، می توانید شانس  خود را برای کسب بک لینک از سایر سایت ها نیز افزایش دهید. موتورهای جستجو زمانی که سایت شما را می خزند به دنبال لینک هایی می گردند که به شما اشاره کرده اند به همین خاطر باید مطمئن شوید که به لینک سازی داخلی و خارجی  توجه می کنید.

سایت را تمیز و تازه نگه دارید:

با اینکه ممکن است بر روی ایجاد موارد کاملا جدید برای حفظ حرکت سایت تمرکز کرده باشید اما بررسی سابقه سایت و مواردی که در گذشته منتشر شده است نیز اهمیت دارد.  مقالاتی که عملکرد خوبی داشته اند باید مورد بررسی قرار گیرند و در صورت نیاز بهبود یابند. هر چیزی که قدیمی شده یا نامرتبط است باید به روز گردد. محتوای سنگین یا ضعیف را می توان دوباره هدف قرار داد. شاید استفاده از یک اینفوگرافیک بتواند مقاله فعلی شما را به کلی تغییر دهد و  مخاطبان متفاوتی را به خود جذب نماید. مقالاتی که تازه به روز شده اند را با برچسب “” یا “آخرین به روزرسانی” مشخص کنید تا کاربر از این موضوع اطلاع داشته باشد.

 هرگز دست از یادگیری برندارید:

در رسانه های اجتماعی و سایر سایت ها عضو شوید و ترندهای بازاریابی دیجیتال و سئو را دنبال کنید. فناوری ها و بهترین تمرینات نیز در یک چشم بر هم زدن تغییر می کنند. پس مراقب باشید از این قافله عقب نمانید.  مقالات جدید این حوزه ها را مطالعه کنید و تمرینات آن را در ذهن داشته باشید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن