سیستم عاملفناوریمدیریت سرورمقالات وب

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ (۱۴۳۹۳٫۱۰) ممکن است کورتانا را از کار بیندازد

شب گذشته مایکروسافت پچ یا وصله ای را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد . هر بار که پچ یا وصله ای منتشر می شود( حتی اگر ساده ترین مورد باشد) ممکن است مشکلاتی به وجود آید. همانطور که اشاره کردیم شب گذشته مایکروسافت KB 3176929 را منتشر کرد که سومین تجمعی برای ویندوز ۱۰ است. بدون شک شما نیز می دانید که نسخه نهایی ویندوز ۱۰ قرار بود در دوم آگوست یک به روزرسانی بزرگ داشته باشد. در شرایط معمولی، مایکروسافت نسخه ای را منتشر می کند که تمامی به روزرسانی های تجمعی و کامل در آن اعمال شده باشد. حالا سوال اینجاست که KB 3176929 دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

هنوز سرنخی برای این موضوع وجود ندارد. مقاله ای که این موضوع را توضیح دهد وجود ندارد. دونا سارکار سخنگوی Windows Insider در ر خود چنین نوشت:

ما این به رورسانی تجمعی را تنها برای رایانه های شخصی منتشر کردیم.

سپس چهار ساعت بعد نوشت:

در حال حاضر این به روزرسانی برای حلقه های PR، آ و سریع وجود دارد.

از آن زمان به بعد رفتارها و نوشته های متفاوتی در این مورد بیان شد. برای افرادی که نسخه ۱۴۳۹۳ را دارند و آن را از طریق برنامه Windows Insider به دست نیاورده اند، این نسخه به خی کار می کند و توییت اول دونا اشتباه است. شاید بتوان گفت یکی از مشکلات اساسی در این به روزرسانی ، اشکال در کورتاناست . به مثال لامبارت از WindowsCentral می گوید:

من در لپ تاپ خود قادر نیستم با کوتانا کار کنم. تنها چیزی که دا آیکون یی است که جایگزین آیکون کورتانا در ویندوز ۱۰ شده است. من به روزرسانی اخیر را غیر فعال کردم و متوجه شدم کورتانا در این شرایط به خوبی کار می کند. در صورت به روزرسانی باز هم این مشکل وجود خواهد داشت.

این به روزرسانی می تواند کورتانا را از کار بیندازد. امیدوارم مایکروسافت این مشکل را مد نظر داشته باشد و در به روزرسانی اصلی آن را حل کند.

در سایت ردیت netherbound می گوید:

این به روزرسانی باعث از کار افتادن کورتانا برای من شد. این گزینه اصلا کار نمی کند. ماشین می نیز تحت تاثیر قرار گرفته است اما به روزرسانی در بر روی هاست خوب بوده و کورتانا در حال کار است.

Rpodric نیز این موضوع را تایید می کند و می نویسد:

کورتانا در به روزرسانی اخیر کار نمی کند.

به نظر می رسد در اثر به روزرسانی های اخیر، مشتریان ویندوز ۱۰ با مشکلات زیادی در مورد غیر فعال شدن برخی از قابلیت های کورتانا مواجه بوده اند . این قابلیت ها شامل پاسخگویی صوتی و دسترسی به اینترنت است.

منبع

Rate this post
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن