اوبونتوسنت او اسسیستم عامل لینوکسمقالات وب

چگونه انی دسک را بر روی اوبونتو و سنت او اس نصب کنیم؟

() یک برنامه دسکتاپ متن باز و رایگان است.  این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های برقراری ارتباط ریموت در سرتاسر جهان محسوب می شود. شما می توانید بدون  قرار دادن داده ها در ابر یا کردن به سرویس دهندگان ،  از هر جایی به برنامه ها، اسناد و های خود دسترسی داشته باشید. می توانید از انی دسک به عنوان جایگزینی برای برنامه تیم ویور(TeamViewer) استفاده کنید.  انی دسک می تواند ارتباط ریموت سریع تری نسبت به سایر برنامه های مشابه فراهم آورد. در این مقاله قصد داریم نحوه بر روی اوبونتو و سنت او اس را با هم کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

نصب انی دسک روی :

قبل از هر کاری برای اینکه بتوانید انی دسک را روی اوبونتو نصب کنید باید Repo را در سیستم خود به کمک دستور زیر به روزرسانی نمایید:

 

بعد از اینکه به روزرسانی به اتمام رسید باید پکیج انی دسک را به کمک دستور زیر نمایید:

 

حالا می توانید انی دسک را به کمک دستور زیر نصب کنید:

 

حالا باید Dependency ها را هم نصب نمایید. دستور زیر نه تنها Dependency را نصب می کند بلکه به درستی انی دسک را هم نصب می نماید:

 

حالا به داشبورد اوبونتو بروید و انی دسک را تایپ کنید. می توانید ایکون آن را مشاهده کنید . بر روی آن کلیک کنید تا باز شود.

 نصب انی دسک روی سنت او اس:

ابتدا مطمئن شوید که به کمک دستور زیر، پکیج های انی دسک را دانلود می کنید:

 

بعد از اینکه پکیج های مدنظر دانلود شد، می توانید به کمک دستور زیر انی دسک را نصب نمایید:

 

حالا که انی دسک نصب شده است می توانید آن را باز کنید. برای اینکار به بخش برنامه ها(Application) ، سپس Internet و بعد Anydesk بروید.

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن