مدیریت سرورمقالات وب

تفاوت هاست اشتراکی و هاست وردپرس

انتخاب مناسب قطعا یکی از جوانب مهم هر کسب وکار ی است. بدون هاست مناسب، قادر نخواهید خود را به درستی اجرا کنید. با اینحال انتخاب پکیج مناسب هاست به نیازهای هر شرکت بستگی دارد. زمانی که می خواهید یک هاست خوب برای خود انتخاب کنید گزینه های متعددی پیش رویتان خواهد بود. از جمله این گزینه ها می توان به هاست اشتراکی، سرور مجازی، سرور و هاست وردپرس اشاره کرد.  برای اینکه انتخاب آگاهانه ای داشته باشید باید اطلاعات خوبی در مورد تفاوت بین گزینه های مختلف هاستینگ به دست آورید. در این مقاله سعی می کنیم برخی از تفاوت های هاست اشتراکی و را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

 هاست وردپرس مدیریت شده چیست؟

هاست وردپرس مدیریت شده، محیطی است که برای برطرف کردن نیازهای سایت های  قرار گرفته بر روی وردپرس طراحی شده است. استفاده از هاست وردپرس مزایای متعددی برای شما خواهد داشت. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع هاست سریع است: هر جنبه از سایت برای برطرف کردن نیازهای وردپرس تنظیم شده است. این سطح از هاستینگ می تواند زمان بارگذاری سایت را کاهش دهد و سرعت بارگذاری را بیشتر نماید.
  • هاست وردپرس امن تر است: این نوع هاست سطح امنیت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. اگر سایتتان هک شد می توانید از تیم پشتیبانی حرفه ای که در وردپرس تخصص و تبحر کافی دارند کمک بگیرید.
  • سرور شما همیشه به روز است: تیمی که هاست شما را مدیریت می کند اطمینان حاصل می کند که آخرین نسخه هر نرم افزار اجرا می شود. این موضوع بر روی کلی سایت نیز تاثیر می گذارد.
  • پشتیبانی اختصاصی دریافت می شود: تیم پشتیبانی اکانت شما را مدیریت می کنند. این تیم از افراد متخصص که در وردپرس دانش و اطلاعات کافی دارند تشکیل شده است. چه کسی می تواند بهتر از یک تیم حرفه ای به شما کمک کند؟
  • زمان آپتایم افزایش پیدا می کند: از آنجایی که سایت شما منابع را با سایت های کمتری به اشتراک گذاشته است قادر است بخش بیشتری از منابع را در اختیار داشته باشد. این موضوع به معنای زمان آپتایم بالاست.

 استفاده از هاست وردپرس مدیریت شده عیبی هم دارد؟

از آنجایی که هاست وردپرس مدیریت شده راه حل سفارشی شده ای است ممکن است های آن بالاتر از هاست معمولی باشد. در برخی از موارد، ممکن است در مقدار سفارشی سازی که شما نیاز دارید محدودیت هایی وجود داشته باشد. برخی از هاست های مدیریت شده به شما اجازه های خاص را نمی دهند. همچنین مجبور خواهید بود سایت خود را تنها بر روی پلتفرم وردپرس اجرا کنید. در این نوع از هاست، شما اجازه اجرای سایت بر روی پلتفرم های دیگر را نخواهید داشت.

چرا باید از هاست اشتراکی استفاده کنم؟

اگر تازه کار راه اندازی سایت را آغاز کرده اید و در مورد ادامه کار مطمئن نیستید، هاست اشتراکی می تواند گزینه عالی برایتان باشد. اما اگر به دنبال رشد سایت هستید و فکر می کنید بعد از چند ماه ترافیک زیادی خواهید داشت بهتر است از گزینه قابل اعتمادتری استفاده نمایید. به عنوان مثال زمانی که از هاست اشتراکی استفاده می کنید سایت شما با صدها سایت دیگر در منابع مشترک خواهد بود.  نمی توانید در مورد سایت های دیگر نظری داشته باشید و همین امر ممکن است برایتان به همراه داشته باشد.  منابع موجود در هاست اشتراگی بین هر سایت تقسیم بندی خواهد شد. این موضوع بدین معنی است که اگر سایتی بر روی سرور ترافیک زیادی داشته باشد، سرعت بارگذاری سایت شما  نیز کندتر خواهد بود. هاست اشتراکی  برای افراد تازه کار و مبتدی عالی خواهد بود. فقط به خاطر داشته باشید که هیچ گزینه هاست مناسب برای همه کسب وکارها وجود ندارد. هر کسب وکاری نیازهای خاص خود را دارد و باید بر اساس نیازهای خود اقدام به خرید هاست کند.  اگر می توانید هزینه های اضافی هاست وردپرس مدیریت شده را بپردازید، می توانید از این نوع هاست استفاده کنید. اگر در مورد بودجه مدنظر مطمئن نیستید، می توانید هاست اشتراکی را امتحان کنید. با رشد سایت قادر خواهید بود همیشه به پلن های بالاتر هاست خود را ارتقا دهید. هنوز در مورد هاست مدنظر خود مطمئن نیستید؟ همین امروز با ما تماس بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن